Minulle tehtiin laaja rasvaimu, rintojen kohotus ja laitettiin implantit. Haluatko kysyä jotain aiheeseen liittyvää?
Kommentit (63)
Olen laihduttanut, mutta vartalossani on ongelmakohtia joista rasva ei lähde treenillä. Siksi rasvaimu. Selkeää ylipainoa ei kannata/voi hoitaa rasvaimulla. Elämäntapamuutokset tulee tehdä ensin.
Rinnat eivät ole minulle seksuaalisesti kovinkaan herkät. Tunto on tallella, mutta olin valmistautunut siihenkin että tunto saattaa mennä. Se ei olisi ollut tapauksessani kovinkaan iso juttu. Haluan vain rintojen olevan hyvän näköiset.
Ap
Kannattaa, upean näköistä, kun makaat arkussa. Ja madot syö viimeisetkin rasvat.
Kivut on aika kovat, mutta hallinnassa. Sain antibioottikuurin, tulehduskipulääkettä ja mietoa opioidia kotiin. Pärjään näillä. Enemmän kipua on rasvaimualueilla. Rinnat ovat tiiviissä paketissa hyvin suojattuna. Vatsalihasten käyttö on hyvin kivuliasta, joten esim. vuoteesta nousu, vuoteeseen meno ja vessassa käynti on hidasta. Muutama viikko tässä menee hissukseen.
Ap
Millainen vaihtamisväli implanteilla on?
Tsemppiä ap, älä välitä noista ilkeilijöistä! Elämänlaatu on paljon parempi, kun on tyytyväinen itseensä. Minulle on tehty rintojen pienennys kymmenen vuotta sitten, ja olen edelleen joka päivä tyytyväinen siitä, että uskalsin mennä operaatioon.
Nykyään implantit on käytännössä elinikäiset. Eli ei tarvitse vaihtaa ellei tule ongelmia. Itselläni on Nagor:in implantit joissa on myös kapselitakuu.
Ap
Miten sinua on satutettu, että koit nuo tarpeellisiksi?
Ei haittaa ilkeilijät yhtään, en viitsi heille tässä ketjussa vastata. Tekstin sävystä jo huomaa kirjoittajan takakireän ja änkyrän luonteen. Eri asia jos ei oikeasti tiedä asioista ja haluaa kysyä. Joku voi esimerkiksi oikeasti uskoa että silikonirinnat poksahtaa lentokoneessa 😄 Ei poksahda. Upeaa 26 että uskalsit mennä operaatioon ja sait paremman elämänlaadun!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sinua on satutettu, että koit nuo tarpeellisiksi?
Häh?
Eikö E-koko ole kauhean suuri? Vai olenko käsittänyt väärin, mielestäni Dkin on jo valtava?
Hienoa kuitenkin jos olet tyytyväinen ja kaikki meni hyvin!
Minä olen onnellinen kun poistatin silikonit. En halua enää koskaan mitään ylimääräistä elimistööni ja rintojeni sisään. Paras päätös ikinä.
Montako cc:tä implanttisi ovat? E-kupin kokoiset aika isot.
Ei kovin kallista, eihän tuolla saa kuin vanhan auton:). Olisin kuvitellut paljon hintavammaksi.
Onneksi olkoon 32. Jos koit implantit vieraaksi, niin hyvä kun pääsit eroon niistä. Meillä on oikeus omaan kehoomme.
Halusin isot rinnat, siksi e-kuppi.
Ap
Ne silikonitkin sitten alkaa roikkumaan, etenkin jos on isot mutta eiköhän jokainen tämän jo tiedä.
Ei leikkauksissa ole mitään pahaa jos itse niitä haluaa ja oma olo paranee :)
Tuttu sairaala myös mulle, palvelu priimaa. Kävin kk sitten rintojen pienennyksessä siellä, lopullisesta tuloksesta en uskalla vielä sanoa mitään kun turvotus on edelleen aika isoa mutta eniten harmittaa etten tehnyt tätä aiemmin....
Toipumista meille:)
37, kiva kuulla! Siellä oli suomalaisia muutama minun lisäkseni, on ilmeisesti ihan suosittu paikka kuulemani mukaan. Tuo sairaala on jo melkeinpä hotellitasoa ja palvelu/hoito tosiaan priimaa. Olen itse hoitoalan ammattilainen ja paikkoja tulee katseltua siksi ammatillisellakin silmällä. Tunsin olevani hyvissä ja varmoissa käsissä koko ajan. Puitteet oli todella hyvät: modernia, kaunista ja palvelut yhdistetty hienosti samassa rakennuksessa olevan terveysaseman kanssa, mm. mammografia. 10 + täältä.
Ap
Mainoshan tämä on; halpa sellainen...
Onkohan sulle mieleen hiipinyt koskaan epäilys että onkohan sulla kaikki muumit kotona
Onko miten pahat kivut tuon rintaoperaation jäljiltä? Kauanko joudut varomaan nostamista, yms?