Kuvaile työpaikkasi kusipää
Jos sinulla on työmaallasi varsinainen päivänpilaaja, ilonmyrkyttäjä, kimpoileva mulkero, avaudu tässä asiasta.
Käyttäytyykö hän ikävästi myös sinua kohtaan? Esimerkkitapauksia kehiin.
Kommentit (33)
Keski-ikäinen nainen, jolle tietokoneet on saatanan keksintö helevetin ATK!
Ensimmäisenä toimenaan aamuisin avaa sähköpostinsa, tulostaa saapuneet viestinsä, reijittää ne ja laittaa kaikki omiin mappeihinsa.
Entinen tiimiesimies. Huomautteli ja valitti joka asiasta. Nyt alennettu tavalliseksi työläiseksi mutta huomauttelu jatkuu. Pahin oli se kun kerroin mummini kuolleen niin kysyi ikää ja tokaisi että jo oli aikakin kuolla. Näin Stoc kalla.
Se olen minä itse! Kato mä oon suurin kusipää mitä löytyy päältä maan.
Sanna M kirjoitti:
Se olen minä itse! Kato mä oon suurin kusipää mitä löytyy päältä maan.
Äläs taas Sanna keuli siinä.
Minä se olen!
Vierailija kirjoitti:
Entinen tiimiesimies. Huomautteli ja valitti joka asiasta. Nyt alennettu tavalliseksi työläiseksi mutta huomauttelu jatkuu. Pahin oli se kun kerroin mummini kuolleen niin kysyi ikää ja tokaisi että jo oli aikakin kuolla. Näin Stoc kalla.
Saattoi olla oikeassakin,vaikea sanoa kun en mummiasi tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile työpaikkasi,_kusipää.
Se joka toista sanoo on ite SE!
yhdes työpaikas oli nainen joka sai yllättäviä raivokohtauksia. ilman mitään syytä alkoi huutaa oudoista asioista työkavereilla.työskenteli usein yksin koska pomo tiesi raivo ongelmista ei silti erotettu.
sitten on ne pahanpuhujat ja juoruajat jotka haukkuu työkavereita muille ilman syytä.
palkanvarastaja pomot ym.maksavat "vahingossa"väärin palkat..
Osastomme pomo. DI, tekniikan tohtori.
Hänen mielestään ainoastaan tekniikan alan yliopistokoulutetut omaavat ihmisarvon.. Eiku niin: naiset pois lukien. Rasvaisia vitsejä, juomalaulujen huudattamista, omien töiden nakittamista naisille. Istuu usein vaan työhuoneessaan ja killittää kahvia ja välillä vetää muka tärkeitä näytöspalavereita. Hän on erään teekkarikerhon ex-pomo ja sitä kautta päässyt luikertelemaan tähän tehtävään. Hänellä oli aiemmin myös tyttök4lenteri huoneessaan kunnes hänen uusi esimiehensä, amk-inssi, käski poistamaan sen. Kun pomon selkä loittonee, niin inisee ja vinkuu kuinka on väärin että joku opistotauno on palkattu hänen, tohtorin, pomoksi.
On hankala olla naisena tekniikan alalla, mutta tätä kipuilua on ollut huvittavaa seurata. Tuli jo opiskelujen aikana nähtyä, ettei koulutus takaa sydämen sivistystä teekkareiden keskuudessa.
Työpaikkasi kusipää ketju I ei ole sabotoitu, kerro siis millainen ihminen se työpaikallasi on?
Meillä on sellainen joka ei oikeasti osaa mitään, mutta tuo itseään esille joka paikassa.
Kova puhumaan, mutta heikko tekemään.
Lähiesimies. 3 osastoa hänellä. On kuin orjapiiskuri, välillä mairea, lässyttää, mielistelee, kaksinaamainen, ottaa asiat henkilökohtaisesti.
Historiassa sanonut työkaverilleni mm. "Olet tuollainen juoruakka" ja "oletko miettinyt uutta työtä". Painosti minut kerran saikulta aikaisemmin töihin, koska "työkaverikin parani jo samasta taudista" öö, se oli korona, jonka sain vttu työpaikalta. Olisi pitänyt hakea viikko lisää saikkua ja ensi kerralla teenkin niin.
Lisäksi 2 hänen lellikkiä viereiseltä osastolta. Toine kunnon besserwisser, aina rasittuneen näköinen, juoksee tukkaputkella. Ja toinen sh myös 2-naamainen teettää muilla omat hommansa ja on olevinaan niin hyvä hoitaja.