Minulle tehtiin laaja rasvaimu, rintojen kohotus ja laitettiin implantit. Haluatko kysyä jotain aiheeseen liittyvää?
Kommentit (63)
Jääkö iho roikkumaan käsivarsista? Poistettiinko ihoa?
Rintaleikkaus = implanttileikkaus
Tuliko isot bosat? Pääseekö niiden väliin vetämään? ;D
Aiotko esitellä silikonirintoja somessa? Entä kylpylät ja rannat?
Mikä kannusti ottamaan isot implantit? Kiihotutko toisten naisten rinnoista?
Onko kuvia niistä rasvaimuista ja kumitissien asennuksesta?
Näytätkö nyt normaalilta ihmiseltä verrattuna aikaisempaan ihris-lookiin?
Entä huulet? Et kai jättänyt huulia tekemättä?
Vierailija kirjoitti:
Entä huulet? Et kai jättänyt huulia tekemättä?
Juurikin näin. Mitä järkeä on tehdä kaikki muut paikat, mutta jättää muodottomassa taikinaklöntissä oleva viilto muokkaamatta suuksi?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon 32. Jos koit implantit vieraaksi, niin hyvä kun pääsit eroon niistä. Meillä on oikeus omaan kehoomme.
Halusin isot rinnat, siksi e-kuppi.
Ap
Silikonimöntit eivät ole rinnat, jokainen oikea nainen tietää tämän;) Eikä kukaan huvin vuoksi rupea ottamaan mitään jättipalloja nököttämään etuseen. Joku lautateinin trollaus taas huoh..
Tästä ketjusta taas näkee kuinka huonolla tolalla mielenterveyspalvelut on Suomessa. Ei siis AP vaan nämä ilkiöt.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta taas näkee kuinka huonolla tolalla mielenterveyspalvelut on Suomessa. Ei siis AP vaan nämä ilkiöt.
Tjooh, mutta kai tajusit että tämä on tallinnalaisen kauneusklinikan mainos :D
Kyllä se myös on niin, että mielenterveysongelmista kertoo usein se, että menee näihin operaatioihin. En tarkoitan tällä kommentilla ap:ta, vaan yleisesti.
7000 euroa on aika edullinen hinta. Mutta mikä on mielenterveyden hinta?
Ja mikä on hinta, jonka yhteiskunta maksaa, jos näihin silikonirintoihin tulee vuotoja ja tulehduksia tai muita ongelmia? Sehän hoidetasn sitten yliopistollisessa sairaalassa kaiketi normaalilla päivämaksulla.
Entä mikä on TODELLINEN motivaattori rintojen päälle tai alle asetettaviin silikonityynyihin? Sitä kannattaa todella pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Lopputuloksen näkee täysin vasta muutaman kuukauden kuluttua, mutta jo nyt olen supertyytyväinen peiliin katsoessani. Haavat ovat siistit ja muoto upea mutta silti luonnollinen. Olen todella onnellinen kun pääsin eroon ”ajokoiran korvista”. En tunne että olisi jotain ylimääräistä kehossa. Tietysti rinnat ovat nyt isommat, siihen pitää tottua ajan kanssa. Minulle laitettiin E-kupin rinnat.
Ap
Itse asiassa olet epäluonnollinen.
Ei ihan mahdoton hinta kuitenkaan, hyvä!
Vietin kerran kuukauden Mauririuksella ja saman verran varmaan kului kaikkineen.
Itselläni on D -rinnat, mutta ne pitäisi kohottaa.
Ja samaan nukutukseen mahasta ja kyljestä rasvaa pois.
Tätä olen itselleni suunnitellut. Ensin pistän lihaskuntoa ja kuntoa saada paremmaksi, sit lähtee.
Saitko sairaslomaa, vai menikö palkattomaksi?
Leikkautin yläluomet ja siitä sain 2vkon palkallisen sairasloman.
Ohis: Aasiassa näkee varakkaita japani-turisteja ja siellä on kait muotia jossain laittaa ilmplantit: voin sanoa, että heidän vartalonsa malliin ei millään muotoa, kertakaikkiaan sovi isot pyöreät pallorinnat. Mieskin sanoi, että kylläpä näyttää epäsuhtaiselta nuo.
Implanttejä harkitsevat voisivat ostaa pari kokoa isommat rintsikat, laittaa niihin tennispallot, melonit tai minkä koon haluaakaan ja elellä esim. viikon näiden kanssa.
Tuosta näkee sitten senkin, sopiiko omaan vartalonmalliin ylipäätään isommat rinnat (vaikka niin olisi aina luullut, tämä ei välttämättä pidä paikkaansa).
Vierailija kirjoitti:
Implanttejä harkitsevat voisivat ostaa pari kokoa isommat rintsikat, laittaa niihin tennispallot, melonit tai minkä koon haluaakaan ja elellä esim. viikon näiden kanssa.
Tuosta näkee sitten senkin, sopiiko omaan vartalonmalliin ylipäätään isommat rinnat (vaikka niin olisi aina luullut, tämä ei välttämättä pidä paikkaansa).
Mites se paino? Mulla on nyt aika reilusti ylipainoa ja olen kokoa 80I. Tämä paino mikä yksistään yhdessä rinnassa on, tekee kipeää. Niskat jatkuvasti jumissa. Tosin niin ne oli jumissa, vaikka olin 65L kokoa.
Olen kyllä iloinen ap:n puolesta. Kunhan olet valmis satsaamaan hyviin rintaliiveihin niin on todella kaunista kun naisella on sopusuhtaiset rinnat ja hän kantaa itsensä kauniisti kohentuneen itsetunnon avulla.
Mä haaveilen rasvaimusta. Olen kuitenkin sen verran herkkä kropastani, että kaikki mahdollinen näkyy ja jättää negatiivisesti jälkensä niin olen vain haaveillut. Olisi kyllä ihana saada suht litteä vatsa.
Harkitsitko rasavansiirtoa rintoihin silikoonien sijaan? Jos kyllä, mikä sai valitsemaan silikoonit?