Jos omakotitalossa on ovi auki, niin wc-passilla on oikeus mennä sisään!
Kommentit (17)
Ja meidän vartiakoiralla on oikeus purasta pala sun hanuristasi irti, jos kynnyksen yli astut. Se laki on ollu jo pitkään voimassa.
Mulla on kaljapassi, jos naapurin jääkapin ovi on auki, niin saan käydä hakemassa sieltä kaljaa.
WC-passihullu ja avaus numero 28....
Mulla on nussipassi. Jos naapurilla on sepalus auki niin minulla on oikeus marssia heille nusuttelemaan. Laki ollut voimassa neljä viikkoa.
Jos ihmisellä on oikeesti lääkärintodistus tarpeestaan päästä vessaan aivan erikoisen usein niin mikäli mun koti on siinä se ainoa vessallinen paikka, niin saa tulla. Muitten ei niin tartte kyllä vaivautua sitä vessaa kyselemään, etenkään ap:n.
Eikö tämä wc-passi häiriköijä ymmärrä että tekee hallaa koko passille tällä tavoin? Itse en ainakaan ikinä enää tule päästämään ketään wc-passillista jonon ohi kun ajattelen henkilön olevan tämä tapaus av-palstalta...
Ah, uusi palstahullu. Wc-passihullu. Meillä on aina ovet auki, tervetuloa kakalle!
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Suomessahan jaetaan ilmaisia ämpäreitä joka puolella. Kantakoon sellaista mukana.
Jotkut myös luulevat, että vammaisvessaan saavat mennä vain vammaiset tai heillä olisi tärkeämpi paskahätä, kuin muilla.
Niin ja sillä passilla pääsee visiin ulkomaillekin myös ilmaiseksi. ;)
Tällainen laki aiheuttavaa vain haittaa.
Miksi se on laadittu?
Onko vessaanpääsy Suomessa ollut isokin ongelma?
Onjan tuolla metsää ja mantua koirienkin paskoa.
Kotiini ette tule!
Teretulemast, meil on raksaäijien bajamaja pihalla, voit käydä siinä.
Vaikka sulla olisi itse paavin allekirjoittama lupalappu vessassa käyntiin, niin meille et vessaan pääse, jos minä niin sanon.
Koti on jokaisen yksityisaluetta ja vessapassi ei oikeuta tuon suojan rikkomista.
Jossain saksalaiskaupungissa tehtiin tutkimus josta en saa ulostuloa nyt mutta asiat parani siinä kaupungissa kuin useisiin eri paikkoihin sijoitettiin pisulaareja jossa on sivussa reunat jotka peittävät píppéĺíń. Kyseisessä kaupungissa niin maahanmuuttajién kuin saksalaisten kaupungistuminen meni parempaan suuntaan. Tälläisiä pisulaareja tarvittaisiin lisää. En muista nyt mitä tästä pisulaaritutkimuksesta sanottiin sanasta sanaan mutta erkkikin ymmärsi tämän.
Mutta pääseekö ulos?