Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksihepenistä

Vierailija
18.09.2013 |

Mies kovasti haluaisi, että ostaisi itselleni sellaisia ja satunnaisesti käyttäisinkin.

Mä en raaski! Ei ne mitään edullisia ole, että meikäläisen palkalla niitä edes satunnaisesti osteta. En mä raaski tavis rintsikoihinkaan laittaa kahtakymppiä enempää ja pikkaritkin ostan tyyliin: 7 kappaletta vitosella. Mä olen kaikkineni huono pukeutuja, koska en raaski maksaa vaatteista. Ostelen kirppareilta ja tilaan ellokselta ison alekupongin kanssa uudet ververit.

Toinen on nää mun läskit, ei niitä hirveesti ole.. mutta musta olis outoa virittää jotain pitsiunelmia tähän. Mulla on ihokin niin ruma.

Seksielämä on ok, mutta jotain maustetta tarvis. Tuon heitti mies ja mä taas emmin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostakoon itse tai antakoon rahaa/lahjakortin vaatteiden ostoon jos niitä kerran haluaa. Meillä oli aikoinaan sama juttu ja mies meni ostamaan sitten ne itse mulle, sai niin mitä halusi. Toisenkin kerran vaatetta on tullut, mutta niiden ajoitus oli niin täysin pielessä, että en ole niitä kertaakaan pitänyt.

Vierailija
2/3 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, jos alusvaatteista on iloa ensisijaisesti miehelle, niin hänen ne kuuluisi maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niihin nyt kahtakymppiä enempää kulukaan, jos menee H&M:lle tai Lindexille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä