Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tällaisen miehen kanssa olla?

Vierailija
20.09.2013 |

Kyttää ja arvostelee mun syömisiä, annostelee mulle esim. viikonloppuna punaviiniä siten että en lihoisi enempää. Vieraiden kuullen kommentoi painoa ja syömisiä.

Eilen totesin illalla että onpa kämppä kuin pommin jäljiltä. Sain tästä haukut koska olen aina pahala tuulella ja minun huono kuntoni on syy siihen. Ilmeisesti myös siihen että en jaksa/halua siivota muiden jälkiä kook ajna. Minä siis vastaan meillä siivoamisesta, mies on paljon työreissuissa eikä sitten kotona ollessaan jaksa tehdä mitään. Sitten kun joskus tekee jotain niin kauhean mäkätyksen kanssa ja iso numero tehdään hänen tekemistään hommista. eilen tokaisi mulle, että hanki elämä kun viitsin valittaa epäsiisteydestä.Lakanan suoristamiseen kin tarvitsi sitten apua ja kun kysyin että miten mä osaan tehdä sen yksin niin kuulemma teenkin tosi paskasti :D Ei hitto, miten mä voin aina saada haukut kaikesta ja olla niin huono?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kohtelee sua todella kurjasti.

Vierailija
2/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... Onko sun tuossa parisuhteessa hyvä olla? Mä olisin mieluummin yksin kuin kuuntelisin tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kannata. Missä sun itsekunnioitus on? Miten kauan olette olleet yhdessä? Ero harkintaan ja pian.

Vierailija
4/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tuota edes kysyä? Jos äijä on alussa tuollainen, mieti minkälainen on kun oikein "rentoutuu" suhteessanne..

Äkkiä karkuun siskoseni. 

Vierailija
5/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 14v ja yhteisiä lapsia on 2. Tämä on miehelle toinen avioliitto, minulle ensimmäinen. Aina mies on ollut sellainen jääräpää mutta nyt se on mennyt tuollaiseksi. Ja tuosta painosta se jaksaa jankata koko ajan.

t.ap

Vierailija
6/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sitten lihonut?

Miksi ei saisi sanoa jos on aihetta?

Vierailija
7/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue oma kirjoituksesi ja vastaa sitten itsellesi ;)

Vierailija
8/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, mitäs se asiasta jankkaaminen auttaa? Meinaatko että se laihduttaa ketään?

Vierailija
9/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi säännöstellä toisen syömisiä yms. Se ei ole millään tavoin kunnioittavaa. Oli ap millainen läski tahansa, niin laihtuminen lähtee omasta halusta. Tuo on kiusaamista, ja varmaan pahemmaksi menee, jollei sille nyt laiteta stoppia. Puhu miehelle ja ehdota vaikka terapiaa.

Vierailija
10/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas hienoa lukea miten kauniisti vaimoa ja äitiä kohdellaan...ihan selvästi sinua rakastetaan, arvostetaan ja kunnioitaan!?

Sinua kohdellaan juuri niin huonosti kuin annat kusipää ukkosi sinua kohdella!

Vierailija
11/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama jäkätys. Sama vaatekoko kuin ollut viimeiset 10 vuotta, mutta kieltämättä kroppa on toisenmallinen monikkoraskauksien ja yhden todella ison leikkauksen (kasvain) takia. Monikoista seuraa paljon työtä ja vähän omaa aikaa, varsinkin kun käyn täysimääräisesti töissä ja siksi kai mies saa kohdella ihan sairaan huonosti ja epäkunnioittavasti. Meilläkään ei mikään riitä enkä osaa mitään ja painakin liikaa. Jos joskus pääsen siihen tilanteeseen ettei minulla enää ole miestä niin uutta en kyllä haluakaan tänne minua haukkumaan. Koskaan.

Vierailija
12/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Hirveää kun ei omassa kodissaan saa rentoutua ja toinen on noin valmis avoimesti nolaamaan ja loukkaamaan.

Vierailija
13/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:37"]

Kyllä on taas hienoa lukea miten kauniisti vaimoa ja äitiä kohdellaan...ihan selvästi sinua rakastetaan, arvostetaan ja kunnioitaan!?

Sinua kohdellaan juuri niin huonosti kuin annat kusipää ukkosi sinua kohdella!

[/quote]

Kerrohan sitten mitä pitäisi tehdä, ihan konkreettisesti? Asioista on keskusteltu monesti mutta miehen mielestä hänellä on oikeus huomautteluun. Minun pitäisi vain "hankkia oma elämä", "nostaa niitä housuja ylöspäin", "ottaa itseäni niskasta kiinni" ym vastaavaa. Se että siivoan ja kokkaan ja hoidan pyykit ei ilmeisesti ole mitään ja aina löytyy jotain huomautettavaa. Vielä enemmän pitäisi tehdä ja siltikään ei ole hyvä.

Vierailija
14/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo se että vieraidenkin aikana alkaa arvostella painoa ja syömistä on todella kyykyttämistä! (vaikka ainahan se on )

Istutko vain nolona hiljaa vaikka häpeä ei ole sinun vai pidätkö puolesi siinä kaikkien kuullen?

Minä ainakin sanoisin suoraa muista piittaamatta että aikuisena ihmisenä kannan itse kiloni ja syön juuri sitä mitä haluan ja milloin haluan enkä tarvitse siihen kenenkään lupaa...ja annas lisää sitä kastiketta ;)

Vierailija
15/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:43"]

No jo se että vieraidenkin aikana alkaa arvostella painoa ja syömistä on todella kyykyttämistä! (vaikka ainahan se on )

Istutko vain nolona hiljaa vaikka häpeä ei ole sinun vai pidätkö puolesi siinä kaikkien kuullen?

Minä ainakin sanoisin suoraa muista piittaamatta että aikuisena ihmisenä kannan itse kiloni ja syön juuri sitä mitä haluan ja milloin haluan enkä tarvitse siihen kenenkään lupaa...ja annas lisää sitä kastiketta ;)

[/quote]

Olen sanonut juurikin tuolla tavalla ja miehen siskokin on jo pari vuotta sitten todennut mulle että mies kohtelee mua tosi huonosti. Mutta eipä nuo sanomiset auta, mies vaan jatkaa.

Vierailija
16/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä miten nainen suhtautuu miehen sanomisiin, ne loukkaavat joka tapauksessa eikä toista saisi kohdella noin. Jos mies ei juttelutuokion jälkeen tajua tyhmyyttään, niin en jäisi noin huonoon suhteeseen. Mies junttaa naisen itsetunnon todella alas ja opettaa vielä lapsilleenkin epäkunnioitusta naisia kohtaan.

Vierailija
17/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no katso peiliin ja kämppääsi ja kerro sitten itsellesi vastaus.

voi olla että olet oikeasti toimelias, mukava, normaalipainoinen, fiksu ja osaava ihminen joka on löytänyt jostain ojasta narsistin elämäänsä pilaamaan.

mutta voi olla toisinkin.

minulla on yksi puolituttava, laiskanpullero nuori nainen, 125kg rasvatukka jonka mies on väsähtänyt ylitöihinsä. kotiäiti mutta kotona olo on lähinnä ostoskeskuksella hengaamista muiden kotiäitien kanssa - ei kuitenkaan ruokakaupassa. pyykit pesemättä, koti sekaisin, lapsi kulkee vaippasillaan kotona eikä äitikään aina muista pukea jos ei ole ostaripäivä ja sitten marisee miehelle että ei koskaan pääse baariin kavereiden kanssa. nyttemmin huomaan että mies on saanut tarpeekseen ja molemminpuolinen nokittelu on alkanut..

Vierailija
18/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et kelpaa sellaisena kuin olet niin sano sille ukolle että hän tietää kyllä missä on ovi. Itse se mies on sinut valinnut vaimoksi ja lastensa äidiksi mutta jos ei kelpaa enää niin hyvästi!

Ja mitä sinä siellä kokkaat, siivoat ja pyykkäät niska limassa jos ei sekään kelpaa?

Ostat valmissafkaa ja lämmität mikrossa (ainakin miehelle) tai sitten ukko kokkaa itse omat hienot pöperöt!

Pyykit viet pesulaan ja kerran viikossa teille tulee siivooja ja mies maksaa laskut siitä että "ammatti-ihmiset" hoitaa hommat.

Sinä voitkin sitten keskittyä hankkimaan sitä omaa elämää kaikessa rauhassa ja viettää laatuaikaa lasten kanssa.

Mutta ihan ensiksi sinun on lakattava kuuntelemasta sitä ukkoa ja alettava itse arvostaa itseäsi sillä loppupeleissä vain sillä on väliä oletkos itse tyytyväinen itseesi!

Vierailija
19/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihan todella hankit oman elämän, ilman sitä miestä. Seuraavan kerran kun se valittaa sulle ja käskee hankkia oman elämän niin vastaat vaan että joo-o, homma on hanskassa, kämppä hakusessa ja eropaperit tulee postissa allekirjoitettavaksi. Sulla on parempi ilman tuota miestä ja lapsilla myös kun ei tarvi elää noin sairaassa perheessä.

Vierailija
20/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan samaa mieltä kuin nro 20. Lisäisin vielä tuohon eropapereihin, että "Oletko muuten miettinyt, miksi juuri sinulle tulee taas toisen kerran ero? Se on ihan se sun vittumainen ja ilkeä luonne. Kiitos ja tämä liitto oli tässä, nukut tästä eteenpäin olohuoneessa"

MIes on sinulle ilkeä ja kohtelee kuin kynnysmattoa, hittoako sillä teet, pärjäät paremmin ilman. Tuskin edes kannattaa uhata, että "sanot nyt noin mulle vihoviimeisen kerran" kun en usko että se siitä muuttuu. Kusipää mikä kusipää ja muutkin sen näkee.

Mä olisin kyllä raivostuessani sitä luontoa, että kippaisin sen likapyykit sen punkan päälle ja pieraisisin nenään...Mulle ei tulla sanomaan tuolla lailla. Äläkä tee sille enää ruokaa, älä pese sen vaatteita, älä tee mitään sen eteen. Ole niinkuin sitä ei enää oliskaan. Kuin se olisi roska lattialla.