Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onks titinalle huonoo musiikkii ja miks?
Kommentit (3)
Se nainen on jotain sanoinkuvaamatonta ja musiikki ala-arvoista syntikkahuttua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja myös vähemmän mukavia. Mutta tyttöön uppoo kun kuuma veitsi voihin.
Ja enhän sitä itseni vuoksi kuuntelekkaan! Joten lapsi saa kyllä kuunnella niin paljon kuin haluaa.
Alue: Aihe vapaa
Se nainen on teennäinen lässyttäjä ja musiikki on yksitoikkoista lallattelua.
Ei saisi lapsille tehdä noin huonoa. lapset ansaitsee parasta!