Olen rakastunut ja en nauti siitä
En tule koskaan saamaan tuota rakkauteni kohdetta :( tätä on jatkunut jo jokseenkin kauan ja toivon kaiken aikaa että löytäisin jotain viemään kiinnostukseni muualle.
Kommentit (42)
Sama, vihaan tuota fiilistä ja se jatkuvasti siellä nakuttaa takaraivossa vaikka sitä miten yrittää kuolettaa. Vielä kun joka päivä joutuu katsella sitä kohdetta, se korpeaa sisältä syvältä.
Oletko kertonut hänelle tunteistasi?
Rakastuminen ei ole hauskaa, vaan vertautuu huumeaddiktioon. Ei saa nukuttua, ei syötyä, mielessä pyörii vain se, miten saisi uuden satsin sitä tunnetta kun on rakastetun seurassa. Tämä saattaa kestää kaksikin vuotta. Miten tämän kanssa on tarkoitus elää?
Miksi et voi saada rakkautesi kohdetta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut hänelle tunteistasi?
En. Hän on vieläpä varattu.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme liian erilaisia. Edustamme täysin päinvastaisia asioita. On todennäköistä että hän ei hyväksyisi minua ja elämäntapaani eikä haluaisi olla kanssani missään tekemisissä, jos tuntisi minua syvemmin. Ja en todellakaan tarkoita että olisin epäviehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme liian erilaisia. Edustamme täysin päinvastaisia asioita. On todennäköistä että hän ei hyväksyisi minua ja elämäntapaani eikä haluaisi olla kanssani missään tekemisissä, jos tuntisi minua syvemmin. Ja en todellakaan tarkoita että olisin epäviehättävä.
Ja kun sellainen melkein mahdottomuus kuin minun rakastumiseni häneen on jo tapahtunut, mikä on todennäköisyys että sama tapahtuisi hänen suunnaltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä hyväksyisit hänen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elämäntapanasi on huumeet ja polyamoria, niin hyvin harva jaksaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen ei ole hauskaa, vaan vertautuu huumeaddiktioon. Ei saa nukuttua, ei syötyä, mielessä pyörii vain se, miten saisi uuden satsin sitä tunnetta kun on rakastetun seurassa. Tämä saattaa kestää kaksikin vuotta. Miten tämän kanssa on tarkoitus elää?
Kaksi? Neljättä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi? Neljättä mennään.
Lue ne rakkauden portaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä hyväksyisit hänen?
Kyllä. Hän on minua parempi ihminen. Mutta en kykene luopumaan näistä osista taustaani ja menneisyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi? Neljättä mennään.
Lue ne rakkauden portaat.
Mitä ovat rakkauden portaat?
Hmm voin vain kuvitella miten tuo tunteesta rakkaus pitämättömyys ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Surumielisyytenä, lannistumisena kiinnostumattomuutena, ehkä katkeruutena kun sen minkä piti olla ihmiselämän kaunein asia osoittautui tällaiseksi petokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surumielisyytenä, lannistumisena kiinnostumattomuutena, ehkä katkeruutena kun sen minkä piti olla ihmiselämän kaunein asia osoittautui tällaiseksi petokseksi.
Ei se ole petosta. Se tuntuu ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole petosta. Se tuntuu ihanalta.
Ei siltä vaikuta.
tuo asenne, niin ei ihme; jotkut ovat menneet täysin sekaisin ja alkaneet eurailla ja jankuttaa jotain kostoa kun kohteelleen; siinä tulee lakiteitsekin ongelmia.
siinä on sitten rakentanut sellaisen pumpulilinnan john on käpertynyt, huohottaa korttelissa ja mediassa kaverin perässä ja huutaa pimeässä korttelissa keskikaupungilla kaverin nimeä. nk. yhteydenotot ovat tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
tuo asenne, niin ei ihme; jotkut ovat menneet täysin sekaisin ja alkaneet eurailla ja jankuttaa jotain kostoa kun kohteelleen; siinä tulee lakiteitsekin ongelmia.
siinä on sitten rakentanut sellaisen pumpulilinnan john on käpertynyt, huohottaa korttelissa ja mediassa kaverin perässä ja huutaa pimeässä korttelissa keskikaupungilla kaverin nimeä. nk. yhteydenotot ovat tuota luokkaa.
Ei nyt sentään!
Samoin etten usko saavani häntä, mutta nautin silti tunteesta.