Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten DHL:n toimitus oikein toimii?

Vierailija
18.09.2013 |

Eikö ole ihan hukkaaika ja kustannus, jos DHL ajelee tuomassa verkkokaupan ostoksia keskipäivällä koteihin, joissa porukat kuitenkin töissä. Ja kun netissä katsoin, tarjosivat jotain tuomisaikoja ennen klo 16:00 useammalle päivällä. Ei onnistu sekään. Miten tuossa toimivat? Laitoin nyt sinne asiakaspalveluun yhteydenottopyynnön, kun en nyt vaan millään ole kotona ennen klo 17:00 arkipäivisin. Ja pääkaupunkiseudulta meille on n. 150 km matkaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niille voi soittaa ja mulle pitäisi tulla paketti huomenna.

Aina toimitus olisi haettava jakelupisteessä, se on kaukana.

Muutin toimitusta että saa jättää portaille.

Ongelma se että aina ei onnistu tuo vaihto.

Nyt toimitus näin koska Posti lakossa.. On mun vika paketti.

Tilaan vasta sitten tavaraa kun Posti taas toimittaa.

DHL eli saksan posti on muuten eri juttu kuin dhl express. En tiedä sitten mitä saksan posti tekee nyt kun suomen posti, jolle yleensä antavat kuljetuksen täällä, ei toimi.

Vierailija
22/29 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska mikä paska. On vuosi 2019 ja ei minkäänlaista kyselyä toimitusajasta vaikka on ilmaiset puhelut ja tekstarit, ajellaan vaan ympäriinsä turhaan. Posti sentään soittaa jos kotiin toimitus. Tekis mieli tehdä ihan kunnon valitus, eihän tällänen tyhmyys vetele #nytonpakko ilmastotekopyhyys aikana. Ottaskohan iltapaskat jutuksi.

Postihan myy ulkomaille tätä priority-pakettia mikä lie. Siihen ei kuulu soitot, vaikka posti sen saksan postin paketin täälläkin jakaa. Postin omiin kotimaassa kuuluu soitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen meni tämä vapaapäivä.... olen odottanut koko päivän toimitusta. Ainoa viesti minkä sain kertoi, että tuote toimitetaan tämän päivän aikana. Kello on kohta iltayhdeksän. Olisi ihan kiva päästä iltalenkille ja suihkuun. Kele. Kympiltä menen nukkumaan. Ugh.

Vierailija
24/29 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paketin piti tulla tänään 17-21. No 20.45 tuli sähköposti että "Olet muuttanut toimitustietoja..." ja että paketti on noudettavissa "valitsemastasi toimituspaikasta sejase maanantaina 9.12.". En ollut todellakaan muuttanut toimitusta ja nyt siis istuin koko illan turhaan kotona, kun nuo muuttelevat toimituksia ihan oman mielensä mukaan. Ja vielä pyhien takia pitkä viikonloppu välissä. Yhteydenottolomakkeessa käsketään kiireisissä asioissa soittamaan puhelinpalveluun... joka on auki vain arkisin klo 8.00-17.00. Että paljon iloa siitäkin palvelusta...

Vierailija
25/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti toimittaa oman DHL:n pakettini. Miksi en saa valita toimitusaikaa tai edes päivää itse? Ihan järjetöntä.

Paketti on niin suuri ja raskas, että en saa sitä kannettua Postin toimipisteestä kotiin. Tilauksen yhteydessä valitsin nimenomaan kotiinkuljetuksen tästä syystä. Nyt onkin todennäköistä, että paketti päätyy Postille.

Valittavana olisi ollut myös paketin jättö ovelle, mutta asun kerrostalossa keskustan alueella, eikä jalkakäytävälle etuoven eteen ole järkeä edes ehdottaa paketin jättämistä.

Tilaanko taksin että saan paketin kotiin? Olen maksanut kotiinkuljetuksesta tilauksen yhteydessä, joten on typerää joutua pohtimaan tämmöistä.

Postilla ei ole tarjota mitään numeroa, josta saisin yhteyden paikallisiin Postin työntekijöihin tai kotijakeluun. Tyhmää. Toivottavasti heillä on edes puhelinnumeroni, mitä sitäkin vähän epäilen. En tiedä miten saisin varmistettua numeroni heidän tietoonsa.

Vierailija
26/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti toimittaa oman DHL:n pakettini. Miksi en saa valita toimitusaikaa tai edes päivää itse? Ihan järjetöntä.

Paketti on niin suuri ja raskas, että en saa sitä kannettua Postin toimipisteestä kotiin. Tilauksen yhteydessä valitsin nimenomaan kotiinkuljetuksen tästä syystä. Nyt onkin todennäköistä, että paketti päätyy Postille.

Valittavana olisi ollut myös paketin jättö ovelle, mutta asun kerrostalossa keskustan alueella, eikä jalkakäytävälle etuoven eteen ole järkeä edes ehdottaa paketin jättämistä.

Tilaanko taksin että saan paketin kotiin? Olen maksanut kotiinkuljetuksesta tilauksen yhteydessä, joten on typerää joutua pohtimaan tämmöistä.

Postilla ei ole tarjota mitään numeroa, josta saisin yhteyden paikallisiin Postin työntekijöihin tai kotijakeluun. Tyhmää. Toivottavasti heillä on edes puhelinnumeroni, mitä sitäkin vähän epäilen. En tiedä miten saisin varmistettua numeroni heidän tietoonsa.

Ei ne soita. Osa ilmeisesti soittaisi pihasta (luovutuksen kanssa samaan aikaan merkitään seurantaan tieto että "on tavoiteltu"), nyt pari kertaa on soittanut ollessaan tulossa parin kilometrin päässä. En tiedä sitten saisiko toisen yrityksen sovittua siinä vaiheessa. Minä kyttään seurantaa ja pidän huolen että olen kotona.

Vierailija
27/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.1 klo 13.15 mukamas käyty ja mukamas ilmoitettu asiakkaalle (minulle) paketin saapumisesta. Olen ollut kotona mainittuna ajankohtana, puhelimen soittolokissa ei soittoa, ei tekstiviestiä, ei sähköpostia. Sattumoisin tarkistin seurannasta tänään missä paketti luuraa - onneksi, sillä se lähtee takaisin Englantiin Postin noutopisteestä parin päivän kuluttua.

Vierailija
28/29 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat paska fiilikset DHL. Oli yrittäneet toimittaa ja ei mitään ilmoitusta edes mulle.. sain selville seuranta tiedoista. Ei voi kuin ihmetellä.. viiniä tilasin Saksasta. Tampereella tää tapaus..

Vierailija
29/29 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä koko yritys ei voi soittaa ei voi noutaa älkää tilatko mitään mistään firmasta jossa on välikätenä DHL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi