Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka vihaavat naisia (av-palstan uusi nimi)

Vierailija
20.09.2013 |

Av-palsta on muuttanut nimensä.

Uusi nimi on:

Miehet jotka vihaavat naisia

Tämä uusi nimi kuvaa paremmin palstamme kirjoittajakuntaa, joka on ilmiselvästi miehistynyt, sanoisinko "lassukoistunut". Persut mamu-vihamielisine teksteineen on siirtynyt sivummalle ja tilalle on tullut naisvihamieliset, selvästikin paljon luppoaikaa omaavat miehet, jotka tekevät halveksivia aloituksia naisten henkisistä ja fyysisistä ominaisuuksista. Emme selvästikään ole enää se "kauniimpi sukupuoli".

Jos sinulla on parempi nimiehdotus, niin pinoon vain.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka haluavat naisia ja ovat fanaattisia hulluja kun kukaan ei halua heitä.

Vierailija
2/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi: "kurvejaan" puolustavat täydelliset äidit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin oli järkytys täällä kirjoittelevien miesten ajatukset! Että tuollaisiako miehet todellisuudessa ovatkin, ihan hirveää. Keskustelin asiasta mieheni kanssa ja hän piti näitä miehiä sivistymättöminä ja naurettavina. Olen hyvin huojentunut siitä, että kaikki miehet eivät todellakaan ole samanlaisia, anteeksi nyt vain, hulluja kuin mitä täällä saa lukea. 

Vierailija
4/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:00"]

Minulle ainakin oli järkytys täällä kirjoittelevien miesten ajatukset! Että tuollaisiako miehet todellisuudessa ovatkin, ihan hirveää. Keskustelin asiasta mieheni kanssa ja hän piti näitä miehiä sivistymättöminä ja naurettavina. Olen hyvin huojentunut siitä, että kaikki miehet eivät todellakaan ole samanlaisia, anteeksi nyt vain, hulluja kuin mitä täällä saa lukea. 

[/quote]

No eihän näitä totuuksia voikaan ääneen sanoa. Siksi pitää purkaa täällä anonyyminä. Kyllä miehet tosiaankin ajattelevat näin, mutta eivät voi sanoa sitä ääneen. Myös ihan normaalit miehet. Kohta täällä alkaa taas joku hokemaan lassukkaa. Taitaa suurin osa suomalaisista miehistä olla lassukoita.

Vierailija
5/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:15"]

[/quote]

No eihän näitä totuuksia voikaan ääneen sanoa. Siksi pitää purkaa täällä anonyyminä. Kyllä miehet tosiaankin ajattelevat näin, mutta eivät voi sanoa sitä ääneen. Myös ihan normaalit miehet. Kohta täällä alkaa taas joku hokemaan lassukkaa. Taitaa suurin osa suomalaisista miehistä olla lassukoita.

[/quote]

Eivät ajattele.

Mies

Vierailija
6/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:17"]

[/quote]

[/quote]

Eivät ajattele.

Mies

[/quote]

Tarkoitin normaaleja miehiä. En sinua feministi.

Toinen mies

Vierailija
7/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan nimi voisi olla:

"Naisia dominoivat täydelliset miehet"

t. naisia dominoiva täydellinen mies

Vierailija
8/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:26"]

Palstan nimi voisi olla:

[/quote]

:D

ehkä unelmissasi...

Vierailija
9/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit miehet eivät ajattele, millimuna-lassukat ajattelevat. Miehissä on eroja kuin viineissä, toiset vaan ovat parempaa vuosiketaa ja toiset täysin pilalle hapantuneita etteivät kelpaa kenellekään.

Vierailija
10/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi voisi myös olla:

"Kaikki miehet on naisiaan hakkaavia sivistymättömiä persu-lassukoita"

t. oikeassa oleva mamma

Vierailija
11/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:17"]

[/quote]

[/quote]

Eivät ajattele.

Mies

[/quote]

Tarkoitin normaaleja miehiä. En sinua feministi.

Toinen mies

[/quote]

Opin taas uutta tänään.. Sovinisti on normaali mies! :D

Vierailija
12/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:26"]

Palstan nimi voisi olla:

[/quote]

:D

ehkä unelmissasi...

[/quote]

Juuri siellä!

t. päiväunelmissaan naisia dominoiva täydellinen mies

Vierailija
13/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Jos vaikka puhuisit ihan omasta puolestasi, etkä laittais ajatuksia toisten päähän. Mitä luulet, mitenkähän mun isä ajattelee musta? Tai mun veli? Tai mun poika? Tai mun paras kaveri (mies)? Kun sähän nyt tiedät, mitä miehet ajattelee naisista. Vai kuvitteletko tietävästi vain, mitä mun kumppani ajattelee musta, koska se on ainoa miehen ja naisen välinen suhde, jossa mies ylipäätään ajattelee naisesta jotain? Sukulaisuus- ja ystävyyssuhteita miesten ja naisten välillä ei ilmeisesti ole, koska naiset on miehille vain panopuita?

Vierailija
14/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos jokainen vain opettelisi jättämään avaamatta sellaiset ketjut, joiden katsantokanta ei kiinnosta. Nämä miehethän, joita tarkoitat, ovat pelkkiä pellejä, kuka heidän tekstejään viitsii lukea?

Vierailija
15/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:46"]

Mitäs jos jokainen vain opettelisi jättämään avaamatta sellaiset ketjut, joiden katsantokanta ei kiinnosta. Nämä miehethän, joita tarkoitat, ovat pelkkiä pellejä, kuka heidän tekstejään viitsii lukea?

[/quote]

Mun mielestä ne on ainakin ihan hyvää viihdettä. Harmittaa vaan, kun mitään oikeaa keskusteluyhteyttä ei koskaan synny, ja mihinkään kysymyksiin ei saa vastauksia. Olisi jotenkin mielenkiintoista tietää, mitä ne tyypit oikeasti ajattelee (kun en usko, että oikeasti ajattelevat, että naiset on loogiseen ajatteluun kykenemättömiä seksinukkeja, joiden paikka on kotona miehen holhouksen alla, vaikka sellaisia onkin kiva kirjoitella). Lisäksi toivoisin aina voivani takoa noihin paksuihin kalloihin, että naisilla tosiaan on oma seksuaalisuus, ja me (heteronaiset) todellakin koetaan seksuaalista halua ja ihailua miehiä kohtaan (joo, ei jokaista miestä), eikä vaan käytetä seksiä miesten hallitsemiseen - ja meillä on oikeus siihen. Mutta eihän se mene perille, kun jostain syystä hirmu itsepintaisesti haluavat uskoa, ettei naiset koe seksuaalista halua. 

Vierailija
16/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 10 vuotta palstan nimi onkin ollut "naiset jotka vihaavat miehiä". Hyvä että tähänkin epäsuhtaan on saatu edes vähän tasa-arvoa. Oppivat naisetkin mitä miehet oikeasti ajattelevat. Ja ne ajatukset ei ole kovin mairittelevia naisten kannalta, kuten ap jo fiksuna on huomannut.

Vierailija
17/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai myöskin "naiset, jotka vihaavat naisia"

Vierailija
18/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki naisetkaan ole katkeria, ympäriinsä lutkaavia laiskoja rahanahneita näätiä, vaikka täällä sellaisen kuvan saakin. 

Kyllä aikuisen ihmisen tulisi ymmärtää, että internet on internet. 

Vittu mää usko puoliakaan näistä levottomimmista jutuista. 

Vierailija
19/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:52"]

Viimeiset 10 vuotta palstan nimi onkin ollut "naiset jotka vihaavat miehiä". Hyvä että tähänkin epäsuhtaan on saatu edes vähän tasa-arvoa. Oppivat naisetkin mitä miehet oikeasti ajattelevat. Ja ne ajatukset ei ole kovin mairittelevia naisten kannalta, kuten ap jo fiksuna on huomannut.

[/quote]

Häh, mun mielestä täällä kysytään jatkuvasti vinkkejä siihen, miten miellyttää miehiä paremmin, miten laihduttaa, miten pukeutua, miten meikata...

Mut ei kai kukaan ole niin yksinkertainen, että kuvittelee tällaisen nettifoorumin antavan jotain kuvaa siitä kuinka "miehet" ja "naiset" oikeasti ajattelee? Oikeastihan eri yksilöt ajattelee erilailla, eikä kukaan muu voi sanoa toisen puolesta, mitä tämä oikeasti ajattelee.

Vierailija
20/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:46"]

[/quote]

Mun mielestä ne on ainakin ihan hyvää viihdettä. Harmittaa vaan, kun mitään oikeaa keskusteluyhteyttä ei koskaan synny, ja mihinkään kysymyksiin ei saa vastauksia. Olisi jotenkin mielenkiintoista tietää, mitä ne tyypit oikeasti ajattelee (kun en usko, että oikeasti ajattelevat, että naiset on loogiseen ajatteluun kykenemättömiä seksinukkeja, joiden paikka on kotona miehen holhouksen alla, vaikka sellaisia onkin kiva kirjoitella). Lisäksi toivoisin aina voivani takoa noihin paksuihin kalloihin, että naisilla tosiaan on oma seksuaalisuus, ja me (heteronaiset) todellakin koetaan seksuaalista halua ja ihailua miehiä kohtaan (joo, ei jokaista miestä), eikä vaan käytetä seksiä miesten hallitsemiseen - ja meillä on oikeus siihen. Mutta eihän se mene perille, kun jostain syystä hirmu itsepintaisesti haluavat uskoa, ettei naiset koe seksuaalista halua. 

[/quote]

Jaa, no jos saat kiksejä jonkun tällaisen ihmisen aivoituksista, niin ok. Minäkin ensin kuvittelin, että voisi syntyä kiinnostava keskustelu, mutta vastapuolelta loppui perustelut aika lyhyeen. Ensin alkoi tulla täysin keksittyjä väitteitä ja seuraavaksi paloi käämit. Eipä tuollaisen kanssa mitään oikeata keskustelua voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme