Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit jos treffikumppani olisi laittanut ruokaa ja laittaisi itselleen lihapihvin, perunoita ja olutta, sinulle salaatin ja valkoviiniä?

Vierailija
28.08.2020 |

Minusta oli hieman outo järjestely, kun mies vielä tiesi minun syövän myös lihaa. Eikö olisi ollut "normaali" tapa laittaa kaikkia noita tarjolle ja siitä saisi kumpikin mitä haluaa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän oli joskus treffikumppanilleen tarjonnut pihviä ja saanut paskamyrskyn niskaansa. Aika moni nainenn on nykyään kasvissyöjä, joten varmasti halusi pelata varman päälle.

Vierailija
2/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt missä mun pihvi on. Jos mies olisi todennut jotain että naiset syö vaan salaattia, olisin nauranut paskaisesti päin naamaa ja häipynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö salaattia enkä juo viiniä, että treffit olis varmaan loppuneet lyhyeen :D

Vierailija
4/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin et syödäänkö samalta lautaselta vai syönkö pöydän alta toisenlaisia pihvejä.

M

Vierailija
5/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö salaattia enkä juo viiniä, että treffit olis varmaan loppuneet lyhyeen :D

Luultavasti loppunut ennen kuin olisi edes alkanut. ;)

Vierailija
6/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä taas en syö lihaa ja rakastan salaattia ja valkkaria, eli meillä olisi varmaan ollut ihan mukava treffi-ilta.

Vierailija
7/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin todella omituisena että laittaa eri ruuat. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta.

Vierailija
8/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se minun pihvi on?

Vierailija
9/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin todella omituisena.

Vierailija
10/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. En syö lihaa, enkä pidä perunoista ja oluesta.

Vierailija
11/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisin tota todella outona ja miestä ennakkoluuloisena barbin etsijänä... ehkä siitä vielä keskustelulla pääsisi eteenpäin jos tolle löytyisi hyvä syy (epävarmuus ja huonojen neuvojen kuuntelu, eksän raivostuminen pihvistä tms). Mutta jos tulisi vähänkään fiilis että "no naisen kuuluu syödä tällästä kevyttä että pysyy nättinä" niin lähtisin pysyvästi. Näkemiin, pidä salaattisi.

Ja varmaan siitä tulis riita, kun ei oo nälkäsenä mukava katsella toisen syövän hyvin.

Vierailija
12/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pihi mies.

Kysyisin että mitä hittoa tämä on. Seuraavia treffejä ei tule.

Vierailija
13/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole puhuneet ruokavalioista?

Jos mies vaan on tottunut naisiin, ketkä syö vaan salaattia ja juo viiniä, se on aika yleistä kuitenkin.

Mut mikä ihme on ettei aikuiset ihmiset saa suutaan auki?

Ei mulle ois tuottanut vaikeuksia kysyä et missäs mun pihvi on. Jos ei olis antanut ja olettaa edelleen, että nainen syö vaan salaattia niin jatkoa on kai turha miettiä.

Vierailija
14/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run, baby, run!

Vierailija
15/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa (menisin hänen luo syömään) hänen pitäisi jo tietää pääpiirteet ruokamieltymyksistäni. Sanoisin, että nyt meni ruuat sekaisin ja vaihtaisin lautaset. Viinin kaataisin viemäriin ja ottaisin vettä tilalle (suosin vettä ruuan kanssa, juon kyllä alkiholia).

Vierailija
16/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei shfiddu. 

Vierailija
17/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on omituisia treffejä ja miehiä. 

Vierailija
18/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin todella omituisena - myös siinä tapauksessa, että pitäisin minulle tarjotusta vaihtoehdosta enemmän. Ihmettelen näitä jotka vastaa "tykkään salaatista niin meillä varmaan olisi ihan kivaa". Joo, se ei varmaan ollut tässä se suurin pointti että tykkääkö joku salaatista vai ei... Minä tykkään sekä pihvistä että salaatista, mutta kahden eri ruuan laittaminen antaa kyllä todella pahat friikkivibat.

Vierailija
19/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vittuillakseni kutsuisin miehen syömään luokseni, laittaisin itselleni pihvin ja hänelle keitettyjä kukkakaaleja, jälkiruuaksi itselleni leivos ja hänelle omena.

No oikeasti poistaisin miehen yhteystiedot, enkä edes jäisi moiselle illalliselle.

Vierailija
20/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen olisi varta vasten mainostanut, että rakastan salaatteja, kutsuisipa joku syömään, olisin kyllä ihmetellyt. Ja ihan ääneenkin.