Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaaminen, hiusten värjääminen, some, korkokengät, rintaliivit, vaa’alla käyminen, nyt riittää!

Vierailija
27.08.2020 |

Ainakin nuo asiat saavat loppua elämää kuormittamasta. Varmasti jotakin muutakin vielä aion karsia. Ideoita, mistä kaikesta turhasta hömpötyksestä voisi luopua?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

Vierailija
2/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en meikkaa, en käytä somea yms, mutta silti rintaliivit ovat paras keksintö sitten tulen. Pystyn urheilemaan ja kävelemään portaat alas niiden ansiosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetit ja kaikki muukin ruoasta stressaaminen.

Vierailija
4/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengistä etenkin kannattaa luopua!  Terve valinta!

Vierailija
5/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ulkonäköpaine-jankkaaja. Kauanko meinasit vielä jatkaa tätä itsesi psyykkaamista näillä avauksilla?

Vierailija
6/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et välitä etkä halua välittää muiden mielipiteistä, miksi tehtailet näitä samoja aloituksia tänne jatkuvalla syötöllä?

Vierailija
7/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta muista noista voi luopuakin, mutta miksi pitäisi luopua rintaliiveistä? Loppuisi ainakin multa sekä ratsastus että juoksuharrastus loppuelämän ajaksi. Ne on terveyttä ylläpitävä vaatekappale.

Vierailija
8/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista mä käytän vain rintaliivejä koska on pakko. On isot rinnat.

Vierailija
9/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta muista noista voi luopuakin, mutta miksi pitäisi luopua rintaliiveistä? Loppuisi ainakin multa sekä ratsastus että juoksuharrastus loppuelämän ajaksi. Ne on terveyttä ylläpitävä vaatekappale.

Jos on tarpeeksi pienirintainen, ei tarvitse ylimääräistä tukea ja kannattelua. 

Vierailija
10/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynainen on pilalla.

Vierailija
11/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaikki eivät voi olla pienirintaisia.

Vierailija
12/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on maksimissaan B-kuppi ja käytän aina rintaliivejä. Musta ne eivät ole mitenkään epämukavat. Olen jo vuosia käyttänyt öisinkin sellaisia pehmeitä rintaliivejä. Illalla kun on vaihtanut yöpuvun päälle on epämukavaa olla ilman liivejä, joten ne pehmeät liivit auttaa. Mutta kai se on ihan vaan mihin on itse tottunut.

Vierailija
13/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä ulkonäköpaine-jankkaaja. Kauanko meinasit vielä jatkaa tätä itsesi psyykkaamista näillä avauksilla?

Ehkä pari päivää :D

Ap

Vierailija
14/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt kaikkia noita asioita toisten takia, siksi ne rasittavat.

Minä teen itseni takia niin ei rasita.

Vierailija
15/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaikki eivät voi olla pienirintaisia.

Voihan.

Vierailija
16/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynainen on pilalla.

Mies on pilalla silloin kun se luulee, että naiseus on ostettua ja keinotekoista. Mieti nyt: Myrkkypurkkeja ja jalat rikkovat kengät. Voisit vähän miettiä omaa aivotoimintaasi.

Vierailija
17/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Olet oivaltanut, että kaikki kaupallinen "naiseus" on vain lisää euroja miesten taskuun. Kyllä naisten kannattaa säästää rahansa aivan muuhun kun meikkeihin ja vaatteisiin. Vain miehet kerryttävät omaisuuksia, nyt on aika naistenkin herätä vuosisatoja kestäneestä aivopesusta ja ottaa ohjakset omiin käsiin!

Vierailija
18/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on maksimissaan B-kuppi ja käytän aina rintaliivejä. Musta ne eivät ole mitenkään epämukavat. Olen jo vuosia käyttänyt öisinkin sellaisia pehmeitä rintaliivejä. Illalla kun on vaihtanut yöpuvun päälle on epämukavaa olla ilman liivejä, joten ne pehmeät liivit auttaa. Mutta kai se on ihan vaan mihin on itse tottunut.

No ei tuo tuen ja kannattelun tarve ole tottumiskysymys, kun ehkä juuri kaltaistesi pienrintaisten kohdalla.

Vierailija
19/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynainen on pilalla.

Mies on pilalla silloin kun se luulee, että naiseus on ostettua ja keinotekoista. Mieti nyt: Myrkkypurkkeja ja jalat rikkovat kengät. Voisit vähän miettiä omaa aivotoimintaasi.

Mutta eihän naiset meikkaa miehiä varten, niihän te olette täällä sanoneet.

Vierailija
20/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynainen on pilalla.

Mutta eihän naiset meikkaa miehiä varten, niihän te olette täällä sanoneet.

Miehiä - ja naisia varten, sillä naisilla on käynnissä jatkuva keskinäinen kilpailu viehättävyydestä ihan miehistä riippumatta, josta nyt 40-vuotiaana aion irtisanoutua täysin ja kokonaan. Yli 20 vuotta yritin epätoivoisesti olla kaunis ja seksikäs. Viimein tajusin, että aivan turhaa elämänhalun ja -laadun pilaamista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan