Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvän makuisia einesruokia töihin evääksi

Vierailija
19.09.2013 |

Teen paljon itse pakkaseen, mistä otan evääksi, mutta aina ei ehdi kun reissaan paljon, eli sellaista mitä saa helposti lähikaupasta työmatkalla esim. Siwasta tai ruokiksella Salesta työpaikan vieressä. Tarvitsen lämpimän ruuan, kun työpaikalla on niin järkyttävän kylmä, että salaatilla tulee vieläkin kylmempi. Olen muutamia kokeillut ja kaikki tähän asti ostamani on ollut mauttomia. Ainoa rajoite on, että lämmitysmahdollisuus on vain mikrossa. Kasviskeitot ovat olleet kyllä ok, mutta välillä jotain muuta kuin keittoa. Mulla on noita keittopurkkeja aina varalla jonkin verran työpaikalla. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko omituinen, kun minusta perinteinen maksalaatikko on paras? Myös liha-perunasoselaatikko menee,joku "kotiruokamainen" annos. Salaatit sitten eriksen.

Vierailija
42/42 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön monesti tonnikalaa ja raejuustoa. Thaicubet on hyviä, niitä löytyy Pirkka-versionakin eli makuja on useampia. Lisäksi noita aasialaisia valmisruokia löytyy muitakin, ei-pakasteversioita. Sitten joku ihan perus lohikeitto on hyvää, siihenkin tungen raejuustoa proteiiniksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla