Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset käy psyykkeen päälle

Vierailija
20.09.2013 |

Jos ne ei juorukelloja, selkäänpuukottajia tai juopottele (hyvin mahdollisesti yhdessä yleensä masennuslääkityksen kanssa) niin ne nalkuttaa ja kitisee.

"Parhaimmassa" tapauksessa on pari-kolme lasta ennestään.

Liian usein nykyään olen huomannut kiittäväni onneani siitä että olen sinkku. Naiset käy toisinsanoen psyykkeelle. Pitäisiköhän jutella tästä jollekin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, sekä miehet käy psyyken päälle, jos ei toimeen tule muilla elämässä tärkeillä alueilla. Jos et tuu toimeen naisen tai miehen kanssa suhteessa niin ongelma on sulla ja naisella/miehellä:D Ei siinä oo mitään tekemistä sen kans montako lasta naisella/miehellä on:)

Vierailija
2/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, myönnän ettei lapset ole niinkään paha. Muut ominaisuudet on. Aivan liian usein tulee jonkun toisen parisuhteesta mieleen että siinä nainen käyttää miestä hyväksi. Joissakin tapauksissa aika raadollisesti.

Mutta varsinkin juoruaminen on melkein kaikkein pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ole löytänyt hyvää naista/ miestä elämääsi. Sellaisia kun on olemassa, ihan kuten kunnon miehiäkin. Löytyy myös miehiä, jotka käyttää naista hyväkseen parisuhteessa. Mä näköjään oletan että oot mies...mutta toisaalta pointti on selvä. Jokaiselle löytyy joku,  joskus...välillä pettyy, tahtoo luovuttaa. Silloin on parempi olla yksin. Kunnes löytyy se, joka palauttaa sun uskon naisiin/miehiin:)) T: 2

Vierailija
4/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on omassa päässäsi.

Vierailija
5/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan ongelma on naisissa ja niiden käyttäytymisessä.

Vierailija
6/6 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vain alaspeukkuja kun kerron vaativani naiseltani asiallista käytöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan