Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vaikutat humalassa kiinnostuneelta, mutta selvin päin välttelet?

Vierailija
28.08.2020 |

Mikä siinä on, että humalassa puhutaan kivoja, hakeudutaan kahdenkeskeiseen seuraan, halaillaan ja hipelöidään, mutta selvin päin hädin tuskin edes tervehditään? Joo, onhan tyyppi selvänä melkoisen ujo, mutta olen tarjonnut mahdollisuuksia tehdä peliliikkeitä (ehkä vähän hienovaraisia, muttei niin etteikö niitä voisi ymmärtää). Itsellä ainakin kännissäkin pelaa arviointikyky sen verran, etten lähde hiplailemaan sellaista ihmistä, joka sitten selvin päin ei kiinnosta yhtään, mutta ei ilmeisesti päde kaikkiin meistä. Omassa tilanteessani ylläkuvatulla tavalla on tapahtunut saman ihmisen kanssa jo muutamia kertoja ja alan kyllästyä koko hommaan. Hän ei ilmiselvästi ymmärrä loukkaavansa minua käytöksellään. Itse olen niin nössö, etten kehtaa ottaa puheeksi hänen kanssaan, että käytöksensä tuntuu pahalta.

Tiedän, että tässä ei todennäköisesti ole aitoa kiinnostusta, mutta olisi kiva kuulla (kun en tyypiltä itseltään kehtaa kysyä), että miksi ihmiset ylipäänsä käyttäytyvät näin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans emäntä heruttaa humalassa, mutta selvinpäin on turha odottaa intohimoilua... :(

Vierailija
2/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se varattu ja kaipaa vaan jännitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä joskus tehnyt vastaavaa, olen vain ujo.

Vierailija
4/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo kyllä.

Vierailija
5/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se humalassa uskaltaa enemmän. Mutta kun sinä et silti lämpeä ja et tee aloitetta, vaan odotat häneltä "peliliikkeitä". Kai sen peliliike sitten on vaan kännissä flirttailu :D Sen siitä saa kun kaks ujoa tykkää toisistaan ja sitten mököttää vuosia kun homma ei koskaan etene, kun se toinen ei tee aloitetta.

Vierailija
6/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous. Humala poistaa estot, ja tekee sekä sanoo mitä todella haluaa ja tuntee.

Vierailija
7/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ahdistelen humalassa oven karmiakin ja omaa peilikuvaani, että tältä pohjalta kun miettii miten aitoa se kännikiinnostus on... Luulis ymmärtävän että känniläinen kiinnostuu mistä vaan mikä ei vastaan pistä.

Vierailija
8/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun juomaa ottaa niin sä näytät missiltä ja aamulla ihan haamulta.

Kun ottaa vähän alkoi tekee mieli tussua. 596

Vierailija
9/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ahdistelen humalassa oven karmiakin ja omaa peilikuvaani, että tältä pohjalta kun miettii miten aitoa se kännikiinnostus on... Luulis ymmärtävän että känniläinen kiinnostuu mistä vaan mikä ei vastaan pistä.

Senhän näkee suoraan siitä, onko tuo tyyppi kiinnostunut ovenkarmeista lähtien kaikesta vai ainoastaan ap:stä (kuten näyttäisi, toistuvasti), onko kyse tuon laatuisesta holtittomuudesta.

Vierailija
10/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomallahan se ruma kumppani on aina siedettäväksi saatu. Kun taas selviää, niin se karmea totuus paljastuu...

Vierailija
11/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kovaan humalaan juominen aiheuttaa harhakuvitelmia. Sellaisen ihmisen sanaan ei kannata luottaa, vaikka sanoisi mitä.

Vierailija
12/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät humalassa naitavalta, mutta selvinpäin petolinnunperäreiältä.