Ärsyttää ihmisten avuttomuus
Autoin erästä henkilöä asiassa x, kun koki asian liian monimutkaisena. Kerroin hänelle mistä löytyy etsimänsä tieto ja miten tulee menetellä. Ei riittänyt. Piti linkata hänelle missä se x tieto on ja kirjoittaa osoite jota prosessissa tarvitaan valmiiksi, vaikka se löytyi linkatulta nettisivulta.
Tästä on jo aikaa. Nyt kyselee uudestaan miten asia tehdään! Vaikka voisi katsoa viestihistoriasta aiemmin kertomani ohjeet.
Argh!!!!!
Kommentit (3)
Mulla kanssa kaveri, jolla rahat loppu, vuokrat myöhässä, jne. Kerroin mistä rahaa saa. Laitoin linkit hakemuksiin, katsoin ne itse läpi ja kerroin mitä mihinkin pitää täyttää, olisin auttanut täyttämisessäkin. Mutta kaveri ei hakenut rahoja, kun oli niin mutkikasta. Vaikka kaikki oli eteen annettu valmiiksi pureskeltuna.
No ajattelin, että ei halua käyttää tukia vaan ansaita työllä. Seuraavaksi laitoin linkit joiden kautta voi ansaita itse rahaa. Laitoin useamman vaihtoehdon, joista voi valita mieleisensä tien. Vieläpä sellaista hommaa, jota tekee joskus vapaa-ajallaan muutenkin, joten ihan mieleistä piti olla. Mutta homma tuli kuulemma liian äkkiä ja se sisälsi kolmen minuutin mittaisen vaiheen, jossa olisi pitänyt puhua ihmiselle, joten eihän sitä voinut tehdä.
Joten kyllä ärsyttää minuakin, kun yhtään mitään ei omaksi hyväkseen voi tehdä. Ei tuollaisia ihmisiä voi kai mitenkään auttaa tai tukea.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa kaveri, jolla rahat loppu, vuokrat myöhässä, jne. Kerroin mistä rahaa saa. Laitoin linkit hakemuksiin, katsoin ne itse läpi ja kerroin mitä mihinkin pitää täyttää, olisin auttanut täyttämisessäkin. Mutta kaveri ei hakenut rahoja, kun oli niin mutkikasta. Vaikka kaikki oli eteen annettu valmiiksi pureskeltuna.
No ajattelin, että ei halua käyttää tukia vaan ansaita työllä. Seuraavaksi laitoin linkit joiden kautta voi ansaita itse rahaa. Laitoin useamman vaihtoehdon, joista voi valita mieleisensä tien. Vieläpä sellaista hommaa, jota tekee joskus vapaa-ajallaan muutenkin, joten ihan mieleistä piti olla. Mutta homma tuli kuulemma liian äkkiä ja se sisälsi kolmen minuutin mittaisen vaiheen, jossa olisi pitänyt puhua ihmiselle, joten eihän sitä voinut tehdä.
Joten kyllä ärsyttää minuakin, kun yhtään mitään ei omaksi hyväkseen voi tehdä. Ei tuollaisia ihmisiä voi kai mitenkään auttaa tai tukea.
No huh, onpa siinä taas yksi. Asia mistä kerroin aloituksessa on vielä sellainen, jonka etenemisessä kuluu paljon aikaa. Eli olisi fiksua hoitaa heti, koska muuten joutuu tyhjänpanttina odottelemaan. Ihan varmasti jossain vaiheessa valittaa siitä, kun joutuu odottamaan niin kauan. Aion kyllä sanoa suoraan, että ihan oma vika.
Itseä myös vtuttaa. Asiakaspalvelijana pitää neuvoa ties missä asioissa jotka helposti löytyy. Alanvaihto on edessä kyllä