Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei Huutiksessa mene mikään kaupaksi?

Vierailija
19.09.2013 |

Esim. uudenveroinen vauvan toppahaalari (ei mikään merkkivaate)? Hintapyyntö on kympin mutta ei sitä ilmoitusta ole edes käyty katsomassa. Äitiysvaatteilla sama kohtalo. Heitänkö kaikki vaan roskiin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 03:04"]

Riippuu kai vähän siitä, mitä etsii. Vaatteissa Huutis on ainakin aikaisemmin ollut parempi, mutta Tori on kyllä kiilannut monessa asiassa edelle. Onhan se huutokauppasysteemi yleensäkin aika rasittava: näet jonkun kivan tavaran ja jäät odottelemaan viikkokausiksi, että huutokauppa sulkeutuu. Ajat ovat aivan liian pitkiä. Tosi harvoin olen jaksanut Huutista edes katsella sen jälkeen, kun Tori perustettiin.

Huutis on lisäksi uudistuksen jälkeen jotenkin kökkö ja sekava. Yritin myydä siellä pidempään yhtä hankalasti luokiteltavaa sisustustavaraa, enkä ostajaa löytynyt vaikka uusin ilmoituksen monta kertaa. Se ehti olla Huutiksessa kolmisen kuukautta, ennen kuin tajusin Torin olemassaolon ja myin sen siellä päivässä! Siis todella, laitoin ilmoituksen aamulla ja ostaja kävi hakemassa tavaran pois samana iltapäivänä.

Toki tähän vaikuttaa myös tavaroiden määrä. Torissa on toistaiseksi pienempi (helpommin selattava) valikoima ja mainoskampanjan vuoksi melko paljon kävijöitä. Saa nähdä, mihin suuntaan se kehittyy tulevaisuudessa.

[/quote]

Samaa mieltä tuosta aukioloajasta.

Jossain vaiheessa huutiksen ylläpito sekosi täysin. Aukioloajaksi oli valittavissa 120 päivää. Tuossa ajassa ehtii myyjä ja ostajat kuolla jo monta kertaa. 

Vierailija
22/26 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annan negaa jos rahat eivät näy tilillä 48 tunnin sisällä"-skitsoilijat ovat karkottaneet Huutiksen asiakkaat. Ei todellakaan tee mieli huutaa mitään kun sähköpostiin tulee noin töykeää palautetta.

En lue sähköpostia joka päivä. Huutiksessa pitäisi olla sääntöjen mukaan tavoitettavissa kahden viikon aikana. Kärsimättömille myyjille Huutis ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin pari sohvaa huutiksen kautta, molemmissa lähtöhinta 0€ ja myyntiaikaa max viikko. Yli 10 vuotta vanhat sohvat ja kunnon hintakisalla lähtivät.

Äitiysvaatteet on ainoa, mitä en ole myynyt huutiksessa, kaikki muut myynnissä olleet tavarat ja vaatteet ovat menneet kaupaksi, kun lähtöhinta on järkevä eikä 10€/vaate tai tavara.

Vierailija
24/26 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huutiksessa myynyt nyt imetyspaitoja 30-40 e kpl, vauvan haalari töppösilläja pipolla reilu 50 e (koko 62), kenkiä 60 e pari jne. Mut eihän kukaan merkittömästä lindex haalarista kymppiä maksa. Itse ostan vain merkkivaatetta ja myun ne vähintään omalla ostohinnallani pois. Ei ole varaa ostella lindexejä yms. koska niissä ei ole jälleenmyyntiarvoa.

Vierailija
25/26 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:44"]

Itse olen huutiksessa myynyt nyt imetyspaitoja 30-40 e kpl, vauvan haalari töppösilläja pipolla reilu 50 e (koko 62), kenkiä 60 e pari jne. Mut eihän kukaan merkittömästä lindex haalarista kymppiä maksa. Itse ostan vain merkkivaatetta ja myun ne vähintään omalla ostohinnallani pois. Ei ole varaa ostella lindexejä yms. koska niissä ei ole jälleenmyyntiarvoa.

[/quote]

Vähintään omalla ostohinnalla pois??? Mistä ihmeestä löydät tällaisia ostajia? Minä en meinaa saada käyttämättömistä, korkeintaan kaksi vuotta sitten hankituista aikuisten merkkivaatteista edes 10% alkuperäishinnasta.

Vierailija
26/26 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:44"]

[/quote]

Vähintään omalla ostohinnalla pois??? Mistä ihmeestä löydät tällaisia ostajia? Minä en meinaa saada käyttämättömistä, korkeintaan kaksi vuotta sitten hankituista aikuisten merkkivaatteista edes 10% alkuperäishinnasta.

[/quote]

Lastenvaatteella tuo onnistuu, tuskin aikuisten. Ostaa -50% alesta tai valmiiksi käytettynä. Tietyt tuotteet menee, toiset ei liiku.

Esimerkiksi villahaalari kävi meillä 2 vuoden käytössä postikulujen hinnalla :) 

Alesta hankitut lasten nahkaiset laatukengät menee aina hyvään hintaan jos ovat suht siistit. Erottuvat sieltä viking-gorejen ja kuomien joukosta edukseen.