Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äitinne myy lasten vaatteita kirppiksellä, kerrotteko mitä ne maksaa ?

Vierailija
17.09.2013 |

Olen nyt muutamaan otteeseen törmännyt erääseen harmaahipsiseen naiseen, eli luultavasti isoäitiainesta, joka käy myymässä Hietsussa lasten vaatteita, viimeksi viime sunnuntaina. Samat vaatteet olivat myynnissä viime vuonnakin, eli kauppa ei kovin hyvin mene. Pitää vaatteita muovisissa laatikoissa, eli ne on helppo heittää varastoon aina seuraavaksi vuodeksi.

Hinnat ovat poskettomat.

116 cm housut 7 euroa, 110 cm collarihousut ala Kappahl 5 euroa, sukat 0,50 euroa, pipo 5 euroa.

Sunnuntaina jäin ihan juttelemaan mummon kanssa ja kysyin tietääkö mitä nämä housut maksavat uutena. Ilmoitti vaatteiden olevan hyvässä kunnossa eikä näitä tarvi halvemmalla myydä. Ei tarvikaan mutta onko kiva sitten maksaa pöytämaksu, kun ei saa edes katettua myynnillä pöytävuokraa.

Mun oma äiti käy joskus kirppiksellä ja käyttää omia aivoja hinnoittelussa, mutta tällä mummolla oli hinnat ihan piposta vedettyjä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäki en teetä äidilläni tuollaista hommaa, tehtäväni on enemmänkin huolehtia hänestä (vaikka varsin hyväkuntoinen ja - tuloinen 66v maailmalla reissaaja onkin). Ja jos jollekin jotain lahjoittaisin pois, niin minulle on ihan sama millä hinnala esim. kummityttömme vanhemmat "lahja"vaatteensa myyvät.

Vierailija
2/4 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olisi meidän isoisoäiti joka siellä myy? Toisaalta ei ainakaan meiltä tuon kokoista vaatetta ole tullut... Myykö myös koruja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sama. Oli vaan niitä ylikalliita lastenvaatteita. Kauppa ei käy hyvin koska samoja criff ? Tää prisman merkki katsoin vuosi sitten ja hinta sama = 7 e.

Unohtui sanoa kun kysyin tietääkä mitä nämä collarit maksaa uutena, väitti 20 euroa. Ehdotin että käy kapphalissa katsomassa hintatasoa ja kerroin siellä on tosi usein kamppiksia ota 3 maksa 2.

Ahneella on minkälainen loppu.

Vierailija
4/4 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattimyyjiä. Saavat tekemistä ja eläkkeeseen vähän kinkkulisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi