Lue keskustelun säännöt.
Yövuoro!
17.07.2006 |
Hei kaikki yövuoroja tekevät ihmiset!
Miten valmistaudutte yövuoroon? Mitä syötte vuoron aikana/ miten pidätte itsenne virkeänä? Miten menee yleensä seuraava päivä?
Kommentit (2)
en muista kuinka kauan nukuin varmaan joku 10 tuntia. Mulla on se hyväpuoli, että mulla on koko vuoron ajan toimintaa siis ei tarvi istuskella paikallaan eli ei oo pelkoo nukahtamisesta.
t. 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mulla joka yö on töitä tän kuun loppuun ja viime viikko samoin. en valmistaudu oikeen mitenkää, seuraava päivä menee nukkuessa herään yleensä klo12-15. Pian pitää taas mennä