Kofeiiniton pikakahvi??
Hei, onko oikeasti kofeiinitonta kahvia, josta ei tulisi oireita??
Ainakin Pirkka-merkistä tulee kofeiinimyrkytys.
Kommentit (26)
Muistaakseni Ruohonjuuressa oli oikeasti kofeiinitonta kahvia, mutta hintakin oli todella kova.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Juo tuoremehua.
Tätähän mä kysyi... not!
50% elämästä juonut kahvia, enää ei hermosto siedä. Ei mehu ole sama asia. Ja ku toisetkin juo ja joka paikassa tuputetaan. Ja se tahtotila.
Kermakaffeet, slurps.
kyllä saa vaikka prismasta kofeiinitonta kahvia. Itse juon välillä iltaisin Kulta Katriinan Relax - kofeiinitonta kahvia. Maistuu mielestäni ihan samalta kuin normi kahvikin.
Vierailija kirjoitti:
kyllä saa vaikka prismasta kofeiinitonta kahvia. Itse juon välillä iltaisin Kulta Katriinan Relax - kofeiinitonta kahvia. Maistuu mielestäni ihan samalta kuin normi kahvikin.
Kyllähän sitä saa vaikka mistä, mutta onko se oikeasti KOFEIINITONTA, tuo juomasi.
miten kofeiinittomasta voi tulla kofeiinimyrkytys?
???? kahavin kuuluuki olla semmosta että tutina käy ja hiki virtaa
😁😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä saa vaikka mistä, mutta onko se oikeasti KOFEIINITONTA, tuo juomasi.
Jos siinä sanotaan kofeiiniton, niin kai se silloin myös on kofeiiniton?
Vierailija kirjoitti:
miten kofeiinittomasta voi tulla kofeiinimyrkytys?
Niinpä, näin vaan käy, ne on huijausta, kuulemma kahvista ei saada suodatettua kaikkea kofeiinia pois, ne on siis vähäkofeiinisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä sanotaan kofeiiniton, niin kai se silloin myös on kofeiiniton?
Ei pidä paikkaansa. Teillä ei taida olla mitään kokemusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös käytän tuota. Mielestäni kyllä maultaan parempaa kuin joku ihan peruskahvi.
rrrraivo riitta kirjoitti:
???? kahavin kuuluuki olla semmosta että tutina käy ja hiki virtaa
😁😅
??? Ehkä niin, ellei olisi 247 tutina ja hiki ilman kahviakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Juo tuoremehua.
Miksi aina pitää kyseenalaistaa toiset.
Miksi on niin vaikeaa vastata kysymykseen tai sitten olla vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Se on KOFEENITON, ei kofeiiniton
NO EIPÄ MUUTEN OLE! Tätäkö kysyttiin!
Kofeiinitonta kahvia ei ole olemassakaan, se on silloin jotain kahvinkorviketta.
Vierailija kirjoitti:
Kofeiinitonta kahvia ei ole olemassakaan, se on silloin jotain kahvinkorviketta.
Näin on. Vähän niinkuin alkoholitonta kossua.
Niistä hippikaupoista saa varmasti jotain kaarnasta tehtyä "kahvia". Olen pahoillani, ettei kehosi enää siedä kahvia. Minulle se on ainoa jäljellä oleva nautinto. Nytkin odotan vain, että kello tulee tarpeeksi, niin voin mennä nukkumaan ja kun herään, saan kahvia. :D
Tietenkin on olemassa kofeiinitonta kahvia.
Sitä en tiedä, onko sitä pikakahvina, kun en ole koskaan itse ostanut pikakahvia.
Tavallista kahvia kofeiinittomana löytyy kyllä kaupoista, useitakin merkkejä.
Ja totta on, että kofeiini ei todellakaan sovi kaikille, jotkut saavat siitä siitä mm. voimakasta sydämentykytystä.
Lidlillä myynnissä kofeiiniton pikakahvi. Ei nyt ehkä kovin hääppöisen makuista, mutta ehkä sillä pärjäilee.
Miksi? Juo tuoremehua.