Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen odottanut koronatestin tulosta sunnuntaista asti! HUSLAB

Vierailija
27.08.2020 |

Kohtuutonta, sanon minä!
Ensin odotin testiin pääsyä neljä päivää ja nyt tulosta neljättä päivää. Olen tietystikin ollut kaikki nämä päivät pois töistä, koska oireisena ei saa mennä töihin. Ainoana oireena on ollut kova nuha, joka on jo lähes kokonaan parantunut. Pidän erittäin epätodennäköisenä, että minulla olisi koronaa.
Tämä järjestelmä ei kyllä toimi. Onko muilla parempia kokemuksia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa olet jo käynyt koronatestissä?

Vierailija
2/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri se mistä on puhuttu keväästä asti vaan eipä toimi edelleekään. Nyt vasta syksymmällä Ohisalokin haluaa Tanskan mallin testaukseen. No miksei ole jo? Tanskassakin on.

Suuri haitta kansantaloudelle ja ihmsille itselleen kun testausta ei ole saatu edelleenkään toimimaan. Heti samantien yllätetään hallitus pikkarit kintuissa kun "toinen aalto" alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen odottanut lauantaista asti, harkitsen pikatestiin menoa jotta sais tän odottelun pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
4/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa saa ensin kaksi päivää odottaa lähetettä testeihin, joka on viiden päivän päästä ja tulos tulee max viikon sisällä. Aivan järkkyä odotusta.

Vierailija
5/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parempia kokemuksia. Lapsella nuha. Viime viikolla ensin 6, 5 h (!) jonotus koronapuhelimeen, testiaika saatiin 3 päivän päähän ja nyt tuloksia odotettu lauantaista asti.

Vierailija
6/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu Tampereella, paitsi testiin pääsin päivää nopeammin. Onneksi voin tehdä etätöitä, mutta muutama juttu pitänyt jo siirtää tai vain jättää väliin, joissa olisi ollut tarpeen olla paikalla.

Vierailija
7/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu odotti testiä yli viikon ja kun lopulta sai sen, kuuli, että tulos oli valmistunut jo 2 päivässä, siitä ei vaan oltu ehditty kertoa hänelle..

Vierailija
8/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse mitään testiä. Voin kertoa, että sinulla ei ole koronaa.

Vierailija
9/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olet jo käynyt koronatestissä?

Tämä on ensimmäinen kertani ja menin testiin, koska töihin ei ole asiaa ennen testitulosta.

Vierailija
10/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse mitään testiä. Voin kertoa, että sinulla ei ole koronaa.

Kiitos tiedosta. "Tiedän" sen itsekin, mutta tarvitsen silti todistuksen töihin. 

Vierailija
11/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu Tampereella, paitsi testiin pääsin päivää nopeammin. Onneksi voin tehdä etätöitä, mutta muutama juttu pitänyt jo siirtää tai vain jättää väliin, joissa olisi ollut tarpeen olla paikalla.

Opettajana en voi tehdä etätyötä, mutta enpä voinut mennä niiskuttamaan töihinkään ja nyt tosiaan jo lähes oireettomana odottelen turhautuneena kotona. Muut tekevät työni. Tosin oppilaitakin on ollut pois tosi paljon.

Vierailija
12/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen odottanut koronatestin tulosta Jyväskylässä viime torstaista lähtien. Soitin Kyllöön ja lupasivat tuloksen viimeistään huomenna... no, nähtäväksi jää...

Vierailija
13/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen odottanut koronatestin tulosta Jyväskylässä viime torstaista lähtien. Soitin Kyllöön ja lupasivat tuloksen viimeistään huomenna... no, nähtäväksi jää...

Ja testiin pääsyäkin odotin viikon. Noh, mulla on ollu jo kaikki oireet pois monta päivää.

Vierailija
14/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni valitti tänään kurkkukipua ja jäi tietysti kotiin ( luokalla oli 10 pois alkuviikosta ). Soitin kunnan koronapuhelimeen, uuden ohjeen mukaan ei tarvitse viedä testiin kun oireet lievät ja ei ole ulkomaan kontakteja. Ja luokastahan tuo tartunta on - se on 99% varmaa. Testiin olisi päässyt tänään jo(!) mutta vastauksissa menee nyt n. 5 päivää... en viitsi lähteä testattavaksi, pysytään kotona ja yksi terve päivä perään. Muuten odotettaisiin vastausta tiistaille 🙄

Vierailija
15/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oireisena sinun pitäisi siirtää ne joka tapauksessa, oli testi sitten negatiivinen tai ei. Ihmettelen, miten monet luulevat, että negatiivinen testitulos on joku vapautus alkaa liikkua miten huvittaa.

Vierailija
16/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahingoniloinen ja nautin😁

On oma vikanne kun olette äänestäneet sosialismin.

Läntisessä sivistysmaissa testitulokset tulevat heti.

N. 49

Bremen

Vierailija
17/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa testaajille, oulussa ainakin osa tuloksista ei ole siirtynyt omakantaan (kaverin tulos oli neg jo lauantaina ja soitti ma --> ei ollut siirtynyt). 

Vierailija
18/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä testiin pääsee heti ja kaikki halukkaat.

Tuloksen saa heti.

N. 52

Singapore

Vierailija
19/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vrk ensioireista testiin ja nyt neljäs pvä testistä edelleen odottelemme tuloksia. On kyllä pitkät ajat, huh!

Vierailija
20/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireisena sinun pitäisi siirtää ne joka tapauksessa, oli testi sitten negatiivinen tai ei. Ihmettelen, miten monet luulevat, että negatiivinen testitulos on joku vapautus alkaa liikkua miten huvittaa.

Joo, mutta kun oireet kestivät yhden päivän.