Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomio sisustajat: ruokailupöydästä ja valaisimesta

Vierailija
17.09.2013 |

Jos pöytä tämä:
http://www.asko.fi/ruokailuryhmat/ruokapoydat/2798/kesti-ruokapoyta-ja-6-taru-tuolia

ja valaisin tämä:
http://www.finnishdesignshop.com/lighting-pendants-white-pendant-lamp-p-5597.html

MINKÄ VÄRISENÄ OTTAISIT PÖYDÄN JA TUOLIT? SIINÄ SIIS VAIHTOEHTOJA?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kokonaan jonkin muun ruokailuryhmän, joku vieläkin selkeälinjaisempi sopisi paremman. Pöytä oli ihan ok, mutta tuolit ei nappaa.

Askon sivuilta ei oikein mulle muutenkaan mieleistä löytynyt, valitsisin jotain modernimpaa ja selkeämpää tuolla valaisimelle. Mutta jos sinun linkkaamaasi, hieman perinteiseen tyyliin koettaa katsoa niin esimerkiksi tämä voisi olla kivempi vaihtoehto:

http://www.asko.fi/ruokailuryhmat/ruokapoydat/10702/mode-ruokapoyta-ja-6-siro-hupputuolia-kahvalla

Ottaisin ryhmän joko mahdollisimman vaaleana tai mahdollisimman tummana. Tosin riippuen tilastakin...

Vierailija
2/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Aika eri paria tuo valaisin ja ruokailuryhmä, etten sanois. Oletko ap ihan varma, että haluat saattaa yhteen juuri nuo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhdistäis design-valaisinta noin muotoilultaan tavikseen ja tylsään ruokailuryhmään. Tuo valaisin vaatii parikseen jotain Artekia, jotenkin tuon Askon pirttikaluston kanssa se näyttää katon harjapelliltä. 

Vierailija
4/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ruokailuryhmä ja valaisin ovat eri paria. Mutta itse valitsisin todennäköisesti pähkinän tai tumman pähkinän, pitäisi nähdä todellinen väri luonnossa. Valkoinen jos on vähänkin eri sävyä voi riidellä ikävästi.

Vierailija
5/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja kiitos! Itse en ole mikään sisutusihminen ja mun mielestä noi sopisi hienosti yhteen! Perustelkaa mielipiteitänne, kiitos!

Ap

Vierailija
6/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tärkeintä on että ne sinun silmääsi näyttävät kivoilta. Ei sisustusta tehdä toisia varten. Sinähän siellä kotonasi asut. t. 4

Vierailija
7/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis

ap

Vierailija
8/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotokielen pitäisi olla samaa paria. Tuon valaisimen kanssa sopisi suorat linjat, eli tuolien kaarevat selkänojat.

Tuo valaisin olisi muuten aika helppo tehdä itse.

Vierailija
9/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kamalanhintainen valaisin, ton vois tehdä itse. Nääh.. tää on taas joku läppä..

Vierailija
10/11 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole läppä ei, vaan totisinta totta! Ostin valaisimen jo, koska se on mielestäni aivan ihana! Nyt haen sopivaa ruokailuryhmää. Toivoisin lisää mielipiteitä ja laittakaa vaikkapa linkki sellaiseen, joka teidän mielestänne sopii, jos Tää mun ehdotus on huono! Kiitos! Ap

Vierailija
11/11 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sopii mikä väri vaan, se, mikä muuten sopii sisustukseen parhaiten. Itse ottaisin tuon kuvan värisenä.