Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin täydellisen laukun, mutta en saa sitä tässä elämässä.

Vierailija
21.09.2013 |

Laukku oli esitelty naistenlehdessä ja googletin hinnan, mikä oli vsivaiset 4000 euroa. Se siitä sitten. Kenellä on varaa laittaa tonneja laukkuun, minulle 400 euroakin on kallis vaikka sen verran voisin laukkuun laittaakin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, seuraavassa elämässä sitten...

Vierailija
2/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, ehkä terapia auttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat laukut maksavat mutta kestävätkin sitten ihan eri tavalla kuin halvat. Mun kallein laukku on maksanut lähes 2000 eur ja haaveilen myös suunnilleen samanhintaisesta kuin ap. Ainahan voi säästää rahaa - niin aion itse taas tehdä :)

Vierailija
4/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näytät?

Vierailija
5/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin silmäleikkauksessa neljä vuotta sitten.. Hintaa tuli 3200 euroa.. Säästin siihen n.viiden vuoden ajan joka kuukausi n. 50 euroa.. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Vaikka säästämisen alussa viisi edessä olevaa vuotya tuntuivat pitkälle, niin kummasti ne vaan kuukaudet vierivät ja yhtökkiä totesin tarvittavan summan olevan kasassa. Ja nyt tuosta leikkauksestakin on jo kulunut monta vuotta... Niin se vaan aika kuluu. Jos olisin jäänyt jossittelemaan asiaa silloin yhdeksän vuotta sitten säästämisen sijasta, niin jossittelisin takuulla vieläkin.

Miten on ap, oletko jossittelija vai toimeen ryhtyvä?

Vierailija
6/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastaavanlaisia laukkuja löytyy halvemmistakin versioista. Hyvän ja laadukkaan nahkalaukun saa tuolla 400 eurolla ja vähemmälläkin. Jos luksuslaukut kaivelevat mieltä, niin kattele Luisaviaroma.comin alesta sellaisia.

Vierailija
7/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä laukkua ajattelit?

Vierailija
8/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa: joko alat hiljalleen säästämään laukkua varten tai etsit halvemman täydellisen laukun.

Itse suosin esimerkiksi nahkaa ja voin laukusta maksaa useammankin satasen, mutta siinä vaiheessa kun laukun hinta menee yli tonnin, on hinnassa mukana yli puolet pelkkää merkkiä ja statusta.

Olisihan se hienoa kulkea 4000 euron laukku olalla ja merkkitietoisilta varmasti saisi katseita, mutta haetko niitä vai vaan hyvää laukkua?

Tee päätös. Omani on aina tähän mennessä ollut halvemman täydellisen laukun etsiminen. En vain näe järkeväksi ostaa liian kallista laukkua. Toki niihin halvempiinkin joudun säästämään, mutta onpahan elämällä tarkoitusta.. :)

Vierailija
9/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten neljän tonnin laukku voi parantaa elämisen laatua? Ymmärrän hyvin silmäleikkauksen ja siihen säästämisen, mut eihän mikään laukku ole siihen verrattava asia.

En voi muuta sanoa kuin että hyvin menee, jos unelmoi jostain kassista.

Vierailija
10/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 4000e.n laukku ole tavallisille tallaajille! Tuon hintainen on vain ja ainoastaan itsetunnonkohotin, ei hyvä ja eikä kestävä laukku, niitä saa halvemmallakin. Ja pitäähän sitä vähän suhteuttaa laukun arvoa muuhun statukseen, kuten asemaan, vaatteisiin, asusteisiin (kuka kantaa 4000e.n laukkua jotkut 500e.n saappaat jalassa?), autoon jne jne. Jos on varaa kaikkeen muuhunkin ylihintaiseen hömpään, on kyllä varaa ostaa ton hintainen laukku.

Vierailija
11/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä, miksi pitäisi hankkia laukku, joka maksaa liikaa. Ikinä en kehtais kulkea mikään merkkilaukku olalla - oli sitten aito tai piraatti. Suosin sellaisia, mitkä ei "huuda" sitä merkkiä. Varmaan olen ainoa tätä mieltä oleva.

Sitten on kiva kuitenkin vaihtaa sitä vakilaukkua ainakin kerran kahdessa vuodessa. Kyllä ne laukut likaantuu väistämättä sisäpuolelta, kun sinne laittaa kamoja sisään tai ulos.