Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako sun mies käydä sekasaunassa työporukalla?

Vierailija
27.08.2020 |

Jos et voi tietää ollaanko siellä uimapuvuissa vai ilman?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei käy missään työpaikan vapaaehtoisissa riennoissa, mutta noin muuten saunomme ympäri vuoden kaveriporukalla sekasaunassa. Olen usein ainoa nainen, joten minua ei jätetä yksin odottelemaan saunavuoroani kun miehet menevät porukalla, vaan menen mukaan. Aina kysytään ensin tietysti, mutta tutussa porukassa ei tarvitse. 

Meillä on siis iso rantasauna, ja se on monen mieleen. Korostan että jokainen saunoo kuten itse haluaa, eli meillä saa mennä myös yksin, tai vain kumppanin kanssa, tai millä kokoonpanolla nyt sattuu haluamaan. Ketään ei pakoteta, ei pyöritellä silmiä, eikä vihjailla. Itse asiassa meillä on eräs yhteinen kaveri, joka aina puhui miten kiva olisi tulla saunaan, muttei koskaan tullut. Syy selvisi muutaman vuoden päästä, että hän ei kehtaa saunoa kenenkään kanssa. Sanoimme sitten miehen kanssa että no mutta eihän tuo nyt mitään, menet yksin vain, ei täällä kukaan ihmettele, vaan saunaelämys kuuluu kaikille, saunomistavasta riippumatta. Sen jälkeen tämä kohta 50v mies on tullut pari kertaa kesässä saunomaan :)

Vierailija
42/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän ainoana miehenä työpaikallani käyn tietenkin saunomassa naisten kanssa, mikäs se mukavampaa kuin katsella nuoria naisia saippuoimassa itseään ja saavat katsella kevyttä vehkeen jöpötystä saunoessa. illemmalla laitetaan sitten lihaa piiloon neiteihin :)

Kyllä elämä on kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aloittaja on saannut vastauksia täällä niin menetkö näyttämään ne miehellesi?

Vierailija
44/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks nyt vaan, mutta jos mä menisin sekasaunaan en vois olla katselematta miesten haarovälejä, en vaan vois. Vaikka yrittäisin, niin silti päätyisin vähintään vilkuilemaan. Saattaisin myös kiihottua: miehet ja naiset, märkiä ja hikisiä alastomia vartaloita. Että päästäkää vaan naiset miehenne sekasaunaan.

T. Nainen 40v.

Niin "päästämmenkin", koska sinnunlaisesi vinksahtaneet eivät yleensä sekasauno.

Vierailija
45/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis mielenkiintoista nähdä työyhteisö jossa käydään sekasaunassa🤔 tähän mennessä ei oo vielä tullu vastaan vaikka miesvaltaisella alalla olen ja toisinaan olen ollut ainoa nainen paikalla. Kukaan ei ole edes ehdottanut..

Meillä oli sekasauna työpaikan virkistyspäivänä. Erilliset pukuhuoneet ja uikkarit, iso yhteissauna. Oli kiva että päästiin kaikki samaan saunaan hölisemään kun työpaikka on miesvoittoinen joten meitä olisi ollut vaan muutama nainen toisessa saunassa. Muutamalta oli uikkarit jääneet kotiin niin olivat sit pyyhe päällä saunassa. Ei siinä ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
46/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä, mutta ei hän mene.

Vierailija
47/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tarvetta, niin miksi puolisollanikaan olisi? Jos puolisolla tarvetta kuitenkin tulee, niin saattaa pian myös minullakin olla, ehkä jopa isompiakin. Eikö se noin mene? :)

Vierailija
48/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
49/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotenkin epävarmoja itsestänne tai onko teidän suhteenne niin huteralla pohjalla, että jos mies toisen naisen näkee, ehkäpä ihan peräti alasti jopa, niin hän heti hyppää sänkyyn sen toisen kanssa ja perustaa uuden perheen ja jättää teidät? Koska siltä nämä kommentit koko lailla kuulostavat. Sanokaa nyt, että se ei ole niin. Onko teille nuo navanalusjutut ja se mitä siellä kenelläkin heiluu tosissaan niin hirveän tärkeetä?

Vierailija
50/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne muita päästetäkään kuin sen työporukan jäseniä.

Vierailija
51/82 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mennä, mutta ei se halua.

Vierailija
52/82 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käy harrasteporukan kanssa alasti sekasaunassa (on porukan ainoa nainen). Aluksi olin hieman mustasukkainen, mutta järjestely on vain käytännön takia ja se kaikille miehille hyvin kuulemma sopii. Muuten joutuisivat jakamaan saunavuorot vain vaimoni takia, eikä hänellä toisaalta olisi sitten juttuseuraa. Hyvien tuttujen kesken sekasaunassa tai nakuilussa ei ole mitään erikoista.

Hän harrastaa polkujuoksua, joka on luonnollisesti todella hikistä touhua. Ajatus siitä, että ennen saunaa vaihdettaisiin bikinit tai kiedottaisiin hikisen kropan ympärille pyyhe ei houkuttele. Siis edes minua, joka en harrastuksessa mukana edes ole. Ja ennen sekasaunomisen aloittamista vaimo kysyi toki mielipiteeni asiaan, joka on kaiken a ja o. Kukin tavallaan, kunhan keskustellaan. Ja kyllä, varmasti vaimon paikat on katseilla nopeasti "tsekattu", mutta ei hän siellä kävisi, jos yhtään ahdistuisi.

Minä olen sujut asian kanssa, saunassahan ei ole mitään seksuaalista sinällään. Eilen juuri vaimo tokaisi minua tosin "pikku sauna-aisuriksi", tiedä sitten mitä hän sillä tarkoitti?

Vierailija
53/82 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin raittiin. Tottakai sais mennä huorriin, enhän voi estää. Tavaransa toimittaisin pihalle. 

Vierailija
54/82 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ooo miestä kun en ole homo. EI oo kyllä naistakaan vaikka hetero olenkin.

Vierailija
55/82 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sekaisin kaikki, miehet istuu ekaksi alas, sitten naiset päälle. ja työt luistaa.

Vierailija
56/82 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on neljä parikyppistä naista fimassa ja miehiä 14-16.työ tilateesta riippuen.Johtajalla on merenrannalla huvilatyyppinen sauna.Parikertaa kuussa saunomme ja ja uimme ,tietekin alasti.              onhan meille naisille silmänruokaa,erikokoisten ja näköisten kalujen ympäröimämä.Odotelen seuraavaa kertaa.Vaikka saisi niistä jokun omaksi.Sekasaunat kunniaan.

Vierailija
57/82 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sillä olisi töitä, niin sama kai se. Luulen ettei kukaan nainen sitä katso, on niin luuviulu. Naisia se itse katselee kyllä netissäkin, eipä huolta siitäkään, jos joku sen tapaisi niin ei huolisi.

En kyllä kohta jaksa minäkään.

Vierailija
58/82 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks nyt vaan, mutta jos mä menisin sekasaunaan en vois olla katselematta miesten haarovälejä, en vaan vois. Vaikka yrittäisin, niin silti päätyisin vähintään vilkuilemaan. Saattaisin myös kiihottua: miehet ja naiset, märkiä ja hikisiä alastomia vartaloita. Että päästäkää vaan naiset miehenne sekasaunaan.

T. Nainen 40v.

Ihan yhtä hyvinhän mies voi kiihottua vaikka julkisella paikalla hyvännäköisestä naisesta. Ei kai kiihottuminen ole paha asia? Hyvähän se vain on, että on tallella kyky kiihottua.

Vierailija
59/82 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se käy retkeilijöissä saunomassa jonkun blondin kanssa. Mikäs siinä kun reilusti kertoo sen.

Vierailija
60/82 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa en menisi katkarapuni kanssa sekasaunaan naureskeltavaksi.