Saako sun mies käydä sekasaunassa työporukalla?
Jos et voi tietää ollaanko siellä uimapuvuissa vai ilman?
Kommentit (82)
Taas nämä jutut. Vaimo rupeaa miehensä äidiksi, sanelee, mitä mies saa tehdä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Taas nämä jutut. Vaimo rupeaa miehensä äidiksi, sanelee, mitä mies saa tehdä tai ei.
Nimenomaanhan täällä kaikki ovat sanoneet, että ihan sama, mies menee jos menee.
Ei ole mun asia kieltää tai sallia. Tuollainen saunominen ei ole minulta mitenkään pois.
Ei kun ne käy vaan miesporukalla.
Ei kerta, tai muutama homoa tee. Hyvin voi käydä peistä vääntämässä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mun asia kieltää tai sallia. Tuollainen saunominen ei ole minulta mitenkään pois.
Näin täällä moni sanoo ja pelkästä yhteisestä autokyydistä hemaisevan nuoren sihteerikön kanssa nostetaan hirveä meteli, että alasti saunaan hänen kanssaan on sitten muka vaimoille ok, enpä usko?!
Loistava idea! Terveisin hoitoalan kohteen ainoa mies!
Ei hänellä ole työporukkaa, kun on yksityisyrittäjä, mutta enpä ole kysellyt millä porukalla saunoo silloin, kun käy kaverinsa mökillä.
Ei tietenkään saa. Olen kieltänyt häneltä kaverit.
Töistäkin pitää tulla suoraan kotiin, tai no ruokakaupassa hän saa käydä matkalla kun niin käsken.
Kaikki vapaa-aika vietetään yhdessä tehden niitä asioita joista pidän.
Ei mulla periaatteessa ole mitään sekasaunoja vastaan enkä ole mustasukkainen. Tuon kyseisen miehen kohdalla olisin kyllä vähän epäileväinen, kun se ei ole maailman uskollisinta sorttia, eikä sillä sitten ole myöskään kanttia myöntää, jos on käynyt vieraissa. Tiedä minkä taudin se sieltä toisi... Onneksi sille on tullut iän myötä sen verran järkeä, että se älyää jo pysyä poissa tuommoisista. Se ottaa päähän, kun se luulee minua samanlaiseksi opportunistiksi ja yrittää rajoittaa elämistäni.
AIkuinen mies on täysivaltainen yksilö ja sekasaunominen on laillista. Joten saa käydä - yksilönvapauden rajoittaminen saattaa johtaa rikosseuraamuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin täällä moni sanoo ja pelkästä yhteisestä autokyydistä hemaisevan nuoren sihteerikön kanssa nostetaan hirveä meteli, että alasti saunaan hänen kanssaan on sitten muka vaimoille ok, enpä usko?!
On suuri ero siinä, tapahtuuko se alasti saunominen sen sihteerin kanssa kahdestaan vai isommalla porukalla. Kahdestaan autokyyti sihteerikön kanssa on minulle ok. Mutta alasti saunominen kahdestaan sihteerikön kanssa herättäisi aika paljon kysymyksiä. En minä sitäkään erikseen kieltäisi tai sallisi, mutta kysymyksiä siis heräisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suuri ero siinä, tapahtuuko se alasti saunominen sen sihteerin kanssa kahdestaan vai isommalla porukalla. Kahdestaan autokyyti sihteerikön kanssa on minulle ok. Mutta alasti saunominen kahdestaan sihteerikön kanssa herättäisi aika paljon kysymyksiä. En minä sitäkään erikseen kieltäisi tai sallisi, mutta kysymyksiä siis heräisi.
Missä työpaikoissa on sihteerikköjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sekasauna = orgiat
kaikki panee siellä vapaasti toisiaan
Paras paikka miehille jotka eivät ole nähneet edes äitiään alasti
Sauna on pyhä paikka. Siellä ollaan siivosti ja rauhassa, naiset ja miehet.
Eiköhän kaikki suomalaiset naiset ja miehet ole saunassakin paneskellut. Ennen siellä myös synnytettiin ja pestiin ruumiit.
Minä en ole. En voi kuvitella epäeroottisempaa paikkaa kuin sauna.
Itse ihmettelen näitä, jotka kokevat saunan epäeroottisena. Minua alkaa ainakin aina haluttamaan, jos olen saunassa mieheni kanssa. Halut pomppaa potenssiin kymmenen!
Sais muttei halua. Sama mulla, tietty saisin mut en koe luontevana joten en mene.
Pitääkö joku vaimo oikeasti tällaista "kuria" miehelleen, eli olis valmis kieltämään, aikuista ihmistä? Jos niin miksi, eikö luotto pelaa?
No saisihan se mennä, jos haluaisi. Kysymys on tosin teoreettinen, sillä hänen työpaikallaan ei sellaisia järjestetä, enkä ole itsekään koskaan kuullut työpaikasta, missä sellaisia pidettäisiin. Itselle ei tulisi mieleenkään lähteä omien työkavereiden kanssa saunomaan, uikkarit päällä tai ilman, enkä usko, että tulisi kenellekään työkaverillenikaan. Yhteisiä kokoontumisia ja työpäivän päätteeksi jossain käyntejä on toki työpaikoilla ollut, mutta peseytymään ei olla vielä yhdessä lähdetty.
Vierailija kirjoitti:
Jos antaa luvan, se panee siellä.
Jos ei anna lupaa, se panee siellä enemmän koska kaikki kielletty kiihottaa enemmän.
Siksi miehet haluaa parisuhteen. Saa jonkun joka on vastoinkäymisissä tukena, hoitaa kotia, keksii viihdykettä ja tekemistä, ja kieltää juttuja, niin sit voi ihanasti "työkiireitä" olla (= tehdään kielletyt jutut, nautitaan kunnolla). Best of both worlds! Oisinpa mies.
Siis jotain ryhmäseksiä vai? Mistä te näitä keksitte... En silti kannata sekasaunoja, voidaan mennä erikseenkin.
Mitä on neljä parikyppistä naista fimassa ja miehiä 14-16.työ tilateesta riippuen.Johtajalla on merenrannalla huvilatyyppinen sauna.Parikertaa kuussa saunomme ja ja uimme ,tietekin alasti. onhan meille naisille silmänruokaa,erikokoisten ja näköisten kalujen ympäröimämä.Odotelen seuraavaa kertaa.Vaikka saisi niistä jokun omaksi.Sekasaunat kunniaan.
On naisilla hyvä asenne,kun saunovat miesporukan kassa ja onhan siinä miehiläkin katselemista nuorissa naisissa.Ties vaikka rupeaisi jöpötäämään.Seka saunat on pest....
Ei uimapuvussa saunaan, etenkään jos on klooripitoisissa vesissä uintia samaan syssyyn. Ja epähygieenistäkin se on, jos ei peseytyessä riisuta uikkareita.
Harkitkoot yhteissaunat itse. Jos nyt haluaa tiirata työkaverinaisiaan alasti, niin en minä sen esteenä aio seisoa. Vähän epäilen, ettei hän olisi ensimmäisenä tällaiseen suostumassa.
Tämä koko kysymyshän on lähinnä teoreettinen, mutta jos tässä jotain pettämisskenaariota mietittiin, niin kannattaa muistaa pari asiaa. Harvan mies on niin kuuma ja hottis, että automaattisesti jokainen työpaikan nainen haluaa hänet/häntä, jos hän (saunassa tai muualla) sattuu itse innostumaan haluamaan jotain niistä naisista. Ja toisaalta vastaavasti harvalla työpaikalla työkaverinaiset ovat niin hemaisevia, että miehet oikeasti haluaisivat juuri näitä naisia. Saunassa ihmiset eivät edes yleensä parhaimmillaan, vaan valtaosa ihmisistä näyttää paremmalta vaatteet päällä - ja ne poikkeustapaukset harvemmin haluavat niitä epätäydellisiä työkavereitaan, joten näiden kumppaneiden on turha murehtia.