Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tehtiin laaja rasvaimu, rintojen kohotus ja laitettiin implantit. Haluatko kysyä jotain aiheeseen liittyvää?

Vierailija
28.08.2020 |

Toimenpiteistä on nyt kolme päivää.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miten pahat kivut tuon rintaoperaation jäljiltä? Kauanko joudut varomaan nostamista, yms?

Vierailija
22/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut, mutta vartalossani on ongelmakohtia joista rasva ei lähde treenillä. Siksi rasvaimu. Selkeää ylipainoa ei kannata/voi hoitaa rasvaimulla. Elämäntapamuutokset tulee tehdä ensin.

Rinnat eivät ole minulle seksuaalisesti kovinkaan herkät. Tunto on tallella, mutta olin valmistautunut siihenkin että tunto saattaa mennä. Se ei olisi ollut tapauksessani kovinkaan iso juttu. Haluan vain rintojen olevan hyvän näköiset.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, upean näköistä, kun makaat arkussa. Ja madot syö viimeisetkin rasvat.

Vierailija
24/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut on aika kovat, mutta hallinnassa. Sain antibioottikuurin, tulehduskipulääkettä ja mietoa opioidia kotiin. Pärjään näillä. Enemmän kipua on rasvaimualueilla. Rinnat ovat tiiviissä paketissa hyvin suojattuna. Vatsalihasten käyttö on hyvin kivuliasta, joten esim. vuoteesta nousu, vuoteeseen meno ja vessassa käynti on hidasta. Muutama viikko tässä menee hissukseen.

Ap

Vierailija
25/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vaihtamisväli implanteilla on?

Vierailija
26/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, älä välitä noista ilkeilijöistä! Elämänlaatu on paljon parempi, kun on tyytyväinen itseensä. Minulle on tehty rintojen pienennys kymmenen vuotta sitten, ja olen edelleen joka päivä tyytyväinen siitä, että uskalsin mennä operaatioon.

Vierailija
27/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään implantit on käytännössä elinikäiset. Eli ei tarvitse vaihtaa ellei tule ongelmia. Itselläni on Nagor:in implantit joissa on myös kapselitakuu.

Ap

Vierailija
28/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinua on satutettu, että koit nuo tarpeellisiksi?

Vierailija
29/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ilkeilijät yhtään, en viitsi heille tässä ketjussa vastata. Tekstin sävystä jo huomaa kirjoittajan takakireän ja änkyrän luonteen. Eri asia jos ei oikeasti tiedä asioista ja haluaa kysyä. Joku voi esimerkiksi oikeasti uskoa että silikonirinnat poksahtaa lentokoneessa 😄 Ei poksahda. Upeaa 26 että uskalsit mennä operaatioon ja sait paremman elämänlaadun!

Ap

Vierailija
30/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinua on satutettu, että koit nuo tarpeellisiksi?

Häh?

Vierailija
31/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö E-koko ole kauhean suuri? Vai olenko käsittänyt väärin, mielestäni Dkin on jo valtava?

Hienoa kuitenkin jos olet tyytyväinen ja kaikki meni hyvin!

Vierailija
32/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen kun poistatin silikonit. En halua enää koskaan mitään ylimääräistä elimistööni ja rintojeni sisään. Paras päätös ikinä.

Vierailija
33/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako cc:tä implanttisi ovat? E-kupin kokoiset aika isot.

Vierailija
34/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin kallista, eihän tuolla saa kuin vanhan auton:). Olisin kuvitellut paljon hintavammaksi.

Vierailija
35/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon 32. Jos koit implantit vieraaksi, niin hyvä kun pääsit eroon niistä. Meillä on oikeus omaan kehoomme.

Halusin isot rinnat, siksi e-kuppi.

Ap

Vierailija
36/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne silikonitkin sitten alkaa roikkumaan, etenkin jos on isot mutta eiköhän jokainen tämän jo tiedä.

Ei leikkauksissa ole mitään pahaa jos itse niitä haluaa ja oma olo paranee :)

Vierailija
37/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sairaala myös mulle, palvelu priimaa. Kävin kk sitten rintojen pienennyksessä siellä, lopullisesta tuloksesta en uskalla vielä sanoa mitään kun turvotus on edelleen aika isoa mutta eniten harmittaa etten tehnyt tätä aiemmin....

Toipumista meille:)

Vierailija
38/63 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, kiva kuulla! Siellä oli suomalaisia muutama minun lisäkseni, on ilmeisesti ihan suosittu paikka kuulemani mukaan. Tuo sairaala on jo melkeinpä hotellitasoa ja palvelu/hoito tosiaan priimaa. Olen itse hoitoalan ammattilainen ja paikkoja tulee katseltua siksi ammatillisellakin silmällä. Tunsin olevani hyvissä ja varmoissa käsissä koko ajan. Puitteet oli todella hyvät: modernia, kaunista ja palvelut yhdistetty hienosti samassa rakennuksessa olevan terveysaseman kanssa, mm. mammografia. 10 + täältä.

Ap

Vierailija
39/63 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoshan tämä on; halpa sellainen...

Vierailija
40/63 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulle mieleen hiipinyt koskaan epäilys että onkohan sulla kaikki muumit kotona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi