Päiviä, olen pitkästä aikaa palstailemassa, sen kunniaksi voisitte esittää kysymyksiä, joihin yritän järkeillä jonkin vastauksen
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kukas se sinä olet? Marsumies yrittää taas olla 20 vuotta nuorempi?
Hei, olen 18-vuotias yksinasuja Oulusta, haaveena muuttaa pois, jonnekkin nätimälle alueelle. Olen ollut palstalla 4 vuotta, viimeajat on olleet hiljaisia osaltani. Älysin että palstalla on aika vähän minua nykyään kiinnostavia puheenaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka koulu sujuu?
Koulu sujuu ihan ok, olen nyt ollut suurkeittiöllä hommissa, tänään tehtiin valmistujaisiin kakkuja, yllättävän raskasta käsille tuo pursottaminen. Ei ole ehkä loppuelämän ala, vaan ei se haittaa, vielä ehtii.
Mitä tarkoittaa lähimmäisenrakkaus ja onko se tärkeää? Entä anteeksi pyytäminen ja anteeksi antaminen?
Vetis 17v+1v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen 18-vuotias yksinasuja Oulusta, haaveena muuttaa pois, jonnekkin nätimälle alueelle. Olen ollut palstalla 4 vuotta, viimeajat on olleet hiljaisia osaltani. Älysin että palstalla on aika vähän minua nykyään kiinnostavia puheenaiheita.
siis olet ollut mammapalstalla 14-vuotiaasta asti ja olet matkinut nimimerkkisi marsumieheltä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa lähimmäisenrakkaus ja onko se tärkeää? Entä anteeksi pyytäminen ja anteeksi antaminen?
Jaa-a, en tiedä onko lähimmäisen rakastaminen tärkeää, tärkeämpää on hyvä käytös, ja toisista huolehtiminen/välittäminen tiettyyn rajaan asti. Minun on ainakin vaikea rakastaa yhtään ketään, sen sijaan pyrin olemaan hyvä muille, vaikka en rakasta. Anteeksi pyytäminen on silloin tärkeää, jos se on tehty katumuksesta, muuten sillä ei ole mitään väliä. Eikä anteeksi tarvitse antaa, jos ei koe sitä oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v+1v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis olet ollut mammapalstalla 14-vuotiaasta asti ja olet matkinut nimimerkkisi marsumieheltä? Miksi?
Eksyin tänne joskus syrjäytyessäni rauhassa. Sama nimimerkki ollut käytössä siitä asti, enkä ole sitä keltään "matkinut". Miksi luulet näin?