Miten hyväksyä ajatus ettei sitä tyttöä tullut?
Kommentit (48)
Minä halusin tytön ja pojan mutta tulikin kaksi tyttöä. Aluksi harmitti. Nyt olen asian kanssa sujut.
Mutt kastettiin aikanaan pirtussa.
Pidät vaan tagapilllllusi esillä, niin ainakin mahdolisuus on!
Toivon ettei miehesi taivu tai jos taipuu niin saisitte taas pojan. Noin ajattelevat paapovat sitä ainutta tyttöä muiden lasten kustannuksella. Ne pojat jäävätkin sitten henkisesti heitteille ja se ainoan tytön voikin hukuttaa pinkkiin.
Meillä on neljä poikaa ja nyt tulossa tyttö. Pelkään kuollakseni, että sukulaiset vääntävät häntä ainoan tytön muottiin. Tästä syystä ei olla sukupuolta kerrottu ennakkoon. Vihaan sitä kun ihmiset töksäyttelevät tyyliin "Toivottavasti tekin nyt viimein saisitte sen tytön". Aivan kuin se olisi joku onnen ja autuuden täyttymys. Pelkään myös ettei hänelle tule samanlaista sidettä kuin veljeksillä. Noh, ei auta kuin toivoa kovasti ettei se ole sukupuoli sidonnaista. Rakastan kaikkia lapsiani tasapuolisesti, mutta rehellisesti sanottuna tämä viimeinen aiheuttaa pientä extra huolta. Onneksi vain pientä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei miehesi taivu tai jos taipuu niin saisitte taas pojan. Noin ajattelevat paapovat sitä ainutta tyttöä muiden lasten kustannuksella. Ne pojat jäävätkin sitten henkisesti heitteille ja se ainoan tytön voikin hukuttaa pinkkiin.
Meillä on neljä poikaa ja nyt tulossa tyttö. Pelkään kuollakseni, että sukulaiset vääntävät häntä ainoan tytön muottiin. Tästä syystä ei olla sukupuolta kerrottu ennakkoon. Vihaan sitä kun ihmiset töksäyttelevät tyyliin "Toivottavasti tekin nyt viimein saisitte sen tytön". Aivan kuin se olisi joku onnen ja autuuden täyttymys. Pelkään myös ettei hänelle tule samanlaista sidettä kuin veljeksillä. Noh, ei auta kuin toivoa kovasti ettei se ole sukupuoli sidonnaista. Rakastan kaikkia lapsiani tasapuolisesti, mutta rehellisesti sanottuna tämä viimeinen aiheuttaa pientä extra huolta. Onneksi vain pientä.
Ja kuitenkin teit viidennen tytön toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin teit viidennen tytön toivossa.
No nyt ontuu luetun ymmärtäminen
Mä toivoin 2 tyttöä ja ne onneksi sain, ei yhtään ylimääräistä 😁
Mikä siinä tytössä on sellaista miksi sellainen pitäisi väen vängällä saada?
Ei voi ymmärtää, mutta maailma on ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvi nykypäivänä hyväksyä. Otat vaan yhden pojista ja taot sen kalloon että se on tyttö ja sitten vaan transpolille.
Pidän ajattelustasi:D Nauratti:D
Mikä tuos nauratti? Moni tappanut itsensä jo ei ole kokenut sukupuolekseen sitä johon syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit tehnyt "ylimääräisille", jos niitä olisi tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvattanut tietysti, mutta sain mitä halusin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvattanut tietysti, mutta sain mitä halusin :)
Saanko vielä kysyä, että mikä tekee tytöistä mielestäsi parempia?
Vierailija kirjoitti:
Laita pojalle mekko päälle ja kasvata sille pitkät hiukset niin TADAA se on kuin tyttö.
Mun äiti teki tolleen, kun olin jotai 2v tai 3v eikä suostunut leikkaamaan lyhyttä tukkaa, jollaisen sain vasta kun menin itse parturiin. Tota ekaa ei ollut kiva kuulla teininä ja pottakampaus pistää melkein 50v miestä vieläkin ketuttamaan...
Yhden tutun perheessä 3 tyttöä- mies ei viihdy kotona ollenkaan, oikein pakenee pois työasioille ja on aivan hukassa noitten tyttöjensä kanssa. Surullista.
Onko muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä ellet eroa ja tee lisää lapsia uuden miehen kanssa? Suosittelen tyytymään siihen mitä on!
Huoh. Meille sattui tulemaan ensin tyttö, sitten poika. Oltiin onnesta sykkyrällä molemmista, koska raskautuminen ei ollut kummallakaan kerralla mikään läpihuutojuttu. Voin käsi sydämellä sanoa, että ihan sama kumpaa merkkiä olisi. Kumpaakaan ei olla ikinä yritetty kasvattaa tyttö tai poikamuottiin, ovat ihan täyspäisiä, mahtavia nuoria. Parhaita kavereita, sisko ja sen veli.
Naisen nälässä pitäminen lisää tytön todennäköisyyttä. Evolutiivinen juttu. Heikkoina ravintoaikoina tarvitaan naaraspuolisia jälkeläisiä.
Eikä tämä ole mitään huuhaata. Tiedelehdestä opittua ja toimi ainakin meillä. Turhaan alapeukutatte.