Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä just kuulin!?

Vierailija
28.08.2020 |

Janni Hussi tulee Anni Hautalan äitiyslomasijaiseksi! En pysty enää kuuntelemaan yhtään jaksoa. Joudun vaihtamaan kanavaa kun kuulen Hussin tekopirteän äänen. Ei osaa kuin länkyttää itsestäänselvyyksiä. NIIN huono juontaja. Tähän ei ole mitään muuta selitystä, kuin että Hjallis on soittanut Jaajolle ja pyytänyt ottaa miniän duuniin. En kestä!! Enkä kestä sitäkään, että tää menee mulla niin tunteisiin, että tekisi mieli soittaa Sanoman johdolle! Oon normaalisti ihan normaali.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että oot. 

Vierailija
2/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että oot. 

Totta, voi olla etten oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni antaa pepputreenivinkkejä sulle. Jalliksen koeajama perse, eihän jonne itse osaa.

Vierailija
4/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksa kuunnella tuota Jannia yhtään. Vihaan sen hassunhauskoja ja mukaräväkkiä instapäivityksiä (joita näkyy lööppilehdissä, en tod. seuraa häntä). Onpas nyt tosi räväkkää laitaa itsestään epäonnistunut kuva. Että ihan totta, näytätkö ihmiseltä?! Vau mikä rohkeus! 

Vierailija
5/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mitä nyt kuuntelen aamuisin.

Vierailija
6/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annin tekonauru se vasta riipiikin

Vierailija
7/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annin tekonauru se vasta riipiikin

Ei Annin nauru kuulosta tekonaurulta. Ohjelman tekee hyväksi just porukan keskinäinen kemia, Jos joku puuttuu, ei ole enää hyvä. Yllättävän hyvin Tuukka on korvannut Periksen, vaikka luulin ettei kukaan pystyisi siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän