Meikkaaminen, hiusten värjääminen, some, korkokengät, rintaliivit, vaa’alla käyminen, nyt riittää!
Ainakin nuo asiat saavat loppua elämää kuormittamasta. Varmasti jotakin muutakin vielä aion karsia. Ideoita, mistä kaikesta turhasta hömpötyksestä voisi luopua?
Kommentit (30)
Sulla on ap joku pakkomielle kun näitä samoja aloituksia tehtailet jatkuvasti.
Rintaliivit? Ei kyllä ole turhaa hömpötystä, ilman liivejä on tosi epämukava olla.
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivit? Ei kyllä ole turhaa hömpötystä, ilman liivejä on tosi epämukava olla.
Minulla taas on inhottava olo liiveissä.
Ap
Okei, itse en aio luopua mistään näistä. Esim. laittautuminen ja itseensä panostaminen on kivaa piristystä arkeen. Jos ne tuntuvat pakonomaiselta, niin kannattaa lopettaa. Mutta siinä mielessä vähän outo kysymys, ettei kukaan voi sinun puolestasi sanoa, mikä on sinulle turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus = laiskuutta, välinpitämöttömyyttä ja lihavuutta.
Kehopositiivisuus on paljastanut, että läskivihaajat ovat vielä hirveämpiä ihmiskuvatuksia kuin kukaan olisi osannut edes aavistaa. Kehopositiivisuus on ainoastaan sitä, että myös lihavaa kohdellaan hyvin ja tuomitsematta :)
Vaatteet. Aina saa olla vaihtamassa ja pesemässä ja ostamassa uusia. Joutaisivat roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt kaikkia noita asioita toisten takia, siksi ne rasittavat.
Minä teen itseni takia niin ei rasita.
Tämän kirjoittaja on joko aivopesty, tai aivopesijä.
Naisethan laittautuu vain itseään varten.
Ihminenhän valitsee ihan itse mitä tekee, eikä noiden asioiden tekeminen ole mikään pakko ja moni nainen elää luomuna tekemättä siitä sen kummempaa meteliä.
Itse en käytä rintaliivejä kuin urheillessa, vaikka rintani ovat aika isot.
Meikkaan joskus jos tekee mieli meikata, mutta yleensä en. Hiuksia en värjää enkä laita, vaa’alla en ole käynyt vuosiin.
Korkokenkiä rakastan, joten niitä käytän paljon. Samoin koruja ja kaikkea ihanaa naisellista mitä rakastan.
Ei mikään meikki ja hiustenvärjäys liity siihen, onko nainen naisellinen vai ei.
Kommenttisi ei sovi yhteen "nykynainen on pilalla" kommentin kanssa.