Olen 98-kiloinen nainen, kysy mitä haluat
Kommentit (29)
Ja juhlavaatteet My Olssonilta. Heidän ihanat mallit sopii kaikille!
Miksi et lihottaisi itseäsi kahdella kilolla - silloin olisit sadan kilon keijukainen...?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat vaatteesi? Itse olen 73 kg ja 171 cm ja käytän kokoa XL. Eli suurinta kokoa monessa paikassa. Keväällä painoni kävi 76 kilossa kun ahdisti niin paljon ja silloin tajusin ekan kerran, mitä tarkoittaa, että reidet hinkkaa kävellessä yhteen. Oli sen verran epämiellyttävä kokemus, että sain tiputettua täs kesällä sen 3 kg, eikä enää hinkkaa. Tavoite ois 69, isohko ehkä silloinkin, mutta aika siedettävä.
Lidlissä on välillä isoja kokoja, tosi hyviä vaatteita. Pitää vaan olla ajoissa niinä päivinä.
Citymarketin omasta mallistosta menee XL ja XXL useimmiten.
Marimekon tunikat on hyviä. Makian hupparit ja t-paidat.
Torstai-merkillä on D-mitoituksella ulkoiluvaatteita. Luhdalla hyvä valikoima esim talvitakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko puolisosi painaa, entä lapset?
Olen se, joka talvella vielä painoi 98 kg. Exäni on pyöreä kuin pallo. Hänen kanssa lihoinkin, kun joka ilta piti istua tapittamassa leffoja ka syödä herkkuja. Jos menin omia menojani, kamala valitus.
Lapseni on hyvin hoikka, vähän ikäisensä keskipainon alla. Niin hoikka, että vyötäröstä sopivia housuja vaikea löytää. Kova liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin lihava?
Olen se ei-ap. Lihoin, koska söin liikaa herkkuja. Enkä liikkunut tarpeeksi. Nyt syön lautasmallin mukaan, ei herkkuja, liikuntaa olen lisännyt ja paino laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin lihava?
Olen se ei-ap. Lihoin, koska söin liikaa herkkuja. Enkä liikkunut tarpeeksi. Nyt syön lautasmallin mukaan, ei herkkuja, liikuntaa olen lisännyt ja paino laskee.
Hienoa! Minäkin painoin ennen liikaa ja ihan samasta syystä. Nykyään vhh ja enemmän liikuntaa: parempi olo, vaatekoko 38 ja hyvät veriarvot. Tsemppiä jatkoonkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin lihava?
Hienoa! Minäkin painoin ennen liikaa ja ihan samasta syystä. Nykyään vhh ja enemmän liikuntaa: parempi olo, vaatekoko 38 ja hyvät veriarvot. Tsemppiä jatkoonkin!
Kiitos! Minullakin vaatekoko pudonnut koosta 48/50 kokoon 44. Mahtavaa, kun vaatteet, joita en ole moneen vuoteen voinut käyttää, menee päälle! Onneksi en ole heittänyt pois.
Kumpi on perempi kertalämmitteinen vai jatkuvalämmitteinen kiuas?