Pitkä nainen on näyttävämpi kuin lyhyt nainen.
Jos kadulla kävelee pitkä nainen ja lyhyt nainen, pitkä nainen vie väistämättä miesten huomion
Kommentit (44)
Tuleehan siitä väistämättä ainakin tuntuvampi törmäys.
Ehkä, mutta lyhyempi nainen on mukavempi ottaa mukaan.
Niin, huippumalleissa ei paljon lyhyitä ole.
Pituus ratkaisee kun mennään luxustasolle.
Ei mene ihan noin yksinkertaisesti
Lyhyitä ja nättejä on vaan niin paljon.
Pitkä ja nätti on aina voittaja.
Olen oikein mielelläni se näkymättömämpi nainen. Jos haluan on näyttävä lyhyydestäni huolimatta, niin pistän päälleni vaikka huomioliivit. :)
Lyhyet ei voi koskaan tajuta, että pitkät flirttaavat ihan omalla ”tasollaan”. Ei väentungoksessa tule kiinnitettyä mitään huomiota alle 170cm tyyppeihin.
Pygmit ala-peukuttaa.
Kaikkea voi saada rahalla, mutta pituutta on hiton vaikea lisätä. Sitä joko on tai ei ole - siksi se on niin arvostettua.
Miksi pitäisi viedä miesten huomio?! Ei voisi vähempää kiinnostaa, haluan olla katseilta rauhassa. T: nainen 176 cm
Näin on. Siksihän majakatkin ovat korkeita.
Miesten huomion kiinnittää hyvin erilaiset naiset, ei kaikki haaveile samanlaisista. Oma ihana, seksikäs, leveäharteinen, maailman komein mieheni rakastui muhun 160 tyttöseen. Moni muu ei jaksa edes vilkuilla. Ne varmaan tykkää sitten näyttävistä naisista enemmän. Itsestä on kyllä huvittavaa kuinka epäsopusuhtaisia me ihmiset ollaan keskenämme. Eilen kiinnitin huomiota näyttävän hyvään perseeseen koska se höllyi melkein naamani korkeudella ja isokin oli :D mutta 2-metrinen mies näkee sen varmaan aivan eri valossa
Vierailija kirjoitti:
Pygmit ala-peukuttaa.
Kaikkea voi saada rahalla, mutta pituutta on hiton vaikea lisätä. Sitä joko on tai ei ole - siksi se on niin arvostettua.
Täää.. Pitkät hoikat jalat, onko noita voittanutta? Timmi pitkä nainen, uuh ahh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pygmit ala-peukuttaa.
Kaikkea voi saada rahalla, mutta pituutta on hiton vaikea lisätä. Sitä joko on tai ei ole - siksi se on niin arvostettua.Täää.. Pitkät hoikat jalat, onko noita voittanutta? Timmi pitkä nainen, uuh ahh!
Ja sirot koon 42 jalat, uuh ahh!
Paras on suunnilleen saman pituinen kuin itse on, logistisista syistä. Toki sitten hieman lyhyempää voi olla helpompi vaikka pitää sylissä, jos siis sellaista haetaan.
Itse suosin naisia välillä 155-175cm. En tiedä miksi, mutta oikein pitkistä naisista tulee hirvimäinen vaikutelma koipineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pygmit ala-peukuttaa.
Kaikkea voi saada rahalla, mutta pituutta on hiton vaikea lisätä. Sitä joko on tai ei ole - siksi se on niin arvostettua.Täää.. Pitkät hoikat jalat, onko noita voittanutta? Timmi pitkä nainen, uuh ahh!
Hah, voin kuvitella, että pitkät ja hoikat jalat mahtavatkin olla kovaa valuuttaa aikamme persjalkaisessa "uppotukkilandiassa" :o)).
Vierailija kirjoitti:
Pygmit ala-peukuttaa.
Pygmi en voi olla, koska olen 171 cm pitkä. Alapeukutan tällaisia aloituksia ja kommentteja ihan syystä, koska ne ovat todella idioottimaisia ja typeriä.
Ainakin näkyy pitemmälle.