Saako sun mies käydä sekasaunassa työporukalla?
Jos et voi tietää ollaanko siellä uimapuvuissa vai ilman?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään siellä ole haluja samassa saunassa olla.
Joo varmaan sulle kerrottaisiin vaikka olisikin.
Asutaan pienehkössä kaupungissa ja tunnen useitakin ihmisiä mieheni työpaikalta. Ei mun tarvitse mieheni puheitten varassa olla.
Jos minulla olisi mies, en todellakaan hyväksyisi mitään sellaista toimintaa jossa hän olisi yhdessä alastomien naisten kanssa. Mielestäni miehen ei ole sopivaa riisua paitaansa jos naisia on näkemässä, joten en hyväksy myöskään alastomuutta muiden naisten nähden.
Ja luonnollisesti en itsekään ole alasti tai yläosattomissa miesten nähden.
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoista nähdä työyhteisö jossa käydään sekasaunassa🤔 tähän mennessä ei oo vielä tullu vastaan vaikka miesvaltaisella alalla olen ja toisinaan olen ollut ainoa nainen paikalla. Kukaan ei ole edes ehdottanut..
Meillä on, teoriassa, ja ilman uimapukuja on aina saunottu. Sanon teoriassa siksi, että kymmenen vuoden aikana muistan ehkä neljä taikka viisi kertaa kun siellä on ollut ihan ilmielävä nainen meidän nörttien kanssa lauteilla, eikä sitä ole tapahtunut ainakaan kolmeen vuoteen.
Kymmenen vuotta sitten se oli, no, jos nyt ei tavallista niin ei myöskään epätavallista, yhteisnakusaunoja oli tämän tästä, mutta nyt sanoisin että nyt se on tosi harvinaista.
Toisaalta on myös joitakin merkkejä siitä, että asenneilmapiiri olisi ehkä muuttumassa ei-yhtenäisempään suuntaan, pari tuttua naista on taas käynyt pari kertaa yhteissaunassa monen vuoden jälkeen. Ei kovin kattava otos, myönnän.
sekasauna = orgiat
kaikki panee siellä vapaasti toisiaan
Paras paikka miehille jotka eivät ole nähneet edes äitiään alasti
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkää saa. Ja tietää sen ettei toisia naisia saa katsella muutenkaan.
Katsoa saa muttei koskea.
Vierailija kirjoitti:
sekasauna = orgiat
Sauna on pyhä paikka. Siellä ollaan siivosti ja rauhassa, naiset ja miehet.
Ilman muuta saa ja on noin usein tehnytkin. Työporukassa on vain miehiä, joten tuolla ne sekasaunoo keskenään kerran kuukaudessa pihan toisella puolella firman "edustussaunassa".
Mieheni menee vain miesten kanssa, oli harjoittelemista siinäkin että uskaltaa mun kanssa saunoa. Häpeää itseään ihan turhaan.
Ei. En minäkään sekasauno. Mies viettää ihan tarpeeksi aikaa työkavereiden kanssa vaatteet päälläkin. Ihan riittää noita itsensä tyrkyttäjiä ilman saunaakin.
meidän työpaikan juhlissa eräs parivaljakko sai jotenkin lisääntymiselimensä luiskahtamaan sisäkkäin. Saatananmoinen selkkaushan siitä sitten sattui, selviteltiin selvinpäin.
Senku, kukaan ei näytä hyvälle saunassa
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkoa sekasaunasta. Mieheni työpaikalla on kyllä joskus ollut saunailtoja, mutta ne järjestetään niin että naiset saunovat yhdessä saunassa ja miehet toisessa. Kellään siellä ole haluja samassa saunassa olla.
Niin meilläkin oli, mutta kyllä sitten loppuillasta jotkut rouvat änkesivät miesten kanssa saunaan, vaikka voisi olettaa, että miehissäkin on ujoja, jotka ei halua kuulla: että näytä nyt se, äläkä ujostele.
Vierailija kirjoitti:
meidän työpaikan juhlissa eräs parivaljakko sai jotenkin lisääntymiselimensä luiskahtamaan sisäkkäin. Saatananmoinen selkkaushan siitä sitten sattui, selviteltiin selvinpäin.
Miten tämä liittyy saunomiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sekasauna = orgiat
Eiköhän kaikki suomalaiset naiset ja miehet ole saunassakin paneskellut. Ennen siellä myös synnytettiin ja pestiin ruumiit.
Täytyy myöntää että tuntuisi vähän kummalliselta jos hänen työpaikallaan olisi tuollaista toimintaa. Ei kuitenkaan ole, joten eipä tarvitse tuollaista miettiä...miksi työkaverit pitäisi nähdä alasti...? Itse en ainakaan edes haluaisi.
Mieheni ei käy missään työpaikan vapaaehtoisissa riennoissa, mutta noin muuten saunomme ympäri vuoden kaveriporukalla sekasaunassa. Olen usein ainoa nainen, joten minua ei jätetä yksin odottelemaan saunavuoroani kun miehet menevät porukalla, vaan menen mukaan. Aina kysytään ensin tietysti, mutta tutussa porukassa ei tarvitse.
Siis anteeks nyt vaan, mutta jos mä menisin sekasaunaan en vois olla katselematta miesten haarovälejä, en vaan vois. Vaikka yrittäisin, niin silti päätyisin vähintään vilkuilemaan. Saattaisin myös kiihottua: miehet ja naiset, märkiä ja hikisiä alastomia vartaloita. Että päästäkää vaan naiset miehenne sekasaunaan.
T. Nainen 40v.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi mies, en todellakaan hyväksyisi mitään sellaista toimintaa jossa hän olisi yhdessä alastomien naisten kanssa. Mielestäni miehen ei ole sopivaa riisua paitaansa jos naisia on näkemässä, joten en hyväksy myöskään alastomuutta muiden naisten nähden.
Ja luonnollisesti en itsekään ole alasti tai yläosattomissa miesten nähden.
Ok. Eli mies ei sitten saa ikinä käydä esim. uimassa missään. Olet varmaan tosi miellyttävä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sekasauna = orgiat
Eiköhän kaikki suomalaiset naiset ja miehet ole saunassakin paneskellut. Ennen siellä myös synnytettiin ja pestiin ruumiit.
Minä en ole. En voi kuvitella epäeroottisempaa paikkaa kuin sauna.
Ei tietenkää saa. Ja tietää sen ettei toisia naisia saa katsella muutenkaan.