Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
anoppi ei hyväksy
20.09.2013 |
onko muilla samaa ongelmaa? ja miten se ilmenee?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minun miehestäni piti tulla vanhempiensa vanhuuden turva ja hoitaja. Vaimo ja lapset eivät kuuluneet appivanhempien laskuihin poikansa suhteen. Olisi miniänä kuka tahansa, tulos olisi sama. Ilmenee kaiken tekemiseni mitätöintinä, mustamaalauksena ym. listaa voisi jatkaa lähes loputtomiin.