Isännöitsijä ei vastaa sähköposteihin
Kodinkoneiden huollosta tein pyynnön 2vk sitten, silloin reagoi. Huoltomiehiä ei ole kuulunut, eikä vastausta sähköposteihini asian tiimoilta (isännöitsijään). Toki soitan kohta mutta onko tämä näin helvatan vaikeaa oikeasti? Voinko soittaa ja kysyä toimivatko heillä sähköpostiyhteydet laisinkaan?
Kommentit (16)
Ei vastannut aikoinaan Lumon/VVO:n isännöitijäkään. Eikä soittopyyntöihin.
Isännöitsijä ei järjestä huoltomiehiä paikalle. Sen tekee huoltoliike. Soita sinne. Kipaise ilmoitustaululta huollon numero, jos ei sinulla sitä ole.
Toistan: isännöitsijä on taloyhtiön hallinnollinen "toimitusjohtaja", ei jokapäiväisten huoltojen hoitelija.
Onko siis mun tehtävä asukkaana patistella kodinkonekorjaajaa paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Onko siis mun tehtävä asukkaana patistella kodinkonekorjaajaa paikalle?
Tottakai se on sun tehtävä. Soitto huoltoon nyt vaan.
Omistatko kyseiset laitteet vai mistä on kyse? Jos omistat, tilaat ihan itse huollon. Jos olet vuokralainen, otat yhteyttä vuokranantajaan. Jos kyse jostain kojamosta tms. isosta vuokranantajasta, joka omistaa koko talon, niin onhan niillä joku asiakaspalvelu kai.
Laitoin 2vl sitten isännöitsojälle mailia, että.20v vanhoja kodinkoneita tarvisi huoltaa (ei toki uusia..). Aspa pyysi tuotemerkit.yms. Olen nyt odottanut 2vkoa eikä huoltoa kuulu, myöskään tämä asiakaspalveluihmisoletettu ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei oo isännöitsijän homma vaan asunnon omistajan!
Asunnon omistaa grynderi, joka on ulkoistanut kyseiset yhteydenotot isännöitsijälle.
Isännöitsijä on ehkä pahin suojatyöpaikka. Ei ne jaksa reagoida mihinkään. Elämänkouluja suurin osa.
Huoltoyhtiö vastaa kaikesta tuollaisesta. Jos tarvitsevat lisälupia, kysyvät niitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijä on ehkä pahin suojatyöpaikka. Ei ne jaksa reagoida mihinkään. Elämänkouluja suurin osa.
Suojatyöpaikka = puhuja ei tiedä mitä toinen varsinaisesti tekee, jotne olettaa että ei varmaan mitään tärkeää. Maailma kun on täynnä yhtiöitä, kuntia ja yhteisöjä, jotka ihan ilosta maksavat tyhjästä.
Tämän sanan käyttö kyllä aina paljastaa puhujan ääliöksi. :D
Vastaako ne jossain firmoissa oikeasti?