Olen 98-kiloinen nainen, kysy mitä haluat
Kommentit (29)
Kuinka pitkä olet? Olen samanpainoinen ja 178cm ja nainen myös.
Paljonko puolisosi painaa, entä lapset?
Olisinkin vielä sun painonen. Itse olen 110kg.
Onko estänyt pariutumisen TOP10-miesten kanssa?
Koska ajattelit rikkoa satasen rajan?
Se ois paria kebanttia ja sipsupussia vaille satanen... Olisiko näillä ohjeilla saavutettavissa?
Mistä ostat vaatteesi? Itse olen 73 kg ja 171 cm ja käytän kokoa XL. Eli suurinta kokoa monessa paikassa. Keväällä painoni kävi 76 kilossa kun ahdisti niin paljon ja silloin tajusin ekan kerran, mitä tarkoittaa, että reidet hinkkaa kävellessä yhteen. Oli sen verran epämiellyttävä kokemus, että sain tiputettua täs kesällä sen 3 kg, eikä enää hinkkaa. Tavoite ois 69, isohko ehkä silloinkin, mutta aika siedettävä.
Tervehdys, tällä toinen samanpainoinen! Mitkä on sun lempivaatemerkkejä?
Milloin tulet vastaamaan kysymyksiin?
(tai toisaalta, ethän toki luvannut vastata, käskit vain kysyä)
Pelkäätkö koronaa? Eilen oli uutisissa, että teholle joutuneista 86% oli ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö paskaan hinkattua kånken-reppua?
Ajatko ällöttävällä massalammas-jopolla?
Miten tämä liittyy aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko 228 cm pitkä?
Voisin antaa vaikka vasemman kiveksen et sais tuollaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö koronaa? Eilen oli uutisissa, että teholle joutuneista 86% oli ylipainoisia.
En ole ap, mutta painoin talvella vielä 98 kg. Kyllä pelkään. Olen nyt laihduttanut 82 kiloon, tavoite on saada paino 78 kg, jolloin painoindeksi olisi alle 30, jenkkien ja brittien mukaan se on se vakavamman Koronan riskin raja.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys, tällä toinen samanpainoinen! Mitkä on sun lempivaatemerkkejä?
Mä painoin vielä talvella 98 kg. Käytin lähinnä Lidlin farkkuja ja Marimekon tunikoita. Makian huppareita. Gerry Weberilläkin isoja kokoja.
Mistä luulet sen johtuvan että monelle naiselle on tabu paljastaa omaa painoaan?