Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän isololloisten naisten kannuja tulisi oikein hyväillä??

Vierailija
27.08.2020 |

Oletan, että aika rajusti, koska teidän tisseissähän on sama määrä hermoja jakautunut laajemmalle alueelle kuin pikkutisunaikkosilla.

Kommentit (46)

21/46 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole "isoja lolloja", mutta naisena sanon että ei se tissien hipelöinti tunnu juuri missään. Ainakaan itselläni. Sama ku sivelis poskea tai puristelis käsivarresta. Nännien hipelöintikään ei aiheuta mitään kiihottumisen tunteita.

Miesten silmänruokaa ja vauvojen ruokinta-automaatti

Sano vielä, että harva nainen saa yhdynnässäkään orgasmeja.

Vierailija
22/46 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suora yhteys rinnoista / nänneistä alas. Kiihotun ja nautin kun nännejä hyväillään ja puristellaa. Suulla tai käsin. Saan jopa ns. Toisella kerralla nänni orgasmin. Mieheni tietää sen ja tekee niin usen. Samalla hän latautuu itsekkin uuteen koitokseen.

Minä siis nautin ja tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen rintojen hyväily ja imeskely on parasta mitä tiedän. Ei niiden koskettelusta pysty kieltäytymään. Pitkä öljyhieronta on myös nautinnollista antaa isoille rinnoille, nännien pyörittely ja kaksin käsin käsittely.... Oi että...

Vierailija
24/46 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy miten isololloisten kannuja tulisi hyväillä. Täytyy sanoa, että en minä tiedä, eipä ole kannut kertoneet miten kahvaa tai pohjaa tai reunoja pitää kosketella. Kovin ovat kannut kylmiä ja kovia. Samaa voisi tietysti kysyä, että mites ap koskettelee omia kannujaan siellä keittiössä vai annatko kannujen olla kaapissa?

Otsikkohan viittaa nimenomaan isorintaisten naisten (miksei myös miesten) kattausvälineistön eli kannujen kosketteluun. Kannujakin on monenlaisia, lasia, posliinia ja metallia. Ehkä olisi voinut vielä laittaa tarkennuksen millaisista kannuista on kyse? Toisaalta en  ymmärrä miksi juuri ap on kiinnostunut isorintaisten miesten tai naisten kattausvälineistöstä, asiaahan olisi voinut kysyä myös pienirintaisilta tai rinnattomilta ihmisiltä.

Sen sijaan, jos haluaa tietää miten isoja rintoja pitäisi kosketella, olisi kysymys pitänyt asetella toisin.

Vierailija
25/46 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovakouraisesti, itse asiassa rintojen puristelu ei tunnu oikein miltään, vaan juttu on nännien hiplailu, nuoleskelu ja imeskely. Eli itse rinnasta mahdollisimman lempeästi kiinni ja focus nänneihin. Mä uskon myös, että saisin nänniorgasmeja, jos joku mies jaksaisi tarpeeksi kauan helliä. Näin itse asiassa juuri viikonloppuna unta siitä, että joku mies imeskeli rintojani. Aamulla olin ihan innoissani sekä pettynyt, kun tajusin, että ei se ollutkaan totta. Sitä se puutteessa eläminen tekee. 

Vierailija
26/46 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellästi sivellen, vaikka vain sormenpäätä pitää paikalla nännin päällä niitä näitä jutellessa. Aivan ihanaa. Ei minkäänlaista nipistystä kiitos.

Vierailija
27/46 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 F kirjoitti:

Yksikään mies, joka käyttää sanoja lollot ja kannut, ei pääse koskemaan rintoihini.

Pääseeks kuitenkin sun sämpylää hieromaan?

Vierailija
28/46 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset tykkäävät erilaisista otteista ja eri kerroilla eri asiat voivat tuntua hyvältä ja välillä ei, tähän vaikuttaa esim. kk-kierto. Välillä rinnat ovat arat. Minulla yleensä on hyvä olla kunnon otteet, se edesauttaa orkun tuloa.

Vierailija
29/46 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän haluun osallistua. 70F.

Kiihottaa aivan hulluna kun mies koskettelee. Koko rinta käteen ja peukaloilla pyörittelee nännejä. Kiihottaa myös paljon kun hän imeskelee niitä kunnolla. Välillä sellasta pitkää tiukkaa imemistä isolta alueelta ja välillä ihan nännin imeskelyä niinku mansikoita. Ihan sekin, kun näen miehen pään ja pitää pitkään hyvänä saa mut melkein tulemaan.

Vierailija
30/46 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kiihotun valtavasti nännien hivelemisestä/sivelemisestä/näpräämisestä sormin sekä niiden nuolemisesta ja kevyestä imemisestä. Samoin kuin joku muukin tuossa aiemmin kirjoitti, minulla myös on suorat piuhat nänneistä alakertaan.

Muualla rinnoissa ei ole sen kummemmin tuntoa kuin iholla yleensäkään, mutta kyllähän sekin omalla tavallaan kiihottaa, kun mies ihaillen pitelee rintoja käsissään.

D75

Vierailija
31/46 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös kiihotun valtavasti nännien hivelemisestä/sivelemisestä/näpräämisestä sormin sekä niiden nuolemisesta ja kevyestä imemisestä. Samoin kuin joku muukin tuossa aiemmin kirjoitti, minulla myös on suorat piuhat nänneistä alakertaan.

Muualla rinnoissa ei ole sen kummemmin tuntoa kuin iholla yleensäkään, mutta kyllähän sekin omalla tavallaan kiihottaa, kun mies ihaillen pitelee rintoja käsissään.

D75

aivan samoin. Usein riittää ihan että ottaa takaapäin kiinni ja sormilla paidan päältä näprää nännejä. Menen siitä ihan valmiiksi jo sekaisin ja alan haluta heti.

Vierailija
32/46 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea näistä herkistä nänneistä, tulee ihan nuoruus mieleen kun vaimolla oli vielä hyvin herkät nännit joista oli juuri nuo mainitut suorat piuhat pilluun. Vieläkin ne törröttävät oikein ihanasti, mutta valitettavasti hänen mukaansa imetykset leikkasivat tunnon melkein kokonaan pois. Voi niitä näpelöidä ja ihastella, mutta samaa efektiä kuin ennen ei vaan enää saa aikaiseksi.

Vierailija
33/46 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava lukea näistä herkistä nänneistä, tulee ihan nuoruus mieleen kun vaimolla oli vielä hyvin herkät nännit joista oli juuri nuo mainitut suorat piuhat pilluun. Vieläkin ne törröttävät oikein ihanasti, mutta valitettavasti hänen mukaansa imetykset leikkasivat tunnon melkein kokonaan pois. Voi niitä näpelöidä ja ihastella, mutta samaa efektiä kuin ennen ei vaan enää saa aikaiseksi.

Voi kurja. Ootko kokeillut sellasta pitkää imua. Ihan rauhallisesti ja yhtäjaksoisesti? Se tuottaa myös sellaista ihanaa tyydytystä monelle. Mulla imetys muutti myös nännien herkkyyttä, se on erilainen mutta tuottaa todella suurta nautintoa kun tulee sellanen paineen tunne tuosta imemisestä.

Vierailija
34/46 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kurja. Ootko kokeillut sellasta pitkää imua. Ihan rauhallisesti ja yhtäjaksoisesti? Se tuottaa myös sellaista ihanaa tyydytystä monelle. Mulla imetys muutti myös nännien herkkyyttä, se on erilainen mutta tuottaa todella suurta nautintoa kun tulee sellanen paineen tunne tuosta imemisestä.

Enpä ole, tuntuu ettei hän juuri tuosta imemisestä niin välitä, ehkä sitä tuli jo tarpeeksi. Rintojen hyväilystä muuten hän kyllä tykkää ja on niissä nänneissäkin vielä jotakin tuntoa. Ainakin hän itse niitä hieman hyväilee kun teen jotakin muuta.

Enää ei kuitenkaan ole sitä että hän tulisi nännien käsittelystä aivan äärimmäisen kiihottuneeksi, mutta ehkä se on sitten korvautunut sillä, että alapää on tullut sitten sitäkin herkemmäksi ja orgasmit voimakkaammiksi. Pääasia että nautinnot jatkuu, muodossa missä hyvänsä 🙂

Vierailija
35/46 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, tuntuu ettei hän juuri tuosta imemisestä niin välitä, ehkä sitä tuli jo tarpeeksi. Rintojen hyväilystä muuten hän kyllä tykkää ja on niissä nänneissäkin vielä jotakin tuntoa. Ainakin hän itse niitä hieman hyväilee kun teen jotakin muuta.

Enää ei kuitenkaan ole sitä että hän tulisi nännien käsittelystä aivan äärimmäisen kiihottuneeksi, mutta ehkä se on sitten korvautunut sillä, että alapää on tullut sitten sitäkin herkemmäksi ja orgasmit voimakkaammiksi. Pääasia että nautinnot jatkuu, muodossa missä hyvänsä 🙂

Just niin. Kyllä puhut kauniisti sun vaimosta ja arvostavasti teidän välisestä seksistä. Hieno mies.

Vierailija
36/46 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 F kirjoitti:

Yksikään mies, joka käyttää sanoja lollot ja kannut, ei pääse koskemaan rintoihini.

Yksikään nainen, joka suivaantuu sanojen lollot ja kannut, ei vaikuta seksuaalisesti kovin aktiiviselta saati kokeilunhaluiselta, joten vahinko tuskin on kovin suuri jos sun melooneja ei pääse leipomaan.

Vierailija
37/46 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei lolloja vaan ihanat rinnat. Ei tippuisi täältäkään.

Millaiset rinnat eivät ole ihanat?

Vierailija
38/46 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minulla oli myös yhteys rinnoista alapäähän.

Kahden imetyksen jälkeen yhteys hävisi, voi kun sen saisi takaisin.

Vierailija
39/46 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurista rinnoista voi puhua sivuvivahteella jo ennen kuin on menty pehkuihin. Ihailla toisen kauneutta. Sitten kun on tosi kyseessä, imeminen ja rintojen hyväily nostamalla tuntuu hyvältä. Ja myöskin se, että uskaltaa sanoa myöhemminkin, vuosien mittaan, että ne suuret ovat kauniit. Niin kuin täällä on sanottu. Uskallan pukeutua, koska vaikka en ole ihqpikkutisuli, niin saan positiivista palautetta.

Vierailija
40/46 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 F kirjoitti:

Saisinko tarttua sinua utareesta?