Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen odottanut koronatestin tulosta sunnuntaista asti! HUSLAB

Vierailija
27.08.2020 |

Kohtuutonta, sanon minä!
Ensin odotin testiin pääsyä neljä päivää ja nyt tulosta neljättä päivää. Olen tietystikin ollut kaikki nämä päivät pois töistä, koska oireisena ei saa mennä töihin. Ainoana oireena on ollut kova nuha, joka on jo lähes kokonaan parantunut. Pidän erittäin epätodennäköisenä, että minulla olisi koronaa.
Tämä järjestelmä ei kyllä toimi. Onko muilla parempia kokemuksia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu Tampereella, paitsi testiin pääsin päivää nopeammin. Onneksi voin tehdä etätöitä, mutta muutama juttu pitänyt jo siirtää tai vain jättää väliin, joissa olisi ollut tarpeen olla paikalla.

Oireisena sinun pitäisi siirtää ne joka tapauksessa, oli testi sitten negatiivinen tai ei. Ihmettelen, miten monet luulevat, että negatiivinen testitulos on joku vapautus alkaa liikkua miten huvittaa.

Joo, mutta kun oireet kestivät yhden päivän. 

Ja vielä isompi ongelma tässä on se, että jos minulla onkin korona, mun kontaktini ovat ehtineet huidella ympäriinsä toista viikkoa ja tartuttaa tautia eteenpäin ties kenelle. Minä voin istua vaikka vuoden kotona, jos sillä tämä tauti saataisiin kuriin, mutta eniten ärsyttää, että tämä hitaus kampittaa kaikki torjuntatoimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla