Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä, mies otti pelkän jäätelön!

Vierailija
27.08.2020 |

Olin aivan huuli pyöreänä kun mies tilasi treffeillä itselleen jäätelön. Siis aikuinen mies!
Ajattelin että ottaisi viiniä tai oluen, niinkuin yleensä otetaan jotta juttu luistaisi. Niin ei kun tämä urpo ottaa jäätelöä! Liekö muutenkin lapsen tasolla.
Ei kyllä mennyt jatkoon.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan on negatiivisiä vastauksia. Kyllä minä olen tottunut että aikuiset ottaa hieman alkoholia sosiaalisissa tilanteissa.

Ap

Pysyttele sitten suosiolla siellä alhoholistien keskuudessa. Kaikkien kannalta parempi niin. 

Suomi lienee ainoa maa maailmassa jossa väitetään alkoholistiksi jos ottaa yhdet ravintolassa treffeillä.

Et nyt oikein ymmärtänyt, mistä tässä oli kyse. Minusta on alkoholistin merkki, jos ei ymmärrä sitä, että aikuinen voi olla ihan hyvin juomatta alkoholia, vaikka kuinka olisi sosiaalinen tilanne tai ravintolatreffit. Suomi lienee ainoa maa maailmassa, jossa tehdään ongelma siitä, jos joku ei juo alkoholia. 

Mutta sinähän teet ongelman siitä jos joku juo.

Vierailija
22/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mennään treffeille baariin, niin onhan se outoa, jos siellä yllättäen tilataankin jäätelöt. Siis siinä mielessä outoa, että treffikumppanin ympäristön perusteella luomat odotukset eivät toteudu.

Jos mies aikoo tilata treffeillä jäätelöt, niin miksi ei vie naista kahvilaan tms. missä jäätelöä yleensä syödään.

Saa toki tehdä asioita poikkeavasti, mutta siitä sitten seuraa kaikenlaista tyrmistystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää etsiä mies, joka tykkää juoda alkoholia treffeillä. Minä valitsisin jäätelö miehen 🙂

Vierailija
24/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelö on ehkä hieman outo. Voihan sitä juoda vaikka kahvia tai teetä. Jos ne ei kiinnosta niin alkoholittomiakin juomia on vaikka millä mitalla.

Mitä outoa on jäätelössä? Suomalaiset syövät sitä litratolkulla joka vuosi. Ihan jopa aikuisetkin :O

Vierailija
25/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan on negatiivisiä vastauksia. Kyllä minä olen tottunut että aikuiset ottaa hieman alkoholia sosiaalisissa tilanteissa.

Ap

Pysyttele sitten suosiolla siellä alhoholistien keskuudessa. Kaikkien kannalta parempi niin. 

Suomi lienee ainoa maa maailmassa jossa väitetään alkoholistiksi jos ottaa yhdet ravintolassa treffeillä.

Et nyt oikein ymmärtänyt, mistä tässä oli kyse. Minusta on alkoholistin merkki, jos ei ymmärrä sitä, että aikuinen voi olla ihan hyvin juomatta alkoholia, vaikka kuinka olisi sosiaalinen tilanne tai ravintolatreffit. Suomi lienee ainoa maa maailmassa, jossa tehdään ongelma siitä, jos joku ei juo alkoholia. 

Kyllä, mutta vain niissä tapauksissa, joissa henkilö on ensin taivastellut juomattomuutta. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
26/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä oli joku lääkitys, jonka kanssa ei ole suotavaa ottaa alkoholia. Monilla aikuisilla on.

Tai hän on elämänsä aikana juonut alkoholia niin paljon, että kiintiö on tullut täyteen. Monet aikuiset ovat.

Tai hän ei pidä alkoholin mausta. Jotkut aikuiset eivät pidä. (Mukavuudenhaluinen tyyppi, ei halua syödä eikä juoda mitään, mikä maistuu hänen suussaan pahalle pahalle.) Ja hän pitää jäätelön mausta.

Tai hän on nähnyt, mitä alkoholi tekee hänen sukunsa mielille, eikä halua itselleen samaa kohtaloa. Monet aikuiset ovat.

Vierailija
27/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tuossa juomisesta ongelmaa tehty, vaan juomattomuudesta nillittämisestä. Alkoholisteilla näköjään lukutaidossakin puutteita. No eipä ihme. Alkoholihan tunnetusti tuhoaa aivosoluja. 

Vierailija
28/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska mies, olis mennyt todellakin jatkoon. Oisin ottanut jäätelön samalla itekkin.

Vierailija
29/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hänellä oli joku lääkitys, jonka kanssa ei ole suotavaa ottaa alkoholia. Monilla aikuisilla on.

Tai hän on elämänsä aikana juonut alkoholia niin paljon, että kiintiö on tullut täyteen. Monet aikuiset ovat.

Tai hän ei pidä alkoholin mausta. Jotkut aikuiset eivät pidä. (Mukavuudenhaluinen tyyppi, ei halua syödä eikä juoda mitään, mikä maistuu hänen suussaan pahalle pahalle.) Ja hän pitää jäätelön mausta.

Tai hän on nähnyt, mitä alkoholi tekee hänen sukunsa mielille, eikä halua itselleen samaa kohtaloa. Monet aikuiset ovat.

Todennäköisin vaihtoehtoa: Hän oli tarpeeksi aikuinen ja osasi valita tasan sitä, mitä itse halusi eikä välittänyt paskaakaan mitä jonkun viinasiepon mielestä ravintolassa "kuuluu" tilata. 

Vierailija
30/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai hän ei vain juuri sinä iltana halunnut nauttia alkoholia, vaan jäätelöä.

Vierailija
31/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja taas tätä kapeakatseisuutta. "Jäätelö on ehkä hieman outo" mietti joku.

Ehkä. En oo varma mutta pitää kysyä vauva-palstalta että onko. Varmaan on. Varmuuden vuoks en enää ikinä puhu jäätelöä syövillle ihmisille. Onkohan vaniljalattekin outo? Ai kauhee, voi olla. Pitää olla tosi tarkkana! Tää on TÄRKEETÄ!!

Vierailija
32/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt pitää sitten erota. Mun mies nimittäin vei mut ensitreffeille JÄÄTELÖLLE. Harmi, etten ajoissa tajunnut, että se on ongelma. Ehdittiin jo naimisiinkin mennä. 

Vierailija
33/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt pitää sitten erota. Mun mies nimittäin vei mut ensitreffeille JÄÄTELÖLLE. Harmi, etten ajoissa tajunnut, että se on ongelma. Ehdittiin jo naimisiinkin mennä. 

JSS ASAP.

Vierailija
34/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitti jos olis ollu joku komee ali hassan niin olis menny jatkoob vaik olis lasten nakit ja ranskalaiset tilannu.

Huomas taas et naiset on niii pinnallisii

Vierailija
35/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihanat treffit, mennä jätskille.

Vierailija
36/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ei enää oikein edes kiinnosta pyytää treffeille useimpia naisia.

Vierailija
37/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen samaa mieltä. Jonkun lasillisen voisi ottaa vaikka lisäksi, jos ottaa jäätelöä. Tai jos on autolla tai muuten ei juuri sillä hetkellä sovi alkoholi, niin sitten kahvi. Absolutismi on epäilyttävää.

M41

Vierailija
38/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa mestassa tarjoillaan sekä viiniä että jäätelöä...?

Vierailija
39/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa mestassa tarjoillaan sekä viiniä että jäätelöä...?

Lähes jokaisessa ruokaravintolassa (poislukien pikaruokapaikat) sekä kahviloissa, joissa on anniskeluoikeudet. 

Vierailija
40/46 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sanonut että olisi vähän toisenlaista tuuttiakin tarjolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi