Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olivian tyylipäivä - ootteko seurannut?

Vierailija
17.09.2013 |

Ootteko katsonut Olivia-lehden tyylipäivä-sarjaa? Toteutus vähän tökkii, mutta minusta ne vieraat on aivan ihania, kun ne on niin luontevia kamerasta huolimatta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut ja enää en katso.

Mulle tulee liian vaivautunut ja epämukava olo sen Hannan puhetyylistä ja koko olemuksesta siinä, kaikkea muuta kuin luonteva tai edes miellyttävä vaikka varmasti ihana tyyppi onkin.

Vierailija
2/5 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mäkin sitä juontajaa ihmetellyt, mut ne vieraat on niin symppiksiä =) -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Hannaa bloggaajana, koska hän tekee postauksia ahkerasti ja näkee niiden eteen vaivaa. Ja kun  pukeutumistyylinsäkin "päivän asuissa" on asusteita lukuunottamatta hyvin ns. taviksen tavoitettavissa, ymmärrän blogin suosion oikein hyvin. 

Nämä Tyylipäivä -jutut kuitenkin valitettavasti ovat ehkä vähän turhan iso pala purtavaksi Hannalle. Paitsi, että esiintyminen on todella amatöörimäistä, hänellä ei mielestäni ole erityistä silmää muiden kuin itsensä puvustamiseen. Suomessa toki pääsee "ammattistailaajaksikin" asti  todella vähäisillä teknisillä tiedoilla pukeutumisesta  (kokemusta on, työkaverini ja minut on eräs suomalainen ns. huippustailisti stailannut työnantajan laskuun, ja kämmännyt kalliisti vaatteiden mitoituksen kanssa, kun ei ole minua, amatööriä, asiassa kuunnellut...). Mutta en ole kyllä tuossa Hannan touhussa nähnyt mitään sellaista, jota melkeinpä kuka tahansa pari tyyliopasta lukenut muodista kiinnostunut ystävä ei olisi näille tyylipäiväläisille voinut kertoa. Ja kun sitä omaa, ihania asusteita pursuavaa kaappia ei ole käytössä, nuo Hannalle itselleen usein ilmeisesti vähän tuntemattomampien (ei ole hirveästi jotain Your Facea hänen omassa blogissaan näkynyt) "tavismerkkien"  kokoelmista kootut asukokonaisuudet jäävät tylsiksi.

Vierailija
4/5 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on outoa Olivialta (Bonnierilta) että eivät viitsi "ostaa" ketään oikeaa stailistia lukijoilleen, vaan joku random muodista kiinnostunut bloggaja onkin sitten niin asiantunteva ihan sen perustella, että itselleen osaa vaatteet valita. Ja mit vit, hän valitsemassa plussakokoisekke asuja. Pelkäsin siinä meikkiaiheisessa jaksossa, että hänestä on nyt kosmetologikin jo leivottu, mutta onneksi olivat sentään oikean meikkaajan saaneet paikalle.......

Plus tähän lisättynä se esiintyminen, joka nimeomaan on esiintymistä ja ylinäyttelemistä. Jos aikoo jatkaa tuolla "uralla" niin kannattaisi panostaa äänen käyttöön ja artikulaatioon.

Vierailija
5/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut useamman jakson tyylipäivästä. Ajatuksena ihana. Mutta toteutus ei oikein vaikuta... Tän Hannan puhetyyli kokonaisuudessaan tökkii ja menee jotenkin vähän yli ne ilmehdinnät ym. Välillä näyttää kun silmät ponnahtaisivat päästä ulos. + vaatevalikoimat ohjelmassa on jotenkin pliisut.. ihan "peruskamaa" mutta tylsähköjä kaikki. Sellaisia joita kuka vaan osaisi itse pukea päälle ilman tätä ns. stailistia. Myös kuvaustekniikka on mielestäni ontuvaa.. kamera siirtyy kohteestä toiseen ja pyörii millon missäkin, kuvaa siirtyessään kaikkea ylimääräistä. Ja kaikista asukokonaisuuksista kuultaa Hannan henkilökohtainen tyyli läpi.. Ohjelmasta vaan saisi paljon paremmankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä