Tantraseksi
Kommentit (3)
Me ei oikeastaan tiedostettu edes harrastavamme hyvin paljon tantraseksin tyyppistä seksiä. Meillä oli alusta lähtien paljon koskettelua, öljyämistä, hyväilyjä ja sellasta tunne pohjasta rentoutumista. Itse olin saanut ennen nykystäni ainoastaan eks mieheni kanssa 2 kertaa orgasmin, nykyisen kanssa saan lähes joka yhdynnässä kun pääkin on mukana. Saan myös useita orgasmeja putkeen ja parhaimmillani oon muutaman kerran lauennut hyvin kiihottuneena ollessani pelkästään siitä, että mies on asettanut kätensä haaroilleni.
Meillä miehelle käy todella harvoin niin, että laukeaisi ilman "lupaani" :D Vaan alkuaikoina jatkettiin montakin tuntia putkeen ja miehen on helppo laueta kun hän sitä tahtoo. Nykyään ei monen tunnin sessioita oikeastaan ole, ne ei oikein istu enää meidän perheeseen kun on lapsia.
En tiedä johtuuko juuri tuosta itsekontrolista vai tunne tasosta vai mistä, että mieheni orgasmitkin vaikuttavat paljon voimakkaammilta kuin eksieni. Nykyinen myös jaksaa paljon enemmän.
Itse en ole saanut parempaa seksiä, enkä enää tyytyis ihan mihin tahansa pumppaukseen. Aikaa ja energiaa ja vain me kaksi, se on parasta. Ja ehdottomasti suosittelen kokeilemaan tantraseksiä tai sen tyyppistä!
Olen kuullut paljon hyvää Tantrasta, siksi menen oppimaan sitä. / vilivallaton
Olen menossa Tantra kurssille. / vilivallaton