Joillain on ihmeellinen tarve aina kertoa keskustelun aloittajalle, että asia ei ratkea täällä
Ööööö... Ihanko itse hoksaatte noita juttujanne? Entäpä jos joku haluaa vain purkaa v....sta tai mitä tahansa mielialaa?? Tai kuulla muiden kokemuksia, jotka saattavat auttaa, kun tajuaa että hei, en olekaan mikään silmätikku, vaan kokemus on yleinen.
Eli vaikka luulette olevanne harvinaisen fiksuja kertoessanne, että asia x ei ratkea täällä, niin tosi asiassa teette itsestänne vain täyden pellen.
Sama juttu täysin aiheen vierestä jankkaamalla, sivutolkulla. Minä olen kokenut PALJON sitä, että mainitsen ohimennen asian y aloituksessani, mutta kerron selkeästi mikä aloituksen pointti on. Silti jotkut ää--liöt alkavat jankuttamaan sivutolkulla asiasta y, tietämättä siitä YHTÄÄN MITÄÄN. Tietämättä, että hoidan asiaa ihan tahollani enkä TARVITSE mitään jankkausta.
Huoh.
Kommentit (4)
Ja sitten takerrutaan epäolennaiseen: "tytin kanssa hiekkalaatikolla ja naapurin kalle otti lapion kädestä, mitä mun olisi pitänyt tehdä?" ja vastauksia tulee tyyliin näin "miten voit viedä lapsen hiekkalaatikolle, kissat pissaa sinne" ja tätä jankutusta sitten riittää ja riittää. Lopputulemana että ap on hirveä, läski ja laiska äiti, jonka ei olisi koskaan pitänyt lisääntyä.
Tosiasiassa*
ap