Läskit lotisee, mut siihen se sit jääkin
Olen kotirouva, jolla on kaksi pientä lasta ja ICT-alalla toimiva 35-vuotias aviomies. Tauno on aina ollut vähän pulska ja erittäin laiska liikkumaan, mutta viimeisen kymmenen vuoden aikana ylipainoa on kertynyt tosi paljon. Talit suorastaan pursuavat miehen housuista ja vasta on järkyttävän iso.
Nyt kotirouvana ollessani teen miehelle aina ruoat valmiiksi, kun hän tulee töistä. Pari kuukautta sitten päätin, että nyt meillä laitetaan ruokasysteemit uusiksi. Taunon ateria on nyt ronskisti salaattipainotteinen ja rasva on jätetty minimiin. Huomasin kuitenkin, että jo parin päivän jälkeen Taunolle tuli kumallisia menoja ruokailun jälkeen. Sitten tajusin, että mies käy parinsadan metrin päässä olevalla lähigrillillä. En kuitenkaan ole hienotunteisuussyistä puhunut Taunolle mitään. Lisäksi olen aika monta kertaa löytänyt salaatit roska-astiasta.
Ylipaino heijastuu myös seksielämäämme. Taunolla on vain noin 13 - 14-senttinen penis ja vatsa on tiellä, joten usein penis saadaan ainoastaan juuri ja juuri sisään. Olen tosi turhautunut. Onko kellään vinkkejä, kuinka motivoida mies laihduttamaan? Entä millaisia asentoja kannattaisi lihavan miehen kanssa käyttää?
Kommentit (3)
Kerro miehellesi että tarvitset tyydytystä myös seksuaalisesti ja hänen ylipainonsa estää tämän. Yleensä 10 kiloa ylipainoa peittää penistä sentin verran. Voit motivoida häntä että jokaisen laihdutetun kilon myötä yhteinen nautintonne kasvaa. Muussa tapauksessa kerro että tarvitset rakastajan. Eiköhän miehellä ala painonpudotus kiinnostamaan.
Toki yksi vaihtoehto on hankkia salasuhde kun mies on salamässäilijä ja tyytyä ettei seksi kuulu avioliittoonne. Näitä seksittömiä avioliittoja on Suomessa luvattoman paljon! Syyt vain vaihtelevat...
Miehellä lakkaa kulli seisomasta ennen pitkää, jos on kauan runsaasti ylipainoa. Itellä ainakin kävi niin, mutta sitten aloin kuntoilemaan, sain painon tippumaan normaalilukemiin ja nyt on viisari hyvin helkästi kello kahdessa. Luulisi tuon jo motivoivan.
Et voi kontrolloida, mitä mies työpäivän aikana syö, joten turha vaiva koko homma. Halu laihduttamiseen pitää tulla mieheltä iteltään. Enkä juuri paremman seksielämän mahdollisuus voisi olla hyvä motivaation lähde.