Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että minua raivostuttaa, kun kehutaan laihtumisesta

Vierailija
27.08.2020 |

Aivan kuin se olisi minulle joku hauska asia elämässä. Koko ajan kurmoottaa nälässä, jotta paino pysyisi edes jonkun aikaa alemalla tasolla, mutta ihminen kun ei jaksa nälässä elää päivästä toiseen loputtomiin, niin jossain välissä se paino lähtee aina nousemaan. Tämä ei todellakaan ole mikään kehumisen aihe vaan piinaava osa elämää.
Vai monelleko tulee mieleen todeta esim masennuksen kourissa kamppailevalle, että kylläpäs sinä oot niin paljon pirteämmän näköinen kuin silloin viimeksi kun nähtiin. On se mahtavaa, että oot ottanu itseäsi niskasta kiinni ja ruvennu ajattelemaan positiivisesti. Niin sitä pitää, älä enää alennu synkkyyteen.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ap että liian tiukka dieetti tekee ärtysäksi?

Suosittelen nostamaan kaloreita vähäksi aikaa.

Vierailija
22/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos laihdutat ilman nälkää?

Sekin onnistuu.

Tuo ei selvästikään sovi sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. Samaa mieltä. Ei kuulu toisille kommentoida painoa oli se sitten kommentointia laihuudesta tai lihavuudesta. Ainakaan, jos on kyse painonsa suhteen terveestä ihmisestä. 

Vierailija
24/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoi, onpa sinulla vaikeaa. Suhtaudu uudella tavalla syömiseen, sillä siitäkin vitutuksesta pääsee. Itse olen taipuvainen ajattelemaan että en millään jaksaisi syödä monta kertaa päivässä, ajatus jo tökkii. Kahvia, joku leipä ja viinirypäleitä on hyvä. Enemmän vaatii jo vaivannäköä ja olen laiska.

Ootkin sellainen läpipaskova luukasa.

Aika ilkeää. Miksi aikuiset naiset on tällaisia toisilleen?

Jotkut oikeasti tykkää liikkua ja syödä terveellisesti, ja ovat hoikkia sen takia kun tekevät sen hoikkuuden eteen jotain.

Miksi hoikkia saa haukkua?

Vierailija
25/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos kukaan ei kommentoi, harmitellaan miten kukaan ei huomaa, olen näkymätön jne...

Väärin.

Vierailija
26/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin onnistuu.

Ja monestiko olet laihduttanut vähintään 20 kg? Aivan, et kertaakaan.

Vierailija
27/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin melko paljon tuossa muutama vuosi takaperin. En ikinä ole ollut edes hirveän ylipainoinen, mutta muodokas kyllä.

Sitten sen jälkeen sain pitkän aikaa jatkuvasti kuulla asiasta. Varsinkin parilta samalta tyypiltä kun heitä sattui näkemään. Se ei tuntunut aina niin mukavalta saada sellaista huomiota itseensä, varsinkin kun pakosti tulin ajatelleeksi että kuinka lihavana he ovat minua muka aiemmin pitäneet, siis miksi asiaa sen enempää jauhamaan.

Vierailija
28/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin onnistuu.

Ja monestiko olet laihduttanut vähintään 20 kg? Aivan, et kertaakaan.

No sori kun en ole ikinä päästänyt itseäni läskiksi.

Oon laihduttanut normaalipainon sisällä 10kg.

Teillä oikeasti lihavilla se laihdutus on vielä helpompaa kun ei tarvitse mennä niin suurilla vajeilla.

Sinä ilmeisesti menet kun olet niin herkillä.

Tarvitsetko apua?

Vierailija
29/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoi, onpa sinulla vaikeaa. Suhtaudu uudella tavalla syömiseen, sillä siitäkin vitutuksesta pääsee. Itse olen taipuvainen ajattelemaan että en millään jaksaisi syödä monta kertaa päivässä, ajatus jo tökkii. Kahvia, joku leipä ja viinirypäleitä on hyvä. Enemmän vaatii jo vaivannäköä ja olen laiska.

Ootkin sellainen läpipaskova luukasa.

Otapa virtahepo pullaa.

Vierailija
30/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet jotain todella väärin, jos paino aina nousee takaisin ja tunnet sen olevan "piinaava osa elämää".

Jos syöt ja liikut terveellisesti ja pidät sen, niin paino tippuu pikkuhiljaa ja jossain vaiheessa pysähtyy etkä liho takaisin.

Tuo kertoo siitä, että laihdutat väärin ja liian isolla vajeella, jonka takia sulla iskee nälkä enemmin tai myöhemmin ja mätät entiseen malliin ja lihot.

Siitä kertoo myös mialialasi ja asenteesi.

Ota herranjestas rauhallisemmin.

Äläkä hauku hoikempia, ethän itsekään tykännyt painosi kommentoinnista.

Vierailija
31/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne nyt helvetti soikoon sitä kehu, että onpa hyvä kun kärsit niin kovin, vaan sitä, että onpa hienoa että olet onnistunut pyrkimyksissäsi vaikka se, omien sanojesi mukaan, on ihan piinaavaa. Ihme vääristelyä.

Ja ilmeisesti susta sun ois jotenkin parempi olla hoikempi, eikö? Terveyssyistä? 

Niin miksei ne ihmiset saa aatella samalla tavalla ja olla iloisia sun onnistuessa?

Vierailija
32/47 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kehujista tarkoittaa hyvää. Mutta eivät tule ajatelleeksi, että kehu on samalla viittaus siihen, että pitivät toista aiemmin rumana.

Itse olen huomannut, miten erilaista kohtelua saa paitsi laihduttua, niin vaikka vain kun sattuu olemaan ykköset päällä. Tai uudet silmälasit, jotka tekevät ilmeen "kovemmaksi". Yhtäkkiä oletkin paremman palvelun ja kohtelun arvoinen. Osa näistä ihmisistä on ollut sellaisia, jotka olin tuntenut pitkään, jopa kollegoita.

Todella kyynistävää, en ole arvostanut ketään, enkä luottanut kehenkään sen koommin.

Vierailija
33/47 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kehujista tarkoittaa hyvää. Mutta eivät tule ajatelleeksi, että kehu on samalla viittaus siihen, että pitivät toista aiemmin rumana.

Itse olen huomannut, miten erilaista kohtelua saa paitsi laihduttua, niin vaikka vain kun sattuu olemaan ykköset päällä. Tai uudet silmälasit, jotka tekevät ilmeen "kovemmaksi". Yhtäkkiä oletkin paremman palvelun ja kohtelun arvoinen. Osa näistä ihmisistä on ollut sellaisia, jotka olin tuntenut pitkään, jopa kollegoita.

Todella kyynistävää, en ole arvostanut ketään, enkä luottanut kehenkään sen koommin.

Minustakin tuo on raivostuttavaa. Mulle kertyy kiloja melko helposti, kun pidän kaikesta... ja en tule täyteen kovin helposti.

Sitten kun joku huomauttaa syömisestä tai lihomisesta niin ärsyttää siinä määrin että annan mennä entistä enemmän. Sanan mukaisesti tyhjennän vadit.

Vierailija
34/47 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliossasi on jotain pielessä, jos koet näkeväsi nälkää ja kituvasi. Eihän sellaista kukaan jaksa repsahtamatta eikä ole tarkoituskaan.

Vierailija
35/47 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävä kuulla, että tuttavat ovat aiemmin ajatelleet sinun olevan läski. Varsinkin kun tiedät itsekin kilojen tulevan vielä takaisin. Ainoa mitä olet laihdutuksestasi hyötynyt on se, että ainakin tiedät mitä läheisesi sinusta oikeasti ajattelevat.

Vierailija
36/47 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin krooniseen tautiin. En voinut syödä, nukkua enkä jaksanut liikkua. Kivut oli koko ajan läsnä. Lääkkeet eivät tehonneet, lääkärit ihmettelivät. Tutkittiin vaan lisää.

Siinä laihduin sit parissa kuukaudessa 10 kiloa. Normaalipainosta riutuneeksi. Ei paljon riemastuttanut, kun kerroin tutuille tilanteesta ja ne intoilivat että älä huoli, näytät hyvältä.

Mulle oli sama miltä näytin. Olo oli hirveä enkä tiennyt meneekö se ikinä ohi.

Meni, puolen vuoden päästä alkoi vähitellen helpottaa.

Tämän jälkeen olen vain ollut kiitollinen siitä että pystyn syömään enkä ole koko ajan kipeä.

Huonoja kausia tulee välillä.

Että näinkin voi olla.

Terveys ei ole itsestäänselvyys. Sen voi menettää koska tahansa.

Vierailija
37/47 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on jokaisen velvollisuus, oman terveyden eteen eikä siitä tarvi kiitellä tai kehua.

Vierailija
38/47 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävä kuulla, että tuttavat ovat aiemmin ajatelleet sinun olevan läski. Varsinkin kun tiedät itsekin kilojen tulevan vielä takaisin. Ainoa mitä olet laihdutuksestasi hyötynyt on se, että ainakin tiedät mitä läheisesi sinusta oikeasti ajattelevat.

Hohhoijaa. Ei ylipaino ole mikään mielipidekysymys. Jokainen näkee, jos henkilöllä on sitä. Useimpien mielestä normaalipainoinen ihminen on paremman näköinen. Ei tätä ole syytä ottaa loukkauksena.

Vierailija
39/47 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Ei ylipaino ole mikään mielipidekysymys. Jokainen näkee, jos henkilöllä on sitä. Useimpien mielestä normaalipainoinen ihminen on paremman näköinen. Ei tätä ole syytä ottaa loukkauksena.

Olisin ollut erimieltä tuosta mielipideasiasta. Itsekin sanot että useimpien mielestä normaalipainoinen on paremman näköinen.

Minua viehättää ainakin pulleus ja pehmeys. Kaikkia ei varmaankaan.

Vierailija
40/47 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ollut erimieltä tuosta mielipideasiasta. Itsekin sanot että useimpien mielestä normaalipainoinen on paremman näköinen.

Minua viehättää ainakin pulleus ja pehmeys. Kaikkia ei varmaankaan.

Ylipainoinen henkilö on silti ylipainoinen, vaikka miellyttäisi sinun tai jonkun silmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi