Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten henkisesti irti tärkeästä henkilöstä, sama talous...

Vierailija
21.09.2013 |

Oletko joutunut päästämään itsesi henkisesti irti rakkaasta ihmisestä, koska hän ei ole ollut sinulle hyväksi? Miten onnistuit siinä?

Tunnen tällä hetkellä suurta tuskaa... minun olisi varmasti nyt pakko päästää irti rakkaasta ja tärkeästäihmisestä suojellakseki itseäni. Sama talous säilyisi, mutta elämä ehkä helpottaisi muututtuaan mustavalkoisemmaksi.

Olen useamman vuoden elänyt vain perheelleni, koti, työt perhe. Siinä kaikki. Ei mitään omaa, kuten harrastus, tmv. 

Tänään meni kuppi nurin.  Sanoin että nyt hajottaa, tarvitsen omaa aikaa, pää hajoaa jne. Mieheni haukkui itsekkääksi, ja muka matkiem minua: minä, minä, minä, minä... v**** tässä maailmassa on muitakin kuin vain sinä ja sun napa, kuten sun perhe. Oikein huusi mulle.

Että näin. Eroa en välttämättä nyt halua, mutta irti päästävä jotenkin,henkisesti...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja keltään?

Vierailija
2/4 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan eroa tekevä joutuu päästämään irti puolisostaan. Kun ei toimi, niin ei toimi. Minä aloitin eron tekemisen sanomalla, että haluan eron. Sitten muutin takkahuoneeseen nukkumaan. Seksi oli loppunut jo kauan sitten. Lopetin vähitellen lopunkin yhteiselämän. Tein paljon töitä. Lopulta mies oli se, joka kiikutti eropaperit minulle allekirjoitettavaksi. Sen jälkeen tunsin olevani vapaa muuttamaan lasten kanssa pois yhteisestä kodista. En ole hetkeäkään katunut eroani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap ajatuksesi. Minäkin ajattelin jossain vaiheessa noin, kun olin täysin kypsä mieheeni. En kyllä ikinä onnistunut tuossa "henkisessä erkaantumisessa". No, itse aina uskoin, että kyllä asiat lutviutuu jotenkin, mutta sitten mies kyllästyi ja nyt hän on se, joka haluaa erota. Minulla ei kai vaan ollut uskallusta ajatella eroa, vaikka olinkin häneen välillä todella kypsynyt.

Vierailija
4/4 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä itsellään sitten omaa aikaa ja omia menoja? ootko sä ainoo, joka on joutunut uhrautumaan? ootteko edes puhuneet aiheesta aijemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä