Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain sokea uskoo ...

Vierailija
20.09.2013 |

Sillä usko on vain sitä, ettei halua tietää totuutta. Todellisen arvon mitta: miten paljon totuutta yksi henki kestää, miten paljon totuutta se uskaltaa.

Hulluksi ei tee epäilys vaan varmuus. On siis opeteltava tanssimaan elämän ohuilla langoilla!

Kristillisyys on sitä rikollisempaa, mitä enemmän se lähenee tiedettä. Rikollisista pahin on siis filosofi. Kuinka ilkeitä filosofit voivatkaan olla!

Tuska on tunteista ylväin, sääli alhaisin. Sääli on siis sairautta!

Taivaasta puuttuvat kaikki mielenkiintoiset ihmiset.

Siveyden saarnaaminen on yllytystä luonnonvastaisuuteen. Joka tuomitsee seksuaalisuuden ja tahraa sen nimellä "epäpuhdas", syyllistyy perisyntiin elämän pyhää henkeä vastaan.

Kristinuskossa ei moraali eikä uskonto kohtaa koskaan todellisuutta.

Jos jumalia olisi olemassa, kuinka voisin sietää sitä etten itse ole jumala – siis mitään jumalia ei ole.

Tv. - Antikristus = immoralisti = moralisti, Nietzsche.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/3 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olikohan tekstisi vähän liian lennokasta tälle palstalle? Mulla ainakin mielenkiinto lerpahti tokassa lauseessa, loput tekstit vain vilkaisin. Mutta kiva kun sait avauduttua tänne, varmasti helpotti. Olitko kauankin miettinyt kirjoitustasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 08:20"]

Oho, olikohan tekstisi vähän liian lennokasta tälle palstalle? Mulla ainakin mielenkiinto lerpahti tokassa lauseessa, loput tekstit vain vilkaisin. Mutta kiva kun sait avauduttua tänne, varmasti helpotti. Olitko kauankin miettinyt kirjoitustasi?

[/quote]

Koko ikäni, tietysti, älä höpsöjä puhu.

Mielestäni teksti on sopivaa aamujumppaa aivoille, joka sekin on lihas, joka pullistelee ja paukkuu.