Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö 30+ miehetkään tajua mitään naisista sängyssä?

Vierailija
17.09.2013 |

Olin sinkku viimeksi alle 20-vuotiaana ja oli yhden illan juttuja. Kaikki oli sellaisia muna sisään-tyyppejä jotka tuskin tajusivat mitään esim siitä mikä on klitoris tai sit vaan ei kiinnostanut. Nyt olen aikuisena taas sinkku ja uskaltauduin kahdesti yhden illan juttuun. Ihan samanlaisia juntteja osui kohdalle. Humala ei ole selitys.

Alkaako miehiä kiinnostaa naisen nautinto vasta parisuhteessa vai mitä helvettiä!?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillanjutuissa pointti miehellä on sisään-ulos. Ei niiden tarvitsekaan sinua miellyttää, kunhan saavat itse nautintonsa. Miksi pitäisikään yrittää enempää?

Vierailija
2/43 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisiakaan miesten nautinto kiiinnosta. Ajelevat mm. posliiniksi ja syövät itsensä pulleiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet vain vääränlaisia miehiä. Ja humala on selitys.

Vierailija
4/43 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minullakaan naisena ole tarkoitus ottaa suihin, kakkoseen, pukeutua seksikkäästi, stripata, käsitellä hanakasti =) penistä jne....yhdenillanjuttujen kanssa. Seurustelukumppanin kanssa teen kaikenlaista mieluusti,  mutta yhdenillanjutun kanssa haen vain läheisyyttä/orgasmia ja kun sen saan, on sen miehen saamisen kanssa se ja sama.

Vierailija
5/43 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä seksiä harrastanut, mutta minusta asia ei ole ihan yksinkertainen. Ensinnäkin naisen sukuelimet ovat aika minimalistiset ja vaikeasti hoidettavissa. Ei ole mitenkään itsestäänselvää mitä nainen haluaa. Naisen alapäästä kiinnostunutta miestä voidaan pitää jotenkin infantiilisena ja säälittävänä pikkupervona, ja miehekkäänä taas suuripiirteistä esileikin aikana tapahtuvaa lyhyttä hivelyä. Sen jälkeen sitten odotetaan sitä epätavallisen isoa penistä, joka stimuloi kaikkia kohtia riittävästi. Läheskään kaikki naiset eivät halua suuseksiä puhumattakaan muusta räpläyksestä, mutta kaikki naiset toivovat ainakin salaa epätavallisen isoa penistä.

Naisen kiihottuminen tai kiinnostus lässähtää paljon helpommin kuin miehen ja on paljon enemmän kiinni tietyistä roolisuorituksista. Jos mies siinä sanattoman kähmimisen yhteydessä alkaa jotain klitorisjuttuja supittelemaan, niin nainen luultavasti menettää halunsa, koska miehen pitäisi tietää kaikki valmiiksi ja ensin luoda naiselle sellainen olo, että joku latkiminen tai sormeilu edes kelpaisi. Naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta toisin kuin miehelle. Siksi monet miehet tekevät miten tekevät.

-Mies 28v-

Vierailija
6/43 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+vuotias kyllä tajuaa, kunhan ei ole humalassa ja mies on oikea sinulle. Silloin kun molemmat osapuolet ovat kiimasta huumaantuneita jo ennen kuin vaatteita on riisuttu on lopputuloksena upeaa seksiä. Kaikki muu on pelkkää turhaa räpellystä ja ähellystä.

Vierailija
7/43 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:13"]

Itse en ole ikinä seksiä harrastanut, mutta minusta asia ei ole ihan yksinkertainen. Ensinnäkin naisen sukuelimet ovat aika minimalistiset ja vaikeasti hoidettavissa. Ei ole mitenkään itsestäänselvää mitä nainen haluaa. Naisen alapäästä kiinnostunutta miestä voidaan pitää jotenkin infantiilisena ja säälittävänä pikkupervona, ja miehekkäänä taas suuripiirteistä esileikin aikana tapahtuvaa lyhyttä hivelyä. Sen jälkeen sitten odotetaan sitä epätavallisen isoa penistä, joka stimuloi kaikkia kohtia riittävästi. Läheskään kaikki naiset eivät halua suuseksiä puhumattakaan muusta räpläyksestä, mutta kaikki naiset toivovat ainakin salaa epätavallisen isoa penistä.

Naisen kiihottuminen tai kiinnostus lässähtää paljon helpommin kuin miehen ja on paljon enemmän kiinni tietyistä roolisuorituksista. Jos mies siinä sanattoman kähmimisen yhteydessä alkaa jotain klitorisjuttuja supittelemaan, niin nainen luultavasti menettää halunsa, koska miehen pitäisi tietää kaikki valmiiksi ja ensin luoda naiselle sellainen olo, että joku latkiminen tai sormeilu edes kelpaisi. Naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta toisin kuin miehelle. Siksi monet miehet tekevät miten tekevät.

-Mies 28v-

[/quote]

todellakin mies voi tehdä naiselle seksuaalisen palveluksen :) mun kaverimies tekee mulle jatkuvasti seksuaalisia palveluksia.

eikä naisen elimet ole minimalistiset. naisen värkki on tehty nautintoa varten, siitä kertoo jo klitoriskin.

Vierailija
8/43 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 28v-

[/quote]

jos sulla ei ole kokemusta seksistä niin mistä tiedät mitään naisen nautinnosta? naisen halukkuus ei todellakaan latistu jos mies yrittää häntä tyydyttää.

Vierailija
9/43 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaa, jotkut ei :)

Vierailija
10/43 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:47"]

Olin sinkku viimeksi alle 20-vuotiaana ja oli yhden illan juttuja. Kaikki oli sellaisia muna sisään-tyyppejä jotka tuskin tajusivat mitään esim siitä mikä on klitoris tai sit vaan ei kiinnostanut. Nyt olen aikuisena taas sinkku ja uskaltauduin kahdesti yhden illan juttuun. Ihan samanlaisia juntteja osui kohdalle. Humala ei ole selitys.

Alkaako miehiä kiinnostaa naisen nautinto vasta parisuhteessa vai mitä helvettiä!?

[/quote]

Mitäs itse teet miehen eteen?

Vierailija
11/43 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:41"]

-Mies 28v-

[/quote]

todellakin mies voi tehdä naiselle seksuaalisen palveluksen :) mun kaverimies tekee mulle jatkuvasti seksuaalisia palveluksia.

eikä naisen elimet ole minimalistiset. naisen värkki on tehty nautintoa varten, siitä kertoo jo klitoriskin.

[/quote]

Koska se nainen tekee miehelle seksuaallisen palveluksen?

Vierailija
12/43 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup.

Vierailija
13/43 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:50"]

-Mies 28v-

[/quote]

jos sulla ei ole kokemusta seksistä niin mistä tiedät mitään naisen nautinnosta? naisen halukkuus ei todellakaan latistu jos mies yrittää häntä tyydyttää.

[/quote] Tyypillistä asian vierestä puhumista ja kiemurtelua. Ei latistu jos mies onnistuu tekemään sen tiettyjen reunaehtojen sisällä, mutta sen minä jo mainitsinkin.

Vierailija
14/43 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä 5nen puhuu ihan asiaa!

Itse olen ollut hetero viimeiset 32vuotta ja olen siis nainen. Miesten penikset ovat yleensä suht samanlaisia ja miehelle seksuaalisen palveluksen nainen voi tehdä helposti.

MUTTA se naisen värkki onkin sitten ihan eri juttu. Kaikilla naisilla on erilainen ja ne toimivat erilailla. En todellakaan ymmärtänyt klitoriksesta mitään vaikka itselläni sellainen on kun sellaiseen peiton alla törmäsin. Ja kyllä siinä meni kuulkaa kauan ennen kuin tajusin miten homma toimii ja jos on vähänkään jotain vikaa tai viivettä siinä että miten saa niin kyllä se nainen on vaikea tyydyttää... eri asia sitten sellaiset naiset jotka saa kun nappia painaa...

Kyllä naisen tyydyttäminen on oikeasti hankalaa ja mitä 5nen tuossa kirjoituksessaan kertoi on ihan totta.

AP:lle voi olla että olet törmännyt vain törppöihin. Kyllä mun mielestä jos sänkyyn lähdetään niin siinä on tarkoitus tyydyttää kummatkin ja miehellä pitäisi olla edes jonkinlainen halu tehdä naiselle hyvää ja useat miehet haluavatkin... jatka vain etsintöjä ja puhu vaikka avoimesti seksistä ennen kuin hyppäät sänkyyn. Kyllä sitä pienessä humalassa on hauska kertoa mistä tykkää ja mitä haluaa...

Vierailija
15/43 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätietoisuutta esim"ei tietoa missä  mm. klitoris on"

Vierailija
16/43 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuuripeliä. Itse en naisena sellaista jaksa pelata, kun tietää ettei todennäköisyydet todella hyvän kohdalle osumiseen ole korkealla.

Vierailija
17/43 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:47"]

[/quote]

Kiinnostus alkaa ja taitoa on vasta +50v

Vierailija
18/43 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:5itselläni vaimon tapa sänkyy, kovasta mulukusta kii runkkaus orgasmiin saakka hyvää yötä......

[/quote]

Vierailija
19/43 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tajua. Siksi sinun on aika tutustua meihin 50-vuotiaisiin kaiken kokeneisiin ja kaiken  osaaviin gentlemanneihin. Nautinto taattu. Moninkertaisesti. Sinulle.

Vierailija
20/43 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:40"]

30+vuotias kyllä tajuaa, kunhan ei ole humalassa ja mies on oikea sinulle. Silloin kun molemmat osapuolet ovat kiimasta huumaantuneita jo ennen kuin vaatteita on riisuttu on lopputuloksena upeaa seksiä. Kaikki muu on pelkkää turhaa räpellystä ja ähellystä.

[/quote]

Olen 30+ ja harrastanut seksiä noin 10 kertaa eläessäni. Ihan kiiman ja elokuvien mallin mukaan vedetään... Kiitos luottamuksesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä