miksi kukaan lukee enää saastuttavaa sanomalehteä?
paperin tekeminen saastuttaa, paperin kuljettaminen saastuttaa, lehden painaminen saastuttaa, toimittajien työ saastuttaa, lehden kuljettaminen postilaatikkoon saastuttaa ja sitten hallitus meinaa nyt jakaa tukea tälle täysi typerälle toiminnalle, hullua sanoisi ympäristöihminen.
Kommentit (15)
Mutta kun hautaat 30 kg sanomalehtiä maahan noin 20 cm syvyyteen, saat seuraavana keväänä järjettömän ison korvasienisaaliin!
Toiseksi netti ei pelitä koko maassa, jo 80 km päässä Helsingistä on ongelmia, joten aika julmaa vaatia isoa osaa suomalaisista lukemaan vain otsikoita.
sanomalehtiä ja yleä tuetaan vain ja ainoastaan sen takia, että propagandaa on helpompi lähettää. Tietyt poliitikot ja puolueet ovat tässä mukana ja saavat kyllä kivasti vastalahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun hautaat 30 kg sanomalehtiä maahan noin 20 cm syvyyteen, saat seuraavana keväänä järjettömän ison korvasienisaaliin!
Toiseksi netti ei pelitä koko maassa, jo 80 km päässä Helsingistä on ongelmia, joten aika julmaa vaatia isoa osaa suomalaisista lukemaan vain otsikoita.
Ihan höpönlöpöä. Oletko poistunut sieltä Vuosaaren ghetosta koska viimeksi?
Se palvelintila, joka tarvitaan nettilehtien videomainosten pyörittämiseen saastuttaa myös erittäin paljon.
Kauan jo lukenut vallan nettilehtiä mutta nyt viime aikoina olen alkanut silloin tällöin ostamaan paperiversion ja pakko myöntää että on ollut ihan kiva lukea "kunnon" lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Kauan jo lukenut vallan nettilehtiä mutta nyt viime aikoina olen alkanut silloin tällöin ostamaan paperiversion ja pakko myöntää että on ollut ihan kiva lukea "kunnon" lehteä.
ympäristön tuhoaja ja propagandan tukija. Ei jatkoon!
Kielen takia. Asun ulkomailla ja otan aamuisin ilmaislehden kaupan edestä.
Lehden ja kirjan lukeminen on erilainen kokemus verrattuna siihen että lukisin kaiken tekstin tietokoneen, tabletin tai kännykän näyttöä tuijottamalla. Kyllä aikuistenkin ihmisten kannattaa vähän rajoittaa omaa "ruutuaikaansa".
Saan sillä saunan ja takan sytykkeitä poltan PUITA, ja paljussa myös :) Ja poltan kaiken roskan mikä palaa. Mutta ilmastopelleile sinä jos haluat.
Oletko koskaan googlettanut esim. Google haun hiilijalanjälkeä? Tai muiden e palveluiden? Minä ainakin yllätyin. Ettei tämä sähköinen maailma todellakaan ole hiilineutraali. Joudun päivät olemaan koneella, niin on ihana lukea kunnon paperilehteä, silmätkin tykkää.
Aamurutiineihini on kuulunut, koko aikuisikäni, sanomalehti ja kahvi.
Enkä näe syytä vaihtaa rutiinia.
Sanomalehti ylivoimainen käyttöliittymä. Sen voi lukea vaikka saunassa, helppo antaa muille luettavaksi. Siihen sitoutuu hiilidioksidia.
No mun isä on 81 ja aika kömpelö älylaitteiden kanssa. Hänestä on kivaa lukea oikeaa lehteä aamuisin.
Minä luen joka aamu. Mikä se aamu olisi ilman kahvia ja Hesaria.
Ja miksi jotkut lähettää vielä paperilaskuja, kun sähköinen bersio on kaikkien saatavilla?