Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autojen akut ja Pakoputket

-PakoAkkuputkitar
28.08.2020 |

päivää. en oikeen tiedä mistä selvitellä tätä asiaa mutta jospa joku tietäisi jotain kertoa.
asiahan on niin, että ukkini kuoltua häneltä jäi minulle perinnöksi autokorjaamo, en tietenkään ymmärrä autoista
tuon taivaallistaa. Eläköityneellä isoisälläni oli siis autokorjaamo,
hän muistutti moneen otteeseen eerästä romukasaa joka on nyt paljastunut kasaksi pakoputkia,
ihmettelin miksi hän keräili niitä, mutta myöhemmin sain omien tutkimuksieni avulla selville, että pakoputkien
katalysaattorit sisältävät arvokkaitra alkuaineita, joten olisin kiinnostunut kuinka arvokkaita tai kuinka paljon
moisia pitää olla, että kannattaisi ne johonkin erottamoon kaupata. Kaikenlisäksi en tiedä ainuttakaan
yritystä joka ottaisi vastaan näitä. Mihin minun kannattaa olla yhteydessä asian tiimoita.

Toinen asia on autojen akut, niitä löytyy satoja, On pientä, normaalia, isoa ja TOSI isoa akkua, isoisän tuntien
olen suhteellisen varma että ovat käyttökelpoisia, toimivia laitteita. Perheemme autoihin, asuntoautoon ja
teinien mopoihin on aina löytynyt sopivat ja toimivat akut enkä ole kertaakaan elämässäni ostanut moista kaupasta.

-PakoAkkuputkitar

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla