Minulle tehtiin laaja rasvaimu, rintojen kohotus ja laitettiin implantit. Haluatko kysyä jotain aiheeseen liittyvää?
Kommentit (63)
En, mutta sä näköjään haluat kertoa.
Ihmettelen tuota juttua, koska nuo toimenpiteet näkyvät sinussa. Teet itsestäsi epäluonnollisen ja hiukan naurettavan näköisen (epätoivoisesti tahdot miellyttää muita).
Luonnetta peliin. Etkö halua olla aito ja miellyttää vain itseäsi?
Oletko tyytyväinen lopputulokseen?
Paljon maksoi? Missä klinikalla/sairaalassa tehtiin?
Olen ihan tavallisessa ammatissa, keskituloinen.
Ap
Maksoi yhteensä 7200 euroa. Tallinnassa tehtiin uudessa Kotka Erahaigla-yksityissairaalassa. Olen todella tyytyväinen tulokseen jo nyt, vaikka vielä onkin turvotusta ja mustelmia.
Ap
Rintojen kohotus ja implantit kiinnostaa. Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Tuntuuko rinta erilaiselta entiseen verrattuna?
Tsemppiä toipumiseen! Mitä laaja rasvaimu käsitti ja mikä sen osuus oli kustannuksista? Mikä metodi?
Lopputuloksen näkee täysin vasta muutaman kuukauden kuluttua, mutta jo nyt olen supertyytyväinen peiliin katsoessani. Haavat ovat siistit ja muoto upea mutta silti luonnollinen. Olen todella onnellinen kun pääsin eroon ”ajokoiran korvista”. En tunne että olisi jotain ylimääräistä kehossa. Tietysti rinnat ovat nyt isommat, siihen pitää tottua ajan kanssa. Minulle laitettiin E-kupin rinnat.
Ap
Wal-vesisuihkurasvaimu tehtiin käsivarsien alleihin, kylkiin, mukaanlukien jenkkakahvat, ja koko vatsaan. Näiden osuus kustannuksista oli 2700 e.
Ap
Toivottavasti vaan olet nyt onnellinen ja voimaantunut.
Eikö tuota omaa rasvaa olisi voinut käyttää rintoihin? Miksi et laihduttanut vaan valitsit rasvaimun?
Onko sinulla luonnostaan kuinka herkät rinnat tai nännit? Minulla se olisi isoin este rintaleikkaukseen, kun nännit ovat tosi tärkeä osa seksuaalisuuttani ja en voisi ottaa mitään riskejä, että niiden tunto kärsisi.
Aiotko käyttää rasvat leivän päälle ja leivontaan?
Minkä ikäinen olet?