Tiimari - tuo hajukumiparatiisi, jäätkö kaipaamaan?
Olen käynyt ohimennen, mutta mitään en ole ostanut.
2 vuotta sitten vappupallon. Ehkä.
Kommentit (6)
Tottakai jään, sanoin lapseni. Tiimarista olemme löytäneet paljon kivoja askartelujuttuja ja -välineitä, viimeksi ostin sieltä muutaman kerän huovutusvillaa ja neuloja. Onneksi Sinelli on aika lähellä myös.
Kyllä tuo nyt vähän harmittaa, kun täällä maalla on tasan kaksi paikkaa mistä saa/sai askarteluvärkkejä eli Tiimari ja Halpahalli. Viimeksi mainitussa vaan on niin surkea valikoima, että esim joulukortit taitavat jäädä tänä vuonna askartelematta. Netistä täytyy varmaan tilata tästä lähin, mutta ei se ole sama asia, kuin käydä itse hypistelemässä.
Tiimarista saa vaikka mitä askartelu tarvikkeita :) Ja on vara valita. Joten kyllä, minä jään kaipaamaan :)
Kyllä se vähän harmittaa. jotenkin se fiilis kun Tiimari on ollu "aina", siellä olen käyny pikkulapsesta asti ja usein käyn hypistelemässä - olkoonkin krääsää, niin opiskelijana välillä ollut kiva löytää halpaa sisustustavaraa. ja askartelutarvikkeita.
En jää kaipaamaan ollenkaan. Se juhlakrääsä, mitä siellä myydään on ala-arvoista, kynttilöitä saa kivempia muualta ja jos nytnjoku sesonkijuttu jää ostamatta niin ei haittaa.
Täällä päin Sokoksesta saa enemmän ja kivempia kortteja, Sinellistä ja yhdestä toisesta liikkeestä ihan kunnon askartelutarvikkeita ja turhaa mutta ah niin ihanaa krääsää myy Tiger paljon parempaa hintaan. Eli sori vaan Tiimari, se parin vuoden takainen muutos oli virhe, muut meni ohi. Harmi ihmisten työpaikkojen puolesta kyllä, mutta sellaista se on joskus. Onneksi kaupanala suht hyvin työllistää ainakin Hämeessä.
Lasten krääsää saa joka kaupasta ja netistä